Helaas wegens een enorm tijdgebrek die ik in privé heb gekregen. Heb ik besloten om mijn SGO taken neer te leggen. Het vraagt erg veel tijd om kwaliteit te bieden voor de spelers maar ook voor de rest van het team.
Dit geeft als resultaat dat er een nieuwe SGO moet komen.
Bij deze feliciteer ik Rama. Succes met je nieuwe job. Ik weet zeker dat jullie blij met hem zijn als SGO . Sorry helaas, uni 1 t/m 4 hij komt niet bij jullie :P. Jullie krijgen een perfecte SGO die mijn plek zal over nemen deze dame heet Micky. Ook jij heel veel succes met jouw nieuwe stekkie. Rama zal Micky haar plek over nemen in uni 9 t/m 12.
Ok toen was er nog 1 probleem de jongste uni moest een GO gaan missen.
En wat ik nog niet verteld heb is dat ik niet stop in het team. Ik doe een trede omlaag en zal Rama zijn plek overnemen in uni 16 !!
dus in het kort wat er veranderd.
SGO
Uni 1 t/m 4 Micky
Uni 9 t/m 12 Rama
GO
Uni 16 Kingsniper
Have fun allemaal !! met dit super team
Dit geeft als resultaat dat er een nieuwe SGO moet komen.
Bij deze feliciteer ik Rama. Succes met je nieuwe job. Ik weet zeker dat jullie blij met hem zijn als SGO . Sorry helaas, uni 1 t/m 4 hij komt niet bij jullie :P. Jullie krijgen een perfecte SGO die mijn plek zal over nemen deze dame heet Micky. Ook jij heel veel succes met jouw nieuwe stekkie. Rama zal Micky haar plek over nemen in uni 9 t/m 12.
Ok toen was er nog 1 probleem de jongste uni moest een GO gaan missen.
En wat ik nog niet verteld heb is dat ik niet stop in het team. Ik doe een trede omlaag en zal Rama zijn plek overnemen in uni 16 !!
dus in het kort wat er veranderd.
SGO
Uni 1 t/m 4 Micky
Uni 9 t/m 12 Rama
GO
Uni 16 Kingsniper
Have fun allemaal !! met dit super team