Geen idee of iemand dit daadwerkelijk leest, maar je weet maar nooit. Beste Fornax-ers en Uni10-ers, Ik zal deze week vanaf donderdagavond niet meer beschikbaar zijn tot en met ten minste zondag. Het zou kunnen dat ik er zondag avond wel ben, maar dat merk je dan vanzelf wel. Voor dringende zaken betreffende uni10 kan je het beste Queen Sylvia benaderen. Voor Fornax geld echter dat de SGO naar mijn weten waarschijnlijk dit weekend ook verminderd aanwezig is, dus voor algemene vragen kan je altijd een andere GO aanspreken, voor andere zaken zal ik om je geduld moeten vragen, ik zal dan wanneer ik weer beschikbaar ben proberen zo snel mogelijk je te helpen.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." -Yellowcard - For You, And Your Denial.
Vanaf aankomende maandag zal ik bezig zijn met een afstudeerstage waardoor ik overdags niet beschikbaar zal zijn voor GO zaken. Ik raad daarom ook sterk aan dat als je contact met mij op wilt nemen via IRC dat je het in de avonduurtjes probeert (na 8-9 uur zou ik aanwezig moeten zijn). Als dat je niet schikt of je me niet online ziet kan je me altijd mailen of een ticket aanmaken en zal ik het eerstvolgende moment dat ik tijd heb je helpen met je vraag/probleem. Excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip alvast ;).
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." -Yellowcard - For You, And Your Denial.
Ladies and gents, ik heb na wat wikken en wegen besloten om mijn GO taken in uni10 neer te leggen in verband met mijn afstuderen. Ik heb het toch iets drukker daarmee dan verwacht en geef dan liever wat meer aandacht aan mijn afstuderen dan aan het GO werk van twee unis. Marshall zal mij vervangen in uni10, dus val hem ook vooral lastig met je pm's, mails en tickets voor die uni. Ik zal gewoon nog in het IRC kanaal van uni10 aanwezig zijn, dus je mag altijd als je wilt wel voor een babbeltje langskomen. Hou er echter rekening dus mee dat ik er geen GO meer ben/zal zijn.
Fornax zal ik nog wel gewoon onder mijn hoede houden.
Ex-Admin Ogame.nl
Iedereen kan het wel eens druk hebben en het is zeker dan verstandig hier even wat te minderen
Ik wil je nog even zeggen dat je uni in goede handen is en uiteraard nog even succes wensen met het afstuderen!
Tussen 21-12-2013 en 05-01-2014 zal ik helaas vanwege omstandigheden niet in staat zijn om mijn GO taken uit te voeren in Fornax. Wees echter niet gevreesd, de lieftallige Syrabi (Syrabi@ogame.nl) zal voor mij invallen gedurende deze periode. Gezien ik de meesten van jullie niet meer zal spreken tussen nu en het nieuwe jaar in, wil ik jullie allemaal alvast een fijne kerst toewensen en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk ;).
Ex-Admin Ogame.nl