Veel plezier met je 3 Superdames Wish2Die, het gaat een leuke tijd worden voor ons.
Wish2Die
-
-
Succes Wish2Die
Naar mijn mening een goede GO
I can haz Super Cheap
~Thundersheep : I'm the only "one" who fears the one -
In verband met een vakantie in Engeland ben ik van vrijdag 18-03 tot en met zondag 27-03 in principe zo goed als niet aanwezig voor (S)GO zaken. Ik moet dan ook vriendelijk verzoeken om in die periode contact op te nemen met mijn collega's mocht het nodig zijn. Voor GO zaken binnen Nekkar kun je het beste contact opnemen met Rdet (Rdet@ogame.nl). Excuses voor het ongemak.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
zo dan nu maar stoppen met al dat reizen, je hebt een flinke taak voor de boeg
GEFELICITEERD met je aanstelling als GA !!
ADMIN -
Ik vond oranje je beter staan :')
Good luck! -
Dankjewel Queen, maar ik denk dat ik nog regelmatig een reisje hier en daar zal doen hoor :P.
Dr_Exp wrote:
Ik vond oranje je beter staan :')
Good luck!
Helaas hadden ze geen oranje admin pakjes. :(
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Gefeliciteerd WishHofcounter 106 Gevorderde 25 Expert 8 Top 10 3
[22:31:10] * You were kicked from #ogame.nl-team by Phase (Catch you on the flipside) -
Gefeliciteerd met je promotie Wish! Wat mij betreft niet meer dan terecht
-
Het is inderdaad even wennen dat blauw, maar denk dat het je erg goed zal staan Wish
gefeli! -
Gefeliciteerd schat.
Mooi blauw is niet lelijk
En jij zal het zeker goed doen als admin! -
-
ben nog niet te laat
van harte met je verjaardagADMIN -
Bedankt voor het vertrouwen allemaal en natuurlijk de dames bedankt voor de verjaardagsfelicitaties.
Ex-Admin Ogame.nl
Gefeliciteerd Wish
-
Wish sowieso, wish.Definitief is niet voor eeuwig
-
Wish sowieso inderdaad Davyhhh. Wish sowieso.
Ex-Admin Ogame.nl
w00t 4 jaar team al weer
gefeliciteerd wish2die
heel veel knuffels voor jou alleen op deze mooie dag.ADMIN -
-
-
Dit gebeurt echt elke keer...
Attention: The last reply to this post was 33 days ago. The thread may already be out of date. Please consider creating a new thread.
Sorry jongens, maar alsnog bedankt voor de felicitaties.
Beste spelers,
Ik ben in verband met vakantie niet aanwezig vanaf 09-09 tot en met 25-09. Ik raad aan om in die periode dan ook een van mijn colleGA's aan te spreken mocht je een van ons dringend nodig hebben, want ik zal in die periode niet in staat zijn om je berichten te beantwoorden. Gedraag jullie en tot binnenkort.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest