Announcement Discussietopic Community Meeting 2013
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Ik wil wel komen, maar dan moet Alca mijn date zijn!
Ik hoop eigenlijk dat het doorgaat, ik ga dan zwaaaar mun best doen om er ook daadwerkelijk te zijn, kijken of ik nog wat alliantieleden zo gek krijg..
KOMT ALLEN zou ik zeggen! -
Ik sla deze keer over denk ik...
-
lijkt mij een geweldig idee!
leer je eindelijk eens watr gezichten achter de namen kennen
trotse EX MOD en GO van Ogame.nl
FCT YNWA -
Waarom vinden dit soort meets altijd midden in het wintersportseizoen plaats?
Ik dacht dat 't gwn crappy planning van fnord was, maar they're jinxed!
Ik zal proberen te komen, maar 't zal afhangen van eventuele wintersportplannen
"When everything is all right, there's nothing left," -Su Majestad Rey Nemaattori el Primer, 1e .nl'er met 2,5mil score.
Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail | PM -
Hmmm, een meeting op me verjaardag Dat klinkt wel heel erg n0-life
Maar als het werk het toestaat aanwezig gok ik! Opzich wel es lache, en een avondje pilsen sla ik gewoonlijk ook niet over!
Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's
-
Rey Nemaattori wrote:
Vanaf dit weekend was alleen het paasweekend nog beschikbaar. En met het oog op vorig jaar ga ik dat niet doen. Na Maart was alles al bezet. Dus vandaar de keus voor dit weekend. -
Ja ingevuld maar geheel afhankelijk van het rooster van mijn eega of ik ook daadwerkelijk kan komen
-
als ik vervoer vind kom ik ook mss!
de gevreesde vernal! -
Onderkoffer wrote:
Maar als het werk het toestaat aanwezig gok ik! Opzich wel es lache, en een avondje pilsen sla ik gewoonlijk ook niet over!
Jarigen krijgen taart!
: IRC: Rena :. -
ik ga maar eens de dubjes aan de kant leggen dan kom ik ook for sure!
(mits ik niet hoef te werken van mijn eventuele nieuwe baas )
trotse EX MOD en GO van Ogame.nl
FCT YNWA -
Rey Nemaattori wrote:
Ach Rey dan ben je lekker bruin van de wintersport, anders zie je ook zo bleekjes he Je moet btw wel komen, want wij zouden nog samen een sigaartje roken en over geschiedenis praten.. Ehm volgens mij hebben we dat 2 jaar geleden gezegd en sindsdien heb ik je niet meer op een meet gezien ofzo
Ik kom zeker, tenzij er heel onverwacht een begrafenis oid tussen komt (dat zou toch wel een goede reden zijn of niet? :P) Maar ik hoop dus dat ik op geen enkele manier verhinderd zal zijn Maar goed dat jullie trouwens niet een week eerder gepland hebben, anders had ik m'n 1 jarige samenzijn met mijn vriendin op een ogame meeting moeten vieren XD (wat trouwens wel ubervet zou zijn, maar denk dat ik als ik het voorstel geen 1 jarig samenzijn meer hoef te vieren XD)
Rena wrote:
Quoted from "Onderkoffer"
Jarigen krijgen taart!
Aangezien ik wilde helpen, maar niet wist wat ik kan doen, zal ik maar de taart bakken zeker?? Ik had ook al Alca aangeboden te helpen met spagetti te maken oid, tenminste dat sloeg de vorige keer ook wel aan, maar pas op volgens mij ben ik half autistisch en een autist in de keuken betekend vooral dat alles precies moet gaan zoals ik het wil (alsof dat nog niemand was opgevallen (a))
Nee maar ik woon dichtbij, dus ik kan goed eerder komen om te helpen als het moet Had het er met alca over op facebook, maar 't is een beetje misgelopen, want ik hoorde er niets meer overEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~The post was edited 1 time, last by swami_dude ().
-
Dit blijft gekkenwerk
Ik houd het plezier wel van achter mijn schermpje. een meeting is wel het laatste waar ik op zit te wachten
-
Wat jammer blaargh, dan maar geen taart voor jou
Van mij mag je best voor de taart zorgen hoor swami XD maar dan moet onderkoffer wel komen
hm, ik houd de optie open. Heb de afgelopen tig meetings gemist Als ik geen tentamens of andere rare dingen heb in die periode zal ik vast een kijkje komen nemen
-
Ik ga wel geen taart kopen, het wordt dus eigenlijk stiekem gewoon een cake die ik doormidden heb gesneden en slagroom en aardbeien tussen heb geduwd en besprenkelt heb met chocolade hagel of vlokken oid Ow wacht in maart zijn er nog geen aardbeien of wel? XDEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
Zelf aardbeien kweken! maar als het maar smaakt is alle verjaardagspruttel goed toch
Tja, ga het overwegen.
-
Rena wrote:
Onderkoffer wrote:
Jarigen krijgen taart!
Hmmm, dat klinkt aantrekkelijk
Ik zie dat swami hem wel wilt maken Stuk cake met slagroom en choco is goed hoor aardbeien houd ik niet zo van Ik hou van simpel!
Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's
-
Ik kom ook!
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0