Ik heb betaald dus je zal het geld t.z.t. ontvangen!
"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Bolder wrote:
swami_dude wrote:
Vanuit Helmond? Dan woon jij denk ik het dichtste bij van allemaal Ik zou in principe nog op de fiets kunnen gaan, al is het eigenlijk net iets te ver daarvoor.
Zelf ben in geboren in Deurne, paar jaar geleden verhuisd naar een leuk dorpje iets verderop, vlak langs de A67.
The post was edited 1 time, last by OlMajTi ().
OlMajTi wrote:
waar woon je nu dan? toch niet liessel he, dat zou het mss wel nog erger maken xD
overigens woon ik dan toch ietsjes dichterbij denk ik. Ik woon in deurne, op zon 2km vanaf ommel :p
davyyyh wrote:
Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is?
davyyyh wrote:
Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is?
Alvast bedankt.
davyyyh wrote:
Alvast bedankt.
swami_dude wrote:
davyyyh wrote:
Alvast bedankt.
Is een boterham met pindakaas halal genoeg?
davyyyh wrote:
bloemkolen wrote:
Als overtuigd pastafari vraag ik mij af of er ook genoeg rekening word gehouden met de gebruiken van mijn geloof?
Vooral vrijdag aangezien dat onze officiële religieuze feestdag is en er dan ook voldoende pasta, bier en stripsters voorzien moet zijn!
laten wij afsluiten met een kort gebed:
In de naam van de Pasta, de Saus en de heilige Gehaktballen, R'amen
KickingAssAndroid18 wrote:
Ik denk dat jij hier als enige denigrerend is Bolder.
Bolder wrote:
KickingAssAndroid18 wrote:
Ik denk dat jij hier als enige denigrerend is Bolder.
Kun jij mij vertellen waarom er gevraagd wordt of AL het voedsel HALAL is??
Dan weet je toch dat dit een troll is Of moet ik het voor je zingen ??
Op een meeting in Nederland van OgameNL tja.. natuurlijk is daar alles halal