swami_dude wrote:
was het een levende hel waar ik doorheen ging met mijn maag
Dat was de compensatie voor de levende hel waar wij doorheen moesten in de uren dat je "wakker" was.
Trial Game Operator OGame.nl
IRC: Rdet
swami_dude wrote:
was het een levende hel waar ik doorheen ging met mijn maag
swami_dude wrote:
Quoted from "davyyyh" Quoted from "swami_dude" Ik vond er niets aan... Slechtste meeting ooit Alca bedankt voor een vreselijk weekend, Welpje bedankt voor het smerige eten en de rest bedankt dat jullie zo ongezellig waren
swami_dude wrote:
Geen dank. Jij ook bedankt voor die vreselijke erwtensoep en het na-geborrel in mijn maag.
swami_dude wrote:
Ja maar ik was juist sarcastisch, jij meent het echt, want hoewel de erwtensoep heerlijk was, de volgende dezelfde ochtend 4 uur later, was het een levende hel waar ik doorheen ging met mijn maag
The post was edited 1 time, last by swami_dude ().
swami_dude wrote:
Ben ik niet druk genoeg op de irc?
Edit: Btw Rdet heb jij geslapen? Wanneer?
swami_dude wrote:
Eclair wrote:
swami_dude wrote:
Swaffel, jij lapzwans, je bent alsnog Lu's sjaal vergeten in m'n auto xD. Wanneer kom je naar A'dam xD?
Allen dank voor een van de geniaalste verjaardagen ooit! Ik vind 't awesome dat Fla en Rena een taart voor me hebben gebakken en ik nog leef na het nuttigen van die taart :D.
Ik kan haast niet wachten op de volgende meet, waar en wanneer ie ook is, ik zal er zijn!
KickingAssAndroid18 wrote:
Ik zal je nummer alvast opslaan :p
Alca wrote:
Is er wellicht iemand die dit naar het Ikariam board/topic en die van andere comms kan kopiëren? Danku!
KickingAssAndroid18 wrote:
Nou mensen. Ik ben weer veiig thuisgekomen
Ik vond het echt top. Prachtig om eens mee te maken en zeker ben ik volgende keer weer van de partij
3 Guests