Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • swami_dude wrote:

      Wth Alca is vergeten dat ik ook langer gebleven was om op te ruimen... En dat terwijl fnord en bloemkolen alleen maar stonden te kijken hoe dat ik stond te stofzuigen en te dweilen de hele tijd!!! :P Met een bonkend hoofd van de koppijn van het te lang door houden met Davy op de zaterdag :P ALCA DAT MEEN JE NIET!!! :P



      Je weet wat ze zeggen he, [insert cheap background singing] "Niemand zuigt zoals een swami zuigt!" [/insert cheap background singing]
      nou moet ik wel zeggen dat fnord en ik belast waren met de zware taak van het aan- en afvoeren van snoer en het bewaken van het stopcontact :thumbup:

      mooie verhalen trouwens alca, mike en de rest! :)

      Ohja, Alca, wanneer gaan de foto's online gezet worden, ben wel benieuwd naar de andere foto's!
    • Owja Alca bedankt jullie voor het aan- en afvoeren van het snoer en mij niet voor het zuigwerk ;( Nu moet ik wel zeggen dat jullie wel de grote zaal gedweild en gezuigd hebben, Alca heeft gewoon niet gezien hoe hard ik in de slaapzalen heb staan werken :(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Say wud Swami?

      Toen wij 's avonds weggingen was ik alleen omdat ik naar vliegveld D'Dorf moest, Steffie en Bloemkolen reden met z'n 2en richting België en Fnord en Eclair richting het noorden. Jij was al véél eerder pleite. :P

      Maar toch bedankt I guess? :P Sorry ? :P

      xxx !! ^^
    • Dit maakt het alleen maar erger Alca, ik zat bij Fnord en Eclair in de auto!!! OMG Alca heeft mij niet eens opgemerkt... Jij lag te snurken met steffie terwijl ik Eclair, Bloemkolen en Fnord inmaakte met catan.. :P OMG OMG OMG :blink: :blink:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Dit maakt het alleen maar erger Alca, ik zat bij Fnord en Eclair in de auto!!! OMG Alca heeft mij niet eens opgemerkt... Jij lag te snurken met steffie terwijl ik Eclair, Bloemkolen en Fnord inmaakte met catan.. :P OMG OMG OMG :blink: :blink:


      Die cursus 'Swami systematisch negeren' heeft echt geholpen dan, want ik ben het compleet vergeten. :') Sorry! Bedankt! hahahaha
    • Je herinnert je echt niets van mij?? Even denken wat heb ik gedaan wat je wellicht kunt herinneren..

      Ehm ik heb nog op de stofzuiger gereden net zoals op de eerste meeting daar, ik kon de bezem niet los krijgen van het haakje, heb jij mij nog mee geholpen om op te hangen... Ik heb je aan de kop zitten zeuren om catan te spelen, maar toen zei je dat we eerst moesten opruimen.. Ehm ik heb een kaartje geschreven voor die boerin, we hebben nog samen rond gelopen om naar die vlekken te kijken die jij steeds maar overal zag :P Wat verder...

      - Jij wilde eerst naar de macdonalds gaan, ging uiteindelijk niet door omdat je je verslaapte en we veel te laat gingen
      - Jij hebt MIJN FREAKING melk door de afvoer geschud!!! Herinner je je dat nog? :P Ik heb wel alle cola light meegenomen

      Alca wat maak je me nou ;( ;(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~