Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ik ga er ook zijn!

      wintersport kan ook wel een paar dagen later (ga toch 2 of 3 keer, dat is de oplossing rey ;)

      lijkt me leuk het hele zooitje ongeregeld weer is te zien en gezellig een biertje mee te drinken, of een glas cider :D

      edit: die week heb ik dus al vakantie, dus vrij, kom wel een dagje of wat eerder terug van de wintersport ^^

      The post was edited 1 time, last by bloemkolen ().

    • lijkt me lachen om te komen. OV ftw

      maar is er misschien een optie om mensen op te halen van het dichtstbijzijnde busstation, ik denk dat ik gemiddeld sneller loop dat wat 9292OV aangeeft, maar 45 minuten lopen vind ik nog steeds beetje veel :P. Als er een pendeldienst tussen de locatie en busstation zou kunnen zijn zou dat chill zijn :)

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:


      lijkt me lachen om te komen. OV ftw

      maar is er misschien een optie om mensen op te halen van het dichtstbijzijnde busstation, ik denk dat ik gemiddeld sneller loop dat wat 9292OV aangeeft, maar 45 minuten lopen vind ik nog steeds beetje veel :P. Als er een pendeldienst tussen de locatie en busstation zou kunnen zijn zou dat chill zijn :)

      nou space ik geef je daar groot gelijk in xD
      vanaf mij is het echter meer 21 minuten lopen :P

      Lopen
      (21 minuten) Vertrektijd Station/halte/straat Spoor
      10:09 Bushalte Onze Lieve Vrouweplein, Ommel
      Maak favoriet 10:30 Oostappensedijk 32, Ommel


      en dit is als ik de eerst volgende bus zou pakken vanaf hier :P

      maar in ieder geval +1 voor een pendel-oen

      trotse EX MOD en GO van Ogame.nl

      FCT YNWA
    • Vanwege het overweldigende aantal positieve reacties zowel hier als bij Ikariam ga ik vanavond de registratie starten.

      Voor de ongeduldige mensen onder ons die een beetje handig zijn -> communitymeeting.nl/ <- daar kan je je registreren en officieel inschrijven voor de meeting.

      Let op, deze meeting geeft nog de prijzen aan van de vorige meeting, die één dag langer duurde. Hiervoor heb ik Fnord al aangesproken, aangezien hij toegang heeft tot dit onderdeel van de Tool. Dit zal z.s.m. aangepast worden. Alle verdere benodigde informatie kan je ook op deze site vinden!

      Schrijf je allemaal in en dan zien we jullie op het weekend van 16 maart! Vergeet niet om bij registratie een geldig e-mailadres op te geven zodat je bereikbaar bent voor eventuele updates/nieuwsberichten.

      C Source Code

      1. [b]PS -> Ik, en zeker weten ook anderen, zullen met liefde en plezier pendelen tussen Ons Thuis en NS-Station Deurne. ^^
      2. Mocht je al helemaal ongeduldig zijn en ook alvast het bedrag over willen maken (mag natuurlijk altijd), stuur dan daarnaast een e-mail naar [email]Alca@communitymeeting.nl[/email], zodat ik zeker weet dat ik je betaling niet over het hoofd zie en deze meteen in de tool kan vermelden.[/b]

      The post was edited 2 times, last by Alca ().

    • ik kan transport voorzien vanaf station turnhout voor de belgische meeters, of een punt ergens tussen daar en eindhoven :)
      zal er toch wel een stuk of 3 in de auto gepropt moeten krijgen :)

      en er zal gependeld worden tussen station deurne en meetinglocatie, dat is nooit een probleem geweest!

      mss een ideetje om een transport topic'je te maken tegen die tijd? :)
    • Rena wrote:

      Zelf aardbeien kweken! :D maar als het maar smaakt is alle verjaardagspruttel goed toch


      Nou de aardbeien kweken gaat me te ver, wellicht dat ik de slagroom zelf maak, maar dat valt ook nog te bezien. De cake bak ik dan wel zelf, ben nog net niet zo lui dat ik die ook nog ga kopen XD

      edit: de vorige keer heb ik ook al karboet meegenomen, ik word volgens mij gewoon de gast die telkens eten mee neemt :rolleyes: karboet oftewel balkenbrei is eigenlijk wel weer een goed idee, vooral Syrabi heeft ervan zitten smullen, haha :P

      edit2: Nu heb ik honger en alleen maar droge broodjes met pasta bij :(

      edit3: Wel duo pasta :D het wit vind ik altijd wel lekker :P

      edit4: Als iemand mij op wilt halen zou dat fijn zijn, anders moet mijn vriendin mij vrijdag maar droppen en dan neem ik wel een tentje mee om in dat bos te gaan slapen, waar fla zich toen verstopt had en dat terwijl ik hem al een half uur aan het zoeken was -_-' Anyway wellicht willen Cutter, Mrdemon of Enigma komen en dan heb ik al limburgerse reisbuddies of gewoon een belg die toch uit belgisch limburg ofzo komt.. Maja de pech is natuurlijk dat de enige belgen die door limburg moeten om in ommel te komen uit het franse gedeelte komen en die spelen natuurlijk op .fr XD

      edit5: ik kan ook fietsen ^^ is maar een uurtje en een kwartier ofzo :P

      edit6: En dat is sneller als met openbaar vervoer naar roermond gaan, vervolgens naar eindhoven, en dan naar deurne OF met de bus naar venlo gaan en met de trein naar deurne. Het is echt een complete dode hoek kwa openbaar vervoer als je binnen de driehoek eindhoven, roermond, venlo moet reizen. Maw van het ene dorp naar het andere dorp. Bijna alles is sneller met de fiets gedaan dan met openbaarvervoer en dat wil niet zeggen dat het maar een klein stukje fietsen is, maar meer over het openbaar vervoer :(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 5 times, last by swami_dude ().

    • Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen :P

      edit: en ik hou van edits :D
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen :P

      edit: en ik hou van edits :D

      ADHD geloof ik, autisme niet. ^^ Ben niet bevoegd om te diagnosticeren maar heb er genoeg verstand van om te kunnen zeggen dat jij geen vorm onder de leden hebt. :P

      Je bent enkel praatziek!