Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Een paar weken van tevoren ga ik inventariseren waar iedereen vandaan komt. Dan ga ik e-mails rondsturen met de vraag of mensen kunnen/willen rijden of eventueel mensen mee kunnen/willen nemen. Uiteraard gesorteerd op regio. Op basis hiervan kan ik misschien van bovenaf wat carpools opzetten, maar als mensen onderling wat kunnen regelen dan is dat absoluut goed!
    • Als ik kom en mensen verzamelen zich pik ik ook wel 1/2 man op ^^
      Protan in de auto, misschien dat we meister zover krijgen :)

      Regel maar wel genoeg bier, me eerste meeting en weet niet wat ik ervan moet vinden :)
      En ik moet ook gewoon wasted zijn die dag :P


      Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
      Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's

    • Onderkoffer wrote:

      Als ik kom en mensen verzamelen zich pik ik ook wel 1/2 man op ^^
      Protan in de auto, misschien dat we meister zover krijgen :)

      Regel maar wel genoeg bier, me eerste meeting en weet niet wat ik ervan moet vinden :)
      En ik moet ook gewoon wasted zijn die dag :P


      moet je zorgen dat je genoeg bier meeneemt he :p (en dan niet van die laffe nederlandse pi(l)s ) :P
    • Geen pr-ject X verwijzingen meer, want voordat je het weet gooien ze je in een cel X( Wat een mafketels ook, je mag geen grapje maar maken of de hele ME staat klaar, bah bah (stel je voor dat ze me nu voor deze post komen ophalen :O)

      DISCLAIMER VOOR MENSEN VAN DE OVERHEID DIE OP HET OGAMEFORUM KOMEN DOORDAT ZE GOOGLEN OP PR-JECT X OID
      Ik wil geen rellen en ik vind het heel erg domme mensen die dat doen :P

      Jezus te belachelijk voor woorden wat voor machtsvertoon ze nu uit de kast trekken, duidelijk gevalletje van als het kalf verdronken is dempt men de put ^^

      edit: ze gaan zeker nooit googlen op pr-ject X, tenminste met de intelligentie die ze laten zien in de media gok ik dat ze never nooit op dat idee gaan komen, lol :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 1 time, last by swami_dude ().

    • swami_dude wrote:

      Geen pr-ject X verwijzingen meer, want voordat je het weet gooien ze je in een cel X( Wat een mafketels ook, je mag geen grapje maar maken of de hele ME staat klaar, bah bah (stel je voor dat ze me nu voor deze post komen ophalen :O)

      DISCLAIMER VOOR MENSEN VAN DE OVERHEID DIE OP HET OGAMEFORUM KOMEN DOORDAT ZE GOOGLEN OP PR-JECT X OID
      Ik wil geen rellen en ik vind het heel erg domme mensen die dat doen :P

      Jezus te belachelijk voor woorden wat voor machtsvertoon ze nu uit de kast trekken, duidelijk gevalletje van als het kalf verdronken is dempt men de put ^^

      edit: ze gaan zeker nooit googlen op pr-ject X, tenminste met de intelligentie die ze laten zien in de media gok ik dat ze never nooit op dat idee gaan komen, lol :P


      Weet je dat ik het daar stiekems wel mee eens ben? Je kan beter streng optreden dan dat je een 2e haren krijgt...
      Want voor de een is het een grapje en dan neemt iemand het weer "serieus" en bam, het vuurtje gaat snel rond.


      : IRC: Rena :.
    • Nou het is natuurlijk zwaar overdreven reageren om even de spierballen te laten zien, om mensen bang te maken ofzo... Iets wat ze van tevoren hadden moeten doen, ik vind het idioten die erheen zijn gegaan om te rellen, begrijp me niet verkeerd, maar de overheid heeft toch ook echt een steekje laten vallen. Denk dat die burgemeester het in eerste instantie gewoon leuk vond om media aandacht te krijgen en landelijk op tv te komen. Dat geilde hem zo op dat hij zich niet bedacht dat hij eigenlijk landelijk reclame was aan het maken, want van tevoren de hele tijd die persconferentie geven met tegenstrijdige informatie en vervolgens zeggen. Ow mensen die een kijkje komen nemen pakken we niet gelijk op, ze mogen even naar het huis lopen, als ze daarna maar wel weer weg gaan. Dan ook nog twijfelen of je een alternatief feest gaat geven en het uiteindelijk niet doen, wat voor signalen ben je dan aan het afgeven.. :S
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Protan TD wrote:

      LEER <3

      Dat gaat me een meetinkje worden dan xD Ik ga proberen om mijn overige T.D leden zo gek te krijgen om te komen! Zit je zo weer op +10! :biggrin:
      Genoeg tijd om te promoten lijkt me! :P


      Precies tijd zat. Heb net de boerderij gebeld om de reservering te bevestigen. Tegen die tijd hebben ze de beschikking over nog eens +30 bedden, maar liefst 98 dus. Maar als we dat aantal weten te halen zal het echt zéér episch zijn. Denk huge event met GF goodies (ga ik dan zeker proberen te regelen :D ) en weet ik veel wat. Bovendien komt er met zoveel mensen zo'n enorme hoeveelheid geld binnen dat we echt dingen kunnen organiseren. :P Het break-even-point ligt namelijk op 50 mensen. ^^

      Dus, allemaal registreren op communitymeeting.nl en komen! Denk niet dat het een saaie bedoeling gaat worden, want dat laat ik absoluut niet gebeuren, anders heet ik geen Alca! :biggrin:
    • Worden er ook shows opgevoerd? ^^ Of is het een vrouwvriendelijk feestje? :P

      wickedmen wrote:





      Quoted from "Onderkoffer"



      Dresscode is leer btw :cool:

      Cool :cool:






      //<![CDATA[
      if (typeof spoilerJSIncluded == 'undefined') {
      spoilerJSIncluded = true;
      document.write('<'+'script type="text/javascript" src="wcf/js/Spoiler.js"'+'><'+'/script'+'>');
      }
      //]]>




      MOD Spoiler (om niet tegen een warn te lopen)





      Dus ik zal er zeker blij zijn blablablablablabla, lijkt me leuk zoals vorig jaar blablablblablabla.
      Swami blablablablabla, awesome gozer blablablabla, autisme blablablabla, maar denk het niet.

      <div class="spoilerNoscript" style="background-color: ; color: ; border: 1px solid #061123;">
      <br />
      Dus ik zal er zeker blij zijn blablablablablabla, lijkt me leuk zoals vorig jaar blablablblablabla.<br />
      Swami blablablablabla, awesome gozer blablablabla, autisme blablablabla, maar denk het niet. </div>
      <div class="formFieldDesc spoilerNoscriptDesc">
      <p>Select the content in the box to read it.</p>
      </div>



      //<![CDATA[
      spoiler.register();
      //]]>



      Tuurlijk is leer cool :cool: Koffer is in alles cool ^^
      Beetje jammer dat swami hier als enigste awesome wordt genoemt :P


      Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
      Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's

    • Onderkoffer wrote:

      Worden er ook shows opgevoerd? ^^ Of is het een vrouwvriendelijk feestje? :P

      wickedmen wrote:





      Quoted from "Onderkoffer"



      Dresscode is leer btw :cool:

      Cool :cool:






      //<![CDATA[
      if (typeof spoilerJSIncluded == 'undefined') {
      spoilerJSIncluded = true;
      document.write('<'+'script type="text/javascript" src="wcf/js/Spoiler.js"'+'><'+'/script'+'>');
      }
      //]]>




      MOD Spoiler (om niet tegen een warn te lopen)





      Dus ik zal er zeker blij zijn blablablablablabla, lijkt me leuk zoals vorig jaar blablablblablabla.
      Swami blablablablabla, awesome gozer blablablabla, autisme blablablabla, maar denk het niet.

      <div class="spoilerNoscript" style="background-color: ; color: ; border: 1px solid #061123;">
      <br />
      Dus ik zal er zeker blij zijn blablablablablabla, lijkt me leuk zoals vorig jaar blablablblablabla.<br />
      Swami blablablablabla, awesome gozer blablablabla, autisme blablablabla, maar denk het niet. </div>
      <div class="formFieldDesc spoilerNoscriptDesc">
      <p>Select the content in the box to read it.</p>
      </div>



      //<![CDATA[
      spoiler.register();
      //]]>



      Tuurlijk is leer cool :cool: Koffer is in alles cool ^^
      Beetje jammer dat swami hier als enigste awesome wordt genoemt :P


      Misschien wordt ik als enige awesome genoemd omdat ik als enige awesome ben? :P Verder heb ik een erg belangrijke vraag aan je, namelijk: Hoe heb je in godsnaam bovenstaande quote zo vercrackt gekregen? Ik wil dat ook kunnen namelijk XD
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Misschien wordt ik als enige awesome genoemd omdat ik als enige awesome ben? :P Verder heb ik een erg belangrijke vraag aan je, namelijk: Hoe heb je in godsnaam bovenstaande quote zo vercrackt gekregen? Ik wil dat ook kunnen namelijk XD


      Onmogelijk, ik ben awesome in alles wat ik doe :rolleyes: Je zult het de 16 van maart wel zien ^^

      Hoe ik dat voor elkaar krijg? Niet zo moeilijk :P Niks van laptops etc. snappen en maar wat duwen :cool:


      Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
      Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's

    • Rena wrote:

      swami_dude wrote:

      goofy wrote:

      Mwah 3 uur en 33 minuten (vanuit Haarlem) is net wat te lang reizen vind ik, miss volgend jaar dan maar :)


      't is al 3 jaar ofzo op dezelfde plek :P


      En als het in 2013 goed gaat, dan blijft het ook zo ^^

      En zn quote lijkt wel uit de broncode geplukt, en dat vind ik een hele prestatie voor een niet-computer-kenner.
      Maarja, ik snap er dan ook niets van :P


      Dat bedoel, dat hoort niet zomaar te gebeuren XD Dus hij heeft per ongeluk iets gedaan wat ik niet kan reproduceren :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~