Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    • Ik hoef dus niet meer de keuken in, ook goed, dan huppel ik wel gewoon wat rond :P

      Btw ik ga denk ik heel lief zijn voor poppedoos dat weekend als zij de whiskey heeft (a)

      @ Onderkoffer, er wordt altijd iets geregeld, heb alleen geen idee wat het is, alvast een algemene waarschuwing, blijf van de wipeend af, daar komen nare dingen van als je daar te enthousiast op zit te wippen :P Volgens mij had bloemkolen daar trouwens nog een filmpje van XD


      Edit: Als MrHg met de auto komt kun je beter ook uit de buurt blijven, hij rijdt tegen palen enzo. Overigens is het met Mekkie op de bijrijderstoel geen slim idee om uit MrHg z'n raampje te gaan hangen. De combinatie van de ene malloot die het raam dicht doet en de andere malloot die gas geeft zodra je uit het raam valt is verre van ideaal. Overigens was dat wel de eerste meet die nog ergens in the middle of nowhere lag in Putten volgens mij :P Ik weet overigens nog steeds niet wat daar 's nachts gebeurd is, maar in kamer 2 zijn freaky dingen gebeurd die nooit helemaal bovenwater zijn gekomen, dat is namelijk vakkundig in de doofpot gestopt ooit... Ik lag op dat moment ergens anders te pitten in de slaapzak van bloemkolen naast Mekkie volgens mij...

      Ben zonder dat ik het weet trouwens alle meetingen af aan het gaan nu, 't zijn best veel sterke verhalen die er gebeurd zijn op zo'n relatief korte tijd. De meetings gaan super snel voorbij, maar achteraf heb je altijd net zoveel dingen te vertellen alsof dat je gewoon een week weg bent geweest in plaats van een weekend :P

      Maar mijn verhaal hierboven boezemt mensen wellicht eerder angst in, die eerste meeting in Putten en de teammeetings daarvoor weet ik wel nog dat we ontiegelijk veel geweerwolfd hebben, iets wat de afgelopen 2 keer tegen viel, ik zie veel namen van mensen die sinds kort (toch al een tijdje XD) het weerwolven hier op het forum hebben ontdekt, dus hopelijk kunnen we op de meet ook een paar rl potjes spelen. (kijken of sommige mensen in rl ook zo hard trollen)

      Bah, ik had hier niet moeten kijken, zit weer door te ratelen en besef me dat het nog heel lang weg is :rolleyes:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 1 time, last by swami_dude ().

    • swami_dude wrote:

      Ik hoef dus niet meer de keuken in, ook goed, dan huppel ik wel gewoon wat rond :P

      Btw ik ga denk ik heel lief zijn voor poppedoos dat weekend als zij de whiskey heeft (a)

      @ Onderkoffer, er wordt altijd iets geregeld, heb alleen geen idee wat het is, alvast een algemene waarschuwing, blijf van de wipeend af, daar komen nare dingen van als je daar te enthousiast op zit te wippen :P Volgens mij had bloemkolen daar trouwens nog een filmpje van XD


      Edit: Als MrHg met de auto komt kun je beter ook uit de buurt blijven, hij rijdt tegen palen enzo. Overigens is het met Mekkie op de bijrijderstoel geen slim idee om uit MrHg z'n raampje te gaan hangen. De combinatie van de ene malloot die het raam dicht doet en de andere malloot die gas geeft zodra je uit het raam valt is verre van ideaal. Overigens was dat wel de eerste meet die nog ergens in the middle of nowhere lag in Putten volgens mij :P Ik weet overigens nog steeds niet wat daar 's nachts gebeurd is, maar in kamer 2 zijn freaky dingen gebeurd die nooit helemaal bovenwater zijn gekomen, dat is namelijk vakkundig in de doofpot gestopt ooit... Ik lag op dat moment ergens anders te pitten in de slaapzak van bloemkolen naast Mekkie volgens mij...

      Ben zonder dat ik het weet trouwens alle meetingen af aan het gaan nu, 't zijn best veel sterke verhalen die er gebeurd zijn op zo'n relatief korte tijd. De meetings gaan super snel voorbij, maar achteraf heb je altijd net zoveel dingen te vertellen alsof dat je gewoon een week weg bent geweest in plaats van een weekend :P

      Maar mijn verhaal hierboven boezemt mensen wellicht eerder angst in, die eerste meeting in Putten en de teammeetings daarvoor weet ik wel nog dat we ontiegelijk veel geweerwolfd hebben, iets wat de afgelopen 2 keer tegen viel, ik zie veel namen van mensen die sinds kort (toch al een tijdje XD) het weerwolven hier op het forum hebben ontdekt, dus hopelijk kunnen we op de meet ook een paar rl potjes spelen. (kijken of sommige mensen in rl ook zo hard trollen)

      Bah, ik had hier niet moeten kijken, zit weer door te ratelen en besef me dat het nog heel lang weg is :rolleyes:

      Ach, Swami.. kunnen we met zijn allen er leuk naar kijken :) En ik ga proberen bij de daredevils in een auto te zitten kijken of ik het overleefXD En voordat je het weet is het alweer Sinterklaas, Kerstmis, Oud en Nieuw, mijn verjaardag, valentijnsdag (voor sommige echt belangrijk, ik kuch niet naar mijzelf want ik vind het belachelijk), en dan alweer de meeting :).. 6 maanden gaan snel hoor, ik besef soms ook pas dat ik alweer 8 1/2 maandjes 18 benXD
      En Swami, jij moet nog wel degelijk de keuken in! Je moet taarten bakken :D
    • KickingAssAndroid18 wrote:

      Als de tijd zo ver is, hebben vele waarschijnlijk ook nog het nadeel dat het kabinet de OV studentkaart naar een kortingskaart maken..
      Zucht @ de politiek.. Ze maken het ook wel moeilijk (nou heb ik het voordeel dat ik al 18 jaartjes (tegen die tijd 19) vrij mag reizen. Vader die werkt bij de trein is wel handig). Ik denk dat nu ook weer veel mensen gaan afhaken door dat. Want 40% korting op €30,- ongeveer, maakt iets meer dan 16/17 euro.
      Maar ik kom hoe dan ook. Ik wil wel eens een ogame meeting bijwonen :)

      Is er ook nog een vaste datum waarvoor je heb moeten betalen? Dus zeg maar voor 1 februari 2013?

      als je iets verkondig lees dan wel eventjes goed svp. de chipkaart word een kortingskaart vanaf 2015!
      dus dat heeft niets met deze meet te maken (maar ik denk dat deze regering toch niet lang leeft)
      verder is het wel een goede vraag wat betreft uiterlijke betaling....

      trotse EX MOD en GO van Ogame.nl

      FCT YNWA
    • Betaling zie ik het liefst uiterlijk 1 maand van tevoren verschijnen. :) Ik ben bezig met een leuke beloning voor de mensen die voor 1 Februari reeds betalen. ^^

      Er is natuurlijk een goede reden waarom dit belangrijk is, met het oog op de meeting -> Wie betaalt is een zekerheid. :) Als er 100 mensen zich inschrijven en er uiteindelijk maar 50 komen zal het op een enorm grote teleurstelling uitlopen, ondanks dat 50 man toch heel veel is. :) Hoop dat de mensen dit begrijpen. :)
    • Alca wrote:

      Poppedoos wrote:

      Tuurlijk heb ik whisky bij mij dan :P
      Is dan wel privé bezit :biggrin:

      Aangezien Welpje en ik chef-kok zijn mag er niemand in de keuken komen en daar staat mijn fles whisky dan :paniek:


      Blue label voor de organisatie? (a)


      Ze moet koken en zich nog eens blauw betalen aan een fles whiskey voor jou (vandaar dat ze het blue label noemen XD)

      Mwa popje voor mij heb je toch wel nog wat whiskey reserve of niet? Voor mij hoeft het niet perse blue label te zijn hoor, black is ook al goed :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Alca wrote:

      Poppedoos wrote:

      Tuurlijk heb ik whisky bij mij dan :P
      Is dan wel privé bezit :biggrin:

      Aangezien Welpje en ik chef-kok zijn mag er niemand in de keuken komen en daar staat mijn fles whisky dan :paniek:


      Blue label voor de organisatie? (a)


      Ze moet koken en zich nog eens blauw betalen aan een fles whiskey voor jou (vandaar dat ze het blue label noemen XD)

      Mwa popje voor mij heb je toch wel nog wat whiskey reserve of niet? Voor mij hoeft het niet perse blue label te zijn hoor, black is ook al goed :P

      Of een Jack Daniëls, Mac Allen, Glennfidich, *en alle andere malten*
      En En En als we gaan bbq-en wil ik wil een gebraden banaan (ja dat doe je dus op de bbq, een banaan laat je een beetje bruin worden, snij je hem open doe je er bastard suiker in, met rum erop :) En ja dat is erg lekker :D)
    • KickingAssAndroid18 wrote:

      swami_dude wrote:

      Alca wrote:

      Poppedoos wrote:

      Tuurlijk heb ik whisky bij mij dan :P
      Is dan wel privé bezit :biggrin:

      Aangezien Welpje en ik chef-kok zijn mag er niemand in de keuken komen en daar staat mijn fles whisky dan :paniek:


      Blue label voor de organisatie? (a)


      Ze moet koken en zich nog eens blauw betalen aan een fles whiskey voor jou (vandaar dat ze het blue label noemen XD)

      Mwa popje voor mij heb je toch wel nog wat whiskey reserve of niet? Voor mij hoeft het niet perse blue label te zijn hoor, black is ook al goed :P

      Of een Jack Daniëls, Mac Allen, Glennfidich, *en alle andere malten*
      En En En als we gaan bbq-en wil ik wil een gebraden banaan (ja dat doe je dus op de bbq, een banaan laat je een beetje bruin worden, snij je hem open doe je er bastard suiker in, met rum erop :) En ja dat is erg lekker :D)


      Er zijn dus meer mensen die dat doen??? Ik keek laatst een vriend van me al aan alsof die gek was geworden toen hij dat deed. Overigens legde hij zijn banaan in de warme as nadat de bbq zo goed als uit was..
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • *knip*


      rey@02-11-2012@20h~Smaad of op zijn minst laster. Dit is niet de mailbox van de commumeet organisatie, maar een vrij toegankelijk forum, gebruik haar dan ook als zodanig...

      The post was edited 1 time, last by 4midable ().

    • Ik zou het op prijs stellen als onenigheden, ruzies, dreigementen en smaad m.b.t. Ikariam-teamlers op het Ikariam-forum worden uitgevochten en niet op het OGame-forum. Behalve de bewuste persoon zwart maken dan wel de sfeer hier verpesten nog vóór de meet goed en wel begonnen is, valt er niets te winnen met die discussie, dus je doet er verstandig aan 'm te staken aleer de gemoederen zo hoog oplopen dat de meet niet anders dan kan eindigen in een drama.

      Vragen met betrekking tot veiligheid kun je richten aan de community organisatie, in query, board pm of hun mailbox...

      "When everything is all right, there's nothing left," -Su Majestad Rey Nemaattori el Primer, 1e .nl'er met 2,5mil score.
      Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail | PM
    • @ Alca, de wagen van kevin zit vol, zitten nu op 5 man vanuit T.D, gok dat het er nog meer gaan worden.. dusseh, wordt een partijtje gezellig :biggrin:

      Ik ga zowiezo komen btw! App me dit weekend maar dat ik betaling fix xD

      Waarom speel ik al zo lang ogame, en ben ik uberhaupt nog nooit op een meet geweest? :confused:

      @ Fla: Leuk dat jij ook komt, lache dat je me nog kent uberhaupt :biggrin:

      @ koffer, ik betaal wel voor jou dan! ;) Een weekendje weg leek me wel een geschikt cadeau :P