Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    • Beste Meeters,

      Ondertussen hebben we, bijna 4 maanden voor de meeting, al 29 inschrijvingen. Dit lijkt niet veel, maar ervanuitgaande dat het nog zo lang duurt voordat het allemaal gaat gebeuren, is dit een enorm aantal.

      Graag wil ik jullie er daarom allemaal aan herinneren dat de meeting een 'officiële' inschrijfprocedure heeft. Dit is voor een aantal redenen:

      - Zoals jullie weten zitten er kosten aan verbonden. Andermans geld is niet iets waar wij slordig mee omgaan en daarom gebruiken wij de inschrijftool om nauwkeurig, met notities en back-ups, bij te houden wie wat heeft betaald. Dit om zeker te zijn dat er geen betalingen verloren gaan of er andere vervelende dingen gebeuren.

      - Bij aankomst op de boerderij zijn de eigenaren wettelijk verplicht om een lijst op te vragen met namen van alle personen die aanwezig zullen zijn. Dit betekent dat wij op onze beurt verplicht zijn om een dergelijke lijst te overhandigen. Het is daarom van belang dat eenieder zich registreert met zijn of haar volledige naam en leeftijd. Deze gegevens zijn uiteraard afgeschermd voor gebruikers en enkel toegankelijk voor de organisatie. Net als met jullie geld zullen deze gegevens enkel en alleen gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn, namelijk deze lijst.

      - Uiteraard is het fijn om een duidelijk overzicht te hebben, zowel voor de organisatie als voor geïnteresseerden (als je ziet dat er 50 mensen komen ben je meer geneigd om te komen dan wanneer je geen idee hebt).

      Daarom nogmaals het verzoek, weet je dat je wil komen en dat je ook kan komen: Meld je aan op communitymeeting.nl en vink aan op welke dagen je aanwezig zal zijn.

      Let op, bij aanmelding op de site zit je nergens aan vast. Je bent niet verplicht om te komen of om te betalen. Uiteraard hebben we het liefste dat je jezelf alleen aanmeldt als je zeker weet dat je komt. Een last minute afzegging kan om verschillende reden natuurlijk altijd voorkomen, maar het is vervelend als we op het laatst met veel afzeggingen geconfronteerd worden omdat mensen nog niet zeker wisten of ze wel wilden gaan.

      Verder nog wat info over de betaling:

      Omdat deze meeting erg veel voorbereiding nodig heeft, wil ik graag iedereen die wil komen verzoeken zich te registreren vóór zondag 24 Februari 2013. Zodat wij een redelijke inschatting kunnen maken en 3 weken de tijd hebben om ons hierop voor te bereiden.

      De betaling kan eventueel nog gedaan worden op de meeting zelf. Deze betaling is echter voor ons de enige garantie dat je ook echt komt. Het zou daarom geweldig zijn als ook dit vóór 24 Februari 2013 gedaan zou kunnen worden.

      De mensen die zich registreren én betalen vóór 1 Februari 2013 kunnen tijdens de meeting rekenen op een extra presentje.


      Mochten er op bovenstaand verhaal vragen of opmerkingen zijn, post deze dan gerust in dit topic of mail ze naar Alca@communitymeeting.nl, of stuur een Forum-PM.


      ~Jullie Community Meeting Organisatie.


      The post was edited 1 time, last by Alca ().

    • Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel. Alleen weet ik nu nog niet hoe het met verjaardagen of andere dingen zit die wellicht roet in het eten kunnen gooien :P Al zal dit meer invloed hebben op het feit of ik alle dagen kom en welke dag ik dan wel kom als er iets tussen komt, want ik wil wel komen opdagen :P

      Maar ik ga ervan uit dat ik kom en tegen die tijd zoek ik nog wel eens mijn random reader op die inmiddels al 2 jaar stof ligt te vangen volgens mij XD
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 2 times, last by swami_dude ().

    • swami_dude wrote:

      Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel. Alleen weet ik nu nog niet hoe het met verjaardagen of andere dingen zit die wellicht roet in het eten kunnen gooien :P Al zal dit meer invloed hebben op het feit of ik alle dagen kom en welke dag ik dan wel kom als er iets tussen komt, want ik wil wel komen opdagen :P

      Maar ik ga ervan uit dat ik kom en tegen die tijd zoek ik nog wel eens mijn random reader op die inmiddels al 2 jaar stof ligt te vangen volgens mij XD
      Dus al 3 keer dm gekocht Swami?? :)
      Het is toch de gewoonste zaak van de wereld dat je producten koopt en betaald via internet...
      Maar wat me wel opvalt in je post: er staat 17 keer" ik" ;(
      Er is niks mis met een ego, maar zo groot :rolleyes: lol
      Het is mooi in Ommel en omstreken, het bier smaakt prima en de gastvrijheid van Brabanders staat buiten kijf..
    • Bolder wrote:

      swami_dude wrote:

      Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel. Alleen weet ik nu nog niet hoe het met verjaardagen of andere dingen zit die wellicht roet in het eten kunnen gooien :P Al zal dit meer invloed hebben op het feit of ik alle dagen kom en welke dag ik dan wel kom als er iets tussen komt, want ik wil wel komen opdagen :P

      Maar ik ga ervan uit dat ik kom en tegen die tijd zoek ik nog wel eens mijn random reader op die inmiddels al 2 jaar stof ligt te vangen volgens mij XD
      Dus al 3 keer dm gekocht Swami?? :)
      Het is toch de gewoonste zaak van de wereld dat je producten koopt en betaald via internet...
      Maar wat me wel opvalt in je post: er staat 17 keer" ik" ;(
      Er is niks mis met een ego, maar zo groot :rolleyes: lol
      Het is mooi in Ommel en omstreken, het bier smaakt prima en de gastvrijheid van Brabanders staat buiten kijf..


      Swami is een beetje van de monologen. Komt egoïstisch over maar is eigenlijk niet zo. Overcompensatie van zijn onzekere voorkomen. :P

      Je laatste zinnetje is 3x +1. ^^ Jij komt toch ook mag ik hopen? Ben best benieuwd naar de persoon achter Bolder.
    • Potjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Bedankt voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt.

      Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke voornaamwoorden :)

      En nee geen DM gekocht :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Ik zegPotjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Ik Bedank(t) voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt.

      Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke voornaamwoorden :)

      En nee Ik heb geen DM gekocht :P


      ik zag dat er nog een paar bij konden swaamsel :D
      ik denk dat het zo toch wel beter is?
      ik hoor graag als je denkt dat er nog meer
      ik's tussen kunnen
      ik moet trouwens zeggen dat het over het algemeen wel mee valt met jouw
      ik-woord gebruik, maar nou kan
      ik er daar ook totaal mee naast zitten
      ik heb zin in de meeting trouwens!
    • bloemkolen wrote:

      swami_dude wrote:

      Ik zegPotjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Ik Bedank(t) voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt.

      Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke voornaamwoorden :)

      En nee Ik heb geen DM gekocht :P


      ik zag dat er nog een paar bij konden swaamsel :D
      ik denk dat het zo toch wel beter is?
      ik hoor graag als je denkt dat er nog meer
      ik's tussen kunnen
      ik moet trouwens zeggen dat het over het algemeen wel mee valt met jouw
      ik-woord gebruik, maar nou kan
      ik er daar ook totaal mee naast zitten
      ik heb zin in de meeting trouwens!


      ik ook!


      : IRC: Rena :.
    • Hahaha ik zal op 9 februari het geld overmaken of voor 1 februari, hangt ervan hoe ver ik ben met afbetalen van een goede vriend :)
      Maar reken er maar op dat ik kom :) want ik wil zoooooo graag komen :) Ik weet ook al hoe ik ga reizen, Fyra, Fyra & Intercity :) IK hou van luxe hehaho
    • Quenya wrote:

      hihi top dat het nu echt gaat gebeuren!
      Ik zit nogsteeds met het vervoer..
      Is er toevallig iemand uit Almelo of omgeving die naar de meeting gaat en met wie ik kan meerijden?


      Ik denk dat we een maand of 2 voor de meeting ook nog even een reistopic maken, waar iedereen vervoer kan aanbieden of vragen om vervoer.
      Maar als iemand het nu wil aanbieden is dat ook welkom :)


      : IRC: Rena :.
    • dit bericht heb ik net ook op ika geplaatst.... sjonge jonge:

      Alca, weetje wat mij (een Ogamer) opvalt...
      de mensen op ikariam zijn BANG voor de Ogamers waarschijnlijk omdat ze weten dat ruimteschepen beter zijn dan houte bootjes xD
      hier door willen veel mensen van ikariam niet komen dat vind ik erg heel erg jammer!

      Tevens de mensen die piepen over reistijd en over stappen (ja lady jou bedoel ik) ik reis iedere week minimaal 25 uur, met de trein en moet daarbij ook nog eens totaal 30x overstappen (verdeeld over 5 dagen) dus die 2 keer is een kleine hindernis...

      verder zie ik dat veel mensen niet komen omdat ze dan bij ONBEKENDE zitten... is dat juist niet de reden van een meet om MENSEN TE ONTMOETEN!
      Alca & Rena ik ben er (hopelijk) bij moet even kijken hoe ik zit met me money! (probeer overal iets los te peuteren) give me your money! :xeno: :sw1:

      trotse EX MOD en GO van Ogame.nl

      FCT YNWA