Onderkoffer wrote:
Naakt twister is wel echt mijn ding ja
Alcatwister is nét even iets anders. Iets uitdagender en iets sadistischer dan gewoon Twister...
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Onderkoffer wrote:
Naakt twister is wel echt mijn ding ja
The post was edited 1 time, last by Alca ().
The post was edited 2 times, last by swami_dude ().
swami_dude wrote:
Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel. Alleen weet ik nu nog niet hoe het met verjaardagen of andere dingen zit die wellicht roet in het eten kunnen gooien Al zal dit meer invloed hebben op het feit of ik alle dagen kom en welke dag ik dan wel kom als er iets tussen komt, want ik wil wel komen opdagen
Maar ik ga ervan uit dat ik kom en tegen die tijd zoek ik nog wel eens mijn random reader op die inmiddels al 2 jaar stof ligt te vangen volgens mij XD
Bolder wrote:
Dus al 3 keer dm gekocht Swami??swami_dude wrote:
Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel. Alleen weet ik nu nog niet hoe het met verjaardagen of andere dingen zit die wellicht roet in het eten kunnen gooien Al zal dit meer invloed hebben op het feit of ik alle dagen kom en welke dag ik dan wel kom als er iets tussen komt, want ik wil wel komen opdagen
Maar ik ga ervan uit dat ik kom en tegen die tijd zoek ik nog wel eens mijn random reader op die inmiddels al 2 jaar stof ligt te vangen volgens mij XD
Het is toch de gewoonste zaak van de wereld dat je producten koopt en betaald via internet...
Maar wat me wel opvalt in je post: er staat 17 keer" ik"
Er is niks mis met een ego, maar zo groot lol
Het is mooi in Ommel en omstreken, het bier smaakt prima en de gastvrijheid van Brabanders staat buiten kijf..
swami_dude wrote:
Ik zegPotjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Ik Bedank(t) voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt.
Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke voornaamwoorden
En nee Ik heb geen DM gekocht
bloemkolen wrote:
swami_dude wrote:
Ik zegPotjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Ik Bedank(t) voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt.
Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke voornaamwoorden
En nee Ik heb geen DM gekocht
ik zag dat er nog een paar bij konden swaamsel
ik denk dat het zo toch wel beter is?
ik hoor graag als je denkt dat er nog meer
ik's tussen kunnen
ik moet trouwens zeggen dat het over het algemeen wel mee valt met jouw
ik-woord gebruik, maar nou kan
ik er daar ook totaal mee naast zitten
ik heb zin in de meeting trouwens!
Ik ook..bloemkolen wrote:
ik heb zin in de meeting trouwens!
swami_dude wrote:
Potjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen
Bolder wrote:
Ik ook..bloemkolen wrote:
ik heb zin in de meeting trouwens!Nee hoor Swami, ik hou van jeswami_dude wrote:
Potjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen
@Alca, Hebben we menu keuze??.. dan liever geen bloemkolen.
Quenya wrote:
hihi top dat het nu echt gaat gebeuren!
Ik zit nogsteeds met het vervoer..
Is er toevallig iemand uit Almelo of omgeving die naar de meeting gaat en met wie ik kan meerijden?
3 Guests