Nah, het draagvlak voor een meeting moet bij Ikariam gewoon nog even gevonden worden. Ik zal in een later stadium zeker nog extra reclame gaan maken op Ikariam. Mijn doel blijft gewoon om minstens 75 aanwezigen te hebben en wat dat aangaat is iedereen gewoon welkom.
Announcement Discussietopic Community Meeting 2013
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Deurne -Ommel kun je te voet doen, maar een paar kilometer
-
Ik kan er in principe zo zijn vanaf Helmond....
-
Vanuit Helmond? Dan woon jij denk ik het dichtste bij van allemaal Ik zou in principe nog op de fiets kunnen gaan, al is het eigenlijk net iets te ver daarvoor. Maar als Fuuf toch vanuit België komt dan kan die mij wellicht ophalen of hij moet weer uit west-belgië komen, zijn er geen Belgische Limburgers die richting de grens met Nederland aanwonen? XD Of gewoon Nederlandse Limburgers Want als je binnendoor gaat crossen dan ben je er zo, vraag maar aan Eclair, whaha geweldige rit toen we erachter kwamen dat de autosnelweg afgesloten was XD
Als we meteen binnendoor waren gegaan hadden we toch nog een stuk afgekort XD Maja normaal is via de autosnelweg net 2 min sneller, waren ze de opritten aan het vernieuwen ofzo XD en ik wist de weg niet aan de andere kant van de autoweg, dusja dan maar een heel stuk terug gereden, haha
edit: Even aan eclair laten zien, want hij geloofde toen niet dat we gewoon paralel aan het terug rijden waren toen XDEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~The post was edited 1 time, last by swami_dude ().
-
swami_dude wrote:
Vanuit Helmond? Dan woon jij denk ik het dichtste bij van allemaal Ik zou in principe nog op de fiets kunnen gaan, al is het eigenlijk net iets te ver daarvoor.
Helmond-Ommel 15.4 km
Deurne-Ommel 6.4 km.
Als ik jullie was zou ik een huifkar laten rijden, lekker landelijk, binnendoor een mooi stukje natuur.. goedkoop !!
Maar Swami.. waar woon je dan ??
Zelf ben in geboren in Deurne, paar jaar geleden verhuisd naar een leuk dorpje iets verderop, vlak langs de A67.
Dat is hemels breed 13 min voor ik in Ommel sta. -
In Neer, zie op het kaartje waar de route van de laatste meet ons langs leidde XD
En ik dacht dat Helmond toch dichterbij lag... Is nog een eind, achja het is ook bijna buiten de bekende wereld voor mij, dat wil zeggen waar ik de weg buiten de autosnelwegen kan vinden zonder navigatiesysteem of door een bijrijder constant borden te laten kijken en daarna op de kaartEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
-
Hmmm, het begint toch wel ietswat te kriebelen nu ik zie wie er allemaal gaan komen. Kriebel kriebel, zucht.. Ik wacht nog even met inschrijven.EX-SGO
-
MrHg wrote:
Hmmm, het begint toch wel ietswat te kriebelen nu ik zie wie er allemaal gaan komen. Kriebel kriebel, zucht.. Ik wacht nog even met inschrijven.
inschrijven mrhg! gaat weer vet worden -
snik snik
ik moet helaas nee zeggen tegen de meet
ik wil dol graag komen maar financieel werkt het niet mee
vooral niet nu me accu en me oplader het begeven hebben van mijn laptop, en aangezien ik deze dagelijks nodig heb moet ik deze kans dus hoogst waarschijnlijk aan me neus voorbij laten gaan
trotse EX MOD en GO van Ogame.nl
FCT YNWA -
elfenfan666 wrote:
snik snik
ik moet helaas nee zeggen tegen de meet
ik wil dol graag komen maar financieel werkt het niet mee
vooral niet nu me accu en me oplader het begeven hebben van mijn laptop, en aangezien ik deze dagelijks nodig heb moet ik deze kans dus hoogst waarschijnlijk aan me neus voorbij laten gaan
Jammer man, probeer anders die paar tientjes bij je ouders weg te bietsen of even opzij te zetten? het is immers pas over 3 maanden. -
Dat is juist het probleem alca, dat deed ik dus al voor de meet, maar nu moet dat dus voor me laptop
ik ga nog wel kijken of ik ergens het geld vandaan kan krijgen (als het nou alleen die 30 was voor het verblijf dan valt het nog eme maar de reis is ook 40 euro totaal....
trotse EX MOD en GO van Ogame.nl
FCT YNWA -
Je kan altijd kijken of je met iemand mee kan reizen elfenfan!
Er komen vast nog wel meer mensen vanuit het zuiden.
: IRC: Rena :. -
Maandag me jaarrooster gekregen en helaas pindakaas
Kom dan net terug van 3 weken werk en waarschijnlijk dat weekend nog in de trein aangezien de rest zich eerder al opgeofferd ervoor heeft
Electra: 14 solo top 10's & 15 ags top 10's
Barym: 8 solo top 10's & 4 ags top 10's
-
Jammer Onderkoffer. Maar misschien dat er stiekems toch wat schuift in dat ene weekend in de trein.
: IRC: Rena :. -
We gaan het hopen
-
Nou mensen, nou is het 10000000%%%%% zeker dat ik kom
Ik heb een baan, dus vast inkomen, dus een dikke vette leuke meet -
Zal er even over nadenken.
Kan wel leuk zijn zo'n meeting. -
Nou, bij deze 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% zeker dat ik niet aanwezig ga zijn!
Helaas! Was liever hier geweest dan in me put!
-
Jammer dat het voor mij net niet in de week van Week 13 valt, moet dan namelijk weer naar Limburg toe (Horst) voor school dus als het dan week 12 was geweest had ik gewoon daar gebleven ahha:)
Maar ik kom nog steeds. Ik zal eind deze maand betalen omdat ik dan weer mijn loon krijg
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 7
7 Guests