Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • swami_dude wrote:

      Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen :P

      edit: en ik hou van edits :D


      Hoi, ik kom ook. Graag zou ik mij op de meeting door Psychiater Swami ook willen laten testen op eventuele mentale afwijkingen.
    • Edelachtbare wrote:

      swami_dude wrote:

      Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen :P

      edit: en ik hou van edits :D


      Hoi, ik kom ook. Graag zou ik mij op de meeting door Psychiater Swami ook willen laten testen op eventuele mentale afwijkingen.


      Nah ik heb gewoon trekjes, er is zoals ik al zei waarschijnlijk geen naam voor wat ik heb :P Btw volgens mij ben jij zo f*cked up dat een diagnose toch geen zin meer heeft (a) :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Edelachtbare wrote:

      swami_dude wrote:

      Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen :P

      edit: en ik hou van edits :D


      Hoi, ik kom ook. Graag zou ik mij op de meeting door Psychiater Swami ook willen laten testen op eventuele mentale afwijkingen.


      Nah ik heb gewoon trekjes, er is zoals ik al zei waarschijnlijk geen naam voor wat ik heb :P Btw volgens mij ben jij zo f*cked up dat een diagnose toch geen zin meer heeft (a) :P

      Meestal zou ik iets over een trein beginnen en springen maar ik denk dat ik dan snel tegen een warn aanloop ook al bedoel ik het als grap. :P
      Maar nee Edel is niet f*ck'd up, hoogstens te bescheiden.
    • Silk wrote:

      Waarom zo duur als die boerderij maar 9,- pp/pn rekent?
      30 euro om wat autisten te mogen ontmoeten is me iets te veel van het goede.


      Als je verder had gelezen zie je ook dat je voor minimaal 50 personen vooruit moet betalen. Daarnaast moet je ook voor extra dingen betalen zoals het mogen huren van servies en glazen en kosten voor verwarming en toeristen belasting.
      En het eten moet ook nog ingekocht worden.
      *en vergeet niet te kijken naar de prijzen van 2013, maart is namelijk niet meer 2012*

      Als laatste vind ik je opmerking dat mensen die er heen gaan autisten zijn gewoon flauw. Zij komen tenminste nog van hun kamer af.


      : IRC: Rena :.
    • Ik kom ook wel voor andere dingen dan een meeting van m'n kamer af :P Maar daar gaat het niet om, 't is gewoon kei gezellig en ik ben blij dat ik ooit overgehaald ben door Fla om toch maar te komen :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dit heb ik Silk ook al op IRC uitgelegd.

      Volgend jaar rekent de boerderij geen 9 euro maar 9,50. Bovendien ligt de toeristenbelasting in deze gemeente op 1,25 per persoon per overnachting, maakt dus al 10,75 per persoon. Tel daarbij op dat er 1x ontbijt (inclusief zaken als appelsap/sinaasappelsap/koffie/thee), 1x lunch (wederom inclusief eerdergenoemd drinken) en 1x avondeten (inclusief melk/frisdrank) bij inbegrepen zit. Bovendien zijn er op zaterdagavond snacks (denk aan chips/nootjes) en is er nog meer frisdrank en uiteraard ook bier. Dit zit allemaal bij die 30 euro in. Tijdens de meeting gaan we ook niet stilzitten en een kringgesprekje houden. Vorige keer werd het bedrag bijvoorbeeld ook gebruikt om waterpistolen te kopen voor een watergevecht.

      Daar komt bij dat het helemaal niet in de middle of nowhere is. Dit is geen meeting voor alleen Nederlanders, er komen ook mensen uit België. Bovendien is de locatie groot, gezellig en in verhouding (zeker voor wat je krijgt) goedkoop.

      Ter Duiding, afstand tot:
      Amsterdam - 153km
      Rotterdam - 136km
      Arnhem - 117km
      Eindhoven - 26km
      Utrecht - 116km
      Genk - 86km
      Antwerpen - 105km
      Zwolle - 181km

      Dit zijn allemaal (op eindhoven na) geen kleine afstanden, echter zijn het ook geen onoverkomelijke afstanden.
      De afstand valt enkel voor Groningen en Friesland (Sorry!) vies tegen, maar dit heeft in het verleden weinig mensen tegengehouden om vanuit deze regio alsnog te komen. Wat dat aangaat was enkel een locatie in de omgeving Utrecht beter geweest, echter heb ik gezocht en eigenlijk geen locatie gevonden van vergelijkbare kwaliteit tegen dezelfde prijs (2 geschikte locaties gevonden, beiden ongeveer 15 euro per persoon per nacht, bovendien was er voor gebruik servies etc. geen algemene kostenpost maar moest hier ook p.p betaald worden.).

      Er kwamen in het verleden altijd wel auto's met 3-4 man erin, probeer samen te rijden/reizen! Is bovendien ook nog eens enorm gezellig!

      Terugkomend op het bedrag:
      Van de 30 euro verdwijnt er geen één in eigen zak. Met minder dan 50 personen maak ik persoonlijk sowieso verlies op deze meeting (in dat geval heb ik gewoon pech) en indien er een positief bedrag onder de balans staat steek ik dit rechtstreeks in de meeting.

      The post was edited 1 time, last by Alca ().

    • Alca als je 10 euro in eigen zak steekt voor de organisatie maakt het mij nog niet zoveel uit hoor, zolang het maar geen cent meer is :P Daarbij is het crisis, vandaar dat mensen nu wellicht zeggen dat het duur is en er vroeger het geld wel voor over hadden... Verder moet je niet naar kilometers kijken, maar naar het openbaar vervoer, vanuit amsterdam ben je er sneller als ik er ben met het OV en ik woon op 28 Km ervan af XD
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik vind 30 euro voor een weekendje inclusief diner en ontbijt helemaal niet duur.
      Boek eens een hotel, dan ben je dat ook zo kwijt :S en dan heb je niet de gezelligheid die we nu hebben.

      Maarja, je had het niet beter kunnen zeggen Alca.

      En wat betreft OV, zolang je tot station deurne komt is het goed, vanaf de meeting zullen mensen dan wel pendelen om je op te halen vanaf het station (tenzij je met de bus wilt en een stukje wilt lopen)
      dus dat moet ook niet zo een probleem zijn toch.


      : IRC: Rena :.
    • Rena wrote:

      Ik vind 30 euro voor een weekendje inclusief diner en ontbijt helemaal niet duur.
      Boek eens een hotel, dan ben je dat ook zo kwijt :S en dan heb je niet de gezelligheid die we nu hebben.

      Maarja, je had het niet beter kunnen zeggen Alca.

      En wat betreft OV, zolang je tot station deurne komt is het goed, vanaf de meeting zullen mensen dan wel pendelen om je op te halen vanaf het station (tenzij je met de bus wilt en een stukje wilt lopen)
      dus dat moet ook niet zo een probleem zijn toch.


      Lol je kan het ook smeuïger maken dan het werkelijk is. Ik bedoel weekendje? Het is 1 nacht. Diner? Je bedoelt een avondmaaltijdje. En ontbijt is een glas melk met een broodje. De slaapplaatsen zijn massazalen met stapelbedden. Nee er is geen vergelijking met een hotel.

      Gezelligheid heb je dan wel weer gelijk in. Die 30 euro is wel te overzien beste mensen. Of gaan jullie ook de kroeg in met 5 euro? Ook geven mensen vaak 50/60 euro uit voor evenementen. Nou zie dit ook als evenement. En wat al is aangegeven kunnen er genoeg mensen pendelen van station naar huisje.

      Ik zelf kijk nog even aan of ik kom. Mijn matties moeten ook voor een groot gedeelte gaan anders heb ik niet echt een klik...
    • Ik kom alleen als de andere n00dles ook komen, dus probeer die maar te overtuigen.

      Ik ben het niet helemaal eens met die afstanden die ik te zien krijg. De meeste mensen komen nou eenmaal uit de randstad en bovendien loopt de infrastructuur in het niet-Westen nogal achter op ons dus kost het ook nog een veel tijd om daar zo'n boerengehucht te gaan.

      Maar goed dit is typisch zo'n 'first-world'-probleempje dus daar zit ik niet teveel over in.
      Definitief is niet voor eeuwig