Announcement Discussietopic Community Meeting 2013

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Bolder wrote:

      swami_dude wrote:

      Vanuit Helmond? Dan woon jij denk ik het dichtste bij van allemaal :P Ik zou in principe nog op de fiets kunnen gaan, al is het eigenlijk net iets te ver daarvoor.

      Zelf ben in geboren in Deurne, paar jaar geleden verhuisd naar een leuk dorpje iets verderop, vlak langs de A67.
      ohnee he, kom je nog uit deurne ook X(
      waar woon je nu dan? toch niet liessel he, dat zou het mss wel nog erger maken xD
      overigens woon ik dan toch ietsjes dichterbij denk ik. Ik woon in deurne, op zon 2km vanaf ommel :p

      The post was edited 1 time, last by OlMajTi ().

    • OlMajTi wrote:

      waar woon je nu dan? toch niet liessel he, dat zou het mss wel nog erger maken xD
      overigens woon ik dan toch ietsjes dichterbij denk ik. Ik woon in deurne, op zon 2km vanaf ommel :p

      Lol. ik heb 9 jaar in Liessel gewoond, bedrijfje gerund, geboren in Deurne, tijdelijk Liessel dus en nu iets verderop.
      Maar sta bij berg opwaarts al jaren ingeschreven dus zit er zo weer.. hoop ik !:)
    • davyyyh wrote:

      Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is?

      Alvast bedankt.


      Speciale wensen waar wij eventueel rekening mee moeten houden (zoals allergieën) kan je vermelden onder de bijzonderheden als je je aanmeld.
      Hieronder valt ook het vegetarier zijn of dat je halal vlees wilt.

      Maar houd er wel rekening mee dat als je graag wilt dat wij speciale boodschappen moeten doen dat je op tijd betaald (zodat we niet voor jan-doedel inkopen doen als je niet komt opdagen)

      @Edel:
      Volgens mij kan dat gewoon, als je het echt niet kan overboeken. Maar prik voor de zekerheid Alca even op irc!


      : IRC: Rena :.
    • Bolder jammer dat je er denigrerend over doet terwijl het gewoon een serieuze vraag is.

      Bedankt voor je feedback Rena. Ik zal dat dan doen als ik me inschrijf.

      swami_dude wrote:

      davyyyh wrote:

      Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is?

      Alvast bedankt.


      Is een boterham met pindakaas halal genoeg?


      Ligt er aan wat voor soort pindakaas en wat voor soort brood.


      Oja is het ook toegestaan om 's ochtends vroeg ietwat lawaai te maken zodat ik het gebed kan horen?
      Definitief is niet voor eeuwig
    • Edeltje, je mag het cash doen, maar ik prefereer overmaken. :) Dat is sowieso overzichtelijker.

      Als je het echt cash wil, spreek me dan even aan op IRC of zo.

      Davy, voor de boerderij is een enorm weiland waar jij ongestoord je weesgegroetjes kan doen. ^^
    • Als overtuigd pastafari vraag ik mij af of er ook genoeg rekening word gehouden met de gebruiken van mijn geloof?
      Vooral vrijdag aangezien dat onze officiële religieuze feestdag is en er dan ook voldoende pasta, bier en stripsters voorzien moet zijn!

      laten wij afsluiten met een kort gebed:
      In de naam van de Pasta, de Saus en de heilige Gehaktballen, R'amen
    • davyyyh wrote:

      Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is?
      Dat kun jij dan denigrerend vinden Davy, ik ben een andere mening toegedaan:
      Allereerst maak je er een trol van, dan krijg je een ietwat trollerig antwoord terug en begin je te mekkeren als een geit!!
      Kippenslachterij Goosens is vlak bij, kun je zelf ff een halal kip op de kop tikken.( toepasselijk! )
      BBQ in de wei, kun je meteen in afzondering je gebed doen..matjes bij de ingang verkrijgbaar.

      Wens de leiding veel succes bij de meeting en hoop op een leuk weekend voor de deelnemers..
    • Ik denk dat jij hier als enige denigrerend is Bolder.

      Ik denk dat Davy namelijk wel serieus is.

      Jammer dat jij niet komt Bolder. Had je graag in levende lijven willen zien.
      En JIJ kan het misschien wel opvatten als een troll, want zo denk jij over elke post. JIJ trollt als enige. JIJ.
      Davy ik denk dat jij mij niet kan wakker maken als ik eenmaal slaap, slaap ik zeer goed en wordt ik van niks wakker :)

      @Bloemkolen. Ik zou dat geloof ook zeer graag willen volgen hihi)
    • bloemkolen wrote:

      Als overtuigd pastafari vraag ik mij af of er ook genoeg rekening word gehouden met de gebruiken van mijn geloof?
      Vooral vrijdag aangezien dat onze officiële religieuze feestdag is en er dan ook voldoende pasta, bier en stripsters voorzien moet zijn!

      laten wij afsluiten met een kort gebed:
      In de naam van de Pasta, de Saus en de heilige Gehaktballen, R'amen


      Ik eet elke woensdag Spaghetti :O Doe ik het dus al jaren fout :(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Bolder wrote:

      KickingAssAndroid18 wrote:

      Ik denk dat jij hier als enige denigrerend is Bolder.

      Kun jij mij vertellen waarom er gevraagd wordt of AL het voedsel HALAL is??
      Dan weet je toch dat dit een troll is Of moet ik het voor je zingen ??
      Op een meeting in Nederland van OgameNL tja.. natuurlijk is daar alles halal :WS:


      Neem die jongen toch niet zo serieus Bolder.. ;) Ik stouw hem gewoon wat lekkere Päärdenkløten van de Ikea naar binnen en dan is hij weer blij. ^^ Met mij in de organisatie is dat wel het laatste waar iemand zich druk om moet maken. :P