Pinned Gemini ( 4x speed ): Startersgs + eventueel extra als je blijft spelen.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Coasterfreak :pray: met slechte mensen gaat het altijd goed hé! :paniek:

Kreela, uhm wat? Ik begrijp niks van je laatste tekst stukje. Eerst vraag je om gs, nu blijf je het weg geven? Gemiddeld 30 raids per dag op jou? Wie doet dat dan weer? ...en waarom wil ik liever weten. Als je gs en vloot laat liggen zonder veel verdediging, tja, dan gaan anderen je voor winst aanvallen... en als je dat weg geven vind, ok. Maar als je iets weg Geeft, waarom klaag je dan?

Ik kijk nu naar die locatie die je geeft en je ligt daar alleen op plek 15. ...ja ok er is vandaag of gisteren 1 persoon weg gegaan maar verder lig je alleen.
      Maar AL je andere planeten, 6 stuks, liggen in 1 stelsel... ik denk dat je die bedoelt. Ja, dat is een erg mooie farm die je gemaakt hebt daar. Natuurlijk willen anderen daar bij liggen, zeker als er wat te halen valt.

Zal ik je 2 tips geven:
      1. Verdeel je planeten! 2 in 1 stelsel is meer dan genoeg. Dan wordt je ook minder aangevallen. (Jajaja het kost zoveel tijd om gs te verplaatsen... ga maar nooit 1x speed spelen dan.)
      2. Doe wat Coasterfreak zegt.

Edit: tip 3: BOUW VERDEDIGING. LOL! Je hebt geen enkele verdediging, gek he dat je gefarmt wordt. 8S
      ت

The post was edited 1 time, last by Tjerp ().

• Ik vind het een beetje teleurstellend dat hoge ranks lage ranks aanvallen omdat ze hun gs laten slingeren.

Stuur Kreela eens wat gs jongens dit is een startersthread noobs horen gs gesponsord te krijgen. Als je dat niet wil hoor je niet op deze lijst thuis.
    • Een verhaal heeft altijd 2 kanten.Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die in mn situatie blijven doorspelen en tjerp jij staat toch alleen in V-mode.En Bjart heeft inderdaad gelijk dat hogere zinloos gaan aanvallen omdat ze gsjes laten liggen.Maar nu is het onderwerp wel opengebroken.En het is trouwens al lang geleden dat iemand hier zich aanbied voor ontvangen.

De snelle link van Ogniter Trololol Kreela.be
    • BartJ wrote:

Ik vind het een beetje teleurstellend dat hoge ranks lage ranks aanvallen omdat ze hun gs laten slingeren.

Stuur Kreela eens wat gs jongens dit is een startersthread noobs horen gs gesponsord te krijgen. Als je dat niet wil hoor je niet op deze lijst thuis.

+1 voor je opmerking: dit is een startersthread.
      Dit is inderdaad een Starter thread, geen noobs die al langer spelen thread.

-1 voor je opmerking: Stuur Kreela eens wat gs.
      Waarom? Omdat Kreela geen starter meer is, hij heeft al 1.3M punten.

en -1 omdat je denkt dat de grote spelers dan maar niks moeten doen ipv vele miljoenen bij kleinere spelers die het laten slingeren ophalen. Als de grote spelers een leuke winst kunnen behalen dan vliegen ze gewoon, net als de kleine spelers... en als de grote spelers gs laten slingeren worden ze net zo hard aangevallen als de kleine spelers. (ps. kleine spelers zijn meestal erg voorzichtig en spioneren de groteren niet eens. Zouden ze dat wel doen dan vinden ze ook meer leuke hitjes)

en nog een -1 omdat je denkt dat de spelers die hier GS aanbieden, dom zijn. Zou jij GS naar iemand sturen die het door andere spelers weer van zich af laat pikken? Kan je het beter direct naar die andere spelers sturen ;)

PS. ik heb mezelf in het begin al bewust niet op deze lijst laten zetten omdat de noobs die in Gemini starten meestal binnen een paar maanden weer gestopt zijn. Dan kan je beter je gs zelf houden.

Kreela wrote:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten.Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die in mn situatie blijven doorspelen en tjerp jij staat toch alleen in V-mode.En Bjart heeft inderdaad gelijk dat hogere zinloos gaan aanvallen omdat ze gsjes laten liggen.Maar nu is het onderwerp wel opengebroken.En het is trouwens al lang geleden dat iemand hier zich aanbied voor ontvangen.

Nu weet ik jouw kant maar voor de helft zeker?
      - je hebt geen verdediging
      - 6 planeten in 1 stelsel
      - je valt wel aan maar vernietigt verdediging eerst met IPR en haalt daarna weinig of geen winst er uit
      Nou vertel eens, je hebt geen verdediging omdat ...? en je verstuurt IPR omdat ...?

Display Spoiler
      Ik denk dat ik nu al kan antwoorden: Eigen schuld met 6 planeten bij elkaar. Verplaats eerst wat planeten of verwijder de kleinsten en maak nieuwe op andere plekken. Liggen die 6 planeten 2 bij 2 in 3 verschillende stelsels dan hebben 4 planeten al minder last van in stelsel aanvallen. (en dan niet planeet 1 en 2 in stelsel 10, en planeet 3 en 4 in stelsel 11 oid, maar 3 en 4 in een andere melkweg of 100 stelsels verder.) Dan, gooi al je gs naar 1 planeet en blijf online tijdens transport. Doe dan al je gs in verdediging stoppen, eerst minimaal 20 ABR tegen vijandige IPR, dan kleine lasers, grote lasers, gauss en plasma beetje bij beetje tegelijk opbouwen. Doe dit op 1 planeet voor 2 of 3 dagen. Daarna ga je datzelfde doen op de 2e planeet, en dan de 3e enz. en 2 weken later word je ineens niet meer aangevallen voor je dag productie.

Je zegt ook: En Bjart heeft inderdaad gelijk dat hogere zinloos gaan aanvallen omdat ze gsjes laten liggen.
      Dus een berg gs van spelers af pikken is zinloos als het van kleine spelers komt? 2M gs van iemand pikken die rang 5 staat of van iemand die rang 500 staat is precies hetzelfde, namelijk 2M gs winst.

Ik ben vandaag bijna 2 uur online geweest en heb iets meer dan 40M aan gs van inactieve spelers geraid... en dat was in 1 enkele melkweg. (nou ja, 30% van 1 melkweg, ik heb ze niet eens allemaal in die melkweg bespied) :rolleyes:
      ت
    • Tjerp wrote:

BartJ wrote:

Ik vind het een beetje teleurstellend dat hoge ranks lage ranks aanvallen omdat ze hun gs laten slingeren.

+1 voor je opmerking: dit is een startersthread.
      Dit is inderdaad een Starter thread, geen noobs die al langer spelen thread.

-1 voor je opmerking: Stuur Kreela eens wat gs.
      Waarom? Omdat Kreela geen starter meer is, hij heeft al 1.3M punten.

en -1 omdat je denkt dat de grote spelers dan maar niks moeten doen ipv vele miljoenen bij kleinere spelers die het laten slingeren ophalen. Als de grote spelers een leuke winst kunnen behalen dan vliegen ze gewoon, net als de kleine spelers... en als de grote spelers gs laten slingeren worden ze net zo hard aangevallen als de kleine spelers. (ps. kleine spelers zijn meestal erg voorzichtig en spioneren de groteren niet eens. Zouden ze dat wel doen dan vinden ze ook meer leuke hitjes)

en nog een -1 omdat je denkt dat de spelers die hier GS aanbieden, dom zijn. Zou jij GS naar iemand sturen die het door andere spelers weer van zich af laat pikken? Kan je het beter direct naar die andere spelers sturen ;)

PS. ik heb mezelf in het begin al bewust niet op deze lijst laten zetten omdat de noobs die in Gemini starten meestal binnen een paar maanden weer gestopt zijn. Dan kan je beter je gs zelf houden.

Kreela wrote:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten.Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die in mn situatie blijven doorspelen en tjerp jij staat toch alleen in V-mode.En Bjart heeft inderdaad gelijk dat hogere zinloos gaan aanvallen omdat ze gsjes laten liggen.Maar nu is het onderwerp wel opengebroken.En het is trouwens al lang geleden dat iemand hier zich aanbied voor ontvangen.

Nu weet ik jouw kant maar voor de helft zeker?
      - je hebt geen verdediging
      - 6 planeten in 1 stelsel
      - je valt wel aan maar vernietigt verdediging eerst met IPR en haalt daarna weinig of geen winst er uit
      Nou vertel eens, je hebt geen verdediging omdat ...? en je verstuurt IPR omdat ...?

Display Spoiler
      Ik denk dat ik nu al kan antwoorden: Eigen schuld met 6 planeten bij elkaar. Verplaats eerst wat planeten of verwijder de kleinsten en maak nieuwe op andere plekken. Liggen die 6 planeten 2 bij 2 in 3 verschillende stelsels dan hebben 4 planeten al minder last van in stelsel aanvallen. (en dan niet planeet 1 en 2 in stelsel 10, en planeet 3 en 4 in stelsel 11 oid, maar 3 en 4 in een andere melkweg of 100 stelsels verder.) Dan, gooi al je gs naar 1 planeet en blijf online tijdens transport. Doe dan al je gs in verdediging stoppen, eerst minimaal 20 ABR tegen vijandige IPR, dan kleine lasers, grote lasers, gauss en plasma beetje bij beetje tegelijk opbouwen. Doe dit op 1 planeet voor 2 of 3 dagen. Daarna ga je datzelfde doen op de 2e planeet, en dan de 3e enz. en 2 weken later word je ineens niet meer aangevallen voor je dag productie.

Je zegt ook: En Bjart heeft inderdaad gelijk dat hogere zinloos gaan aanvallen omdat ze gsjes laten liggen.
      Dus een berg gs van spelers af pikken is zinloos als het van kleine spelers komt? 2M gs van iemand pikken die rang 5 staat of van iemand die rang 500 staat is precies hetzelfde, namelijk 2M gs winst.

Ik ben vandaag bijna 2 uur online geweest en heb iets meer dan 40M aan gs van inactieve spelers geraid... en dat was in 1 enkele melkweg. (nou ja, 30% van 1 melkweg, ik heb ze niet eens allemaal in die melkweg bespied) :rolleyes:

mooi gesproken Tjerp hoe bevald het op de ps4 ?
      SrG
    • BartJ wrote:

3 mensen die hier natuurlijk de thuisplaneet niet konden vinden.

"Eventueel als je blijft"spelen"En dat doe ik hoe wel 7 mensen me graag weg willen hebben zonder succes dus Bjart standpunt is inderdaad rots vast in tegenstelling tot verhaaltjes van de voorbijgangers.

De aanvals regels met 3 man omzeilen is ook erg makkelijk gedaan klap klap voor je nieuwe ontdekking.Niet dat de hele top 100 spelbedervers zijn want dat is toch nog geen eens een kwart maar degene die het doen ja die doen dat natuurlijk goed.

Bjart misschien kunnen we samen der iets van maken.

Als mn verdediging ook gesloopt telkens gesloopt word tjerp dan kan je beter eindbaas zn aanvoer route blokeren dan om hier tips te geven die toch niet werken doordat er 3 spelers zijn die gezammelijk spelbederf maken waar eindbaas duidelijk de grootste is

De snelle link van Ogniter Trololol Kreela.be

The post was edited 4 times, last by Kreela ().

• als je verdediging constant gesloopt wordt en ze halen er niks uit, of ze maken zelfs verlies, dan moet je dat gewoon rapporteren.

Verder snap ik geen bal van wat je allemaal zegt. Zal wel aan mij liggen.
      Je zegt: De aanvals regels met 3 man omzeilen is ook erg makkelijk gedaan klap klap voor je nieuwe ontdekking.
      ...HUH?

Maar ehh, je kan met ze vechten of voor ze vluchten want blijven zitten en klagen helpt niks lijkt me. Vechten, verplaats/koloniseer een nieuwe planeet bij 1 of meer van hun top planeten en val ze terug aan. Vluchten, Verplaats/koloniseer planeten op andere locaties ver van je belagers af. Komen ze dan weer achter je aan en vernietigen ze je verdediging weer continu zonder winst dan rapporteer je ze gewoon weer voor spel bederf. Je kan ook proberen met de GO te praten op IRC.

Edit: als de aanvallers steeds winst maken dan heb je natuurlijk niks te zeggen. dan moet je een andere speelstijl spelen of een andere uni snelheid.
      ت

The post was edited 1 time, last by Tjerp ().

• Ik zal niet beweren 100% van het hele verhaal te kennen, maar van wat ik zelf gezien heb op irc is dat Kreela gewoon een vervelend mannetje is.
      Tjerp, het is nobel dat je probeert hem tips te geven, maar imo is het verspilde moeite. En ik vraag me af of meneer het waard is. Ik herinner me namelijk nog goed dat Kreela op irc kwam en klaagde over dat hij aangevallen was(gewoon een legitieme hit met prima winst) door een hoger gerankte speler, en hoe hij nu steeds grondstoffen naar hem ging sturen om hem een pushingban aan te smeren. Niet bepaald netjes dus, om het zacht uit te drukken. Oh, en hij vertelde dit terwijl Rdet en een aantal andere (s)go's aanwezig waren. :rolleyes: (Jup, niet bijster snugger)

Normaal gesproken zou ik ook nog in willen gaan op een aantal posts van Kreela zelf. Maar aangezien ik de helft van wat hij zegt niet begrijp, zal ik dat maar achterwege laten.
    • Lelouch vi Britannia wrote:

Ik zal niet beweren 100% van het hele verhaal te kennen, maar van wat ik zelf gezien heb op irc is dat Kreela gewoon een vervelend mannetje is.
      Tjerp, het is nobel dat je probeert hem tips te geven, maar imo is het verspilde moeite. En ik vraag me af of meneer het waard is. Ik herinner me namelijk nog goed dat Kreela op irc kwam en klaagde over dat hij aangevallen was(gewoon een legitieme hit met prima winst) door een hoger gerankte speler, en hoe hij nu steeds grondstoffen naar hem ging sturen om hem een pushingban aan te smeren. Niet bepaald netjes dus, om het zacht uit te drukken. Oh, en hij vertelde dit terwijl Rdet en een aantal andere (s)go's aanwezig waren. :rolleyes: (Jup, niet bijster snugger)

Normaal gesproken zou ik ook nog in willen gaan op een aantal posts van Kreela zelf. Maar aangezien ik de helft van wat hij zegt niet begrijp, zal ik dat maar achterwege laten.
      Ik zal het verhaal maar even samenvatten:
      - Kreela is gewoon een whinende noob die het spelletje niet helemaal snapt.
      - Kreela kan beter zijn account op delete zetten en stoppen met dit spelletje, hij snapt er simpelweg weinig van.
      - Kreela heeft blijkbaar de hersenpan van een mosterdzaadje gezien zijn acties op IRC.
      - Kreela kan beter beginnen met een curses Nederlands volgen zodat zijn posts nog een keer gelezen gaan worden en er een minimale kans is dat mensen hem nog serieus gaan nemen.
      - Geef Kreela aub een account in Taurus zodat we hem ook daar kunnen farmen.

Wat betreft dit draadje voor starters: blijf vooral gebruik maken van de starthulp. Beginners worden nog altijd op weg geholpen in alle uni's waar dit soort draadjes zijn aangemaakt en de hogere spelers hebben altijd goeie bedoelingen. Als je echter acties uit gaat halen zoals die noob hierboven dan krijg je inderdaad de volle laag over je heen, echter zijn de meeste wel zo slim het net wat anders aan te pakken. Ook in uni's waar dit soort draadjes niet bestaan is de top vrijwel altijd bereid een startende speler op weg te helpen (nieuwe uni's die een paar dagen/weken uit zijn misschien uitgezonderd). Durf gewoon te vragen: nee heb je, ja kun je krijgen :)
    • Hoihoi!

Ik ga ook eens opstarten in Gemini, eens kijken wat het gaat brengen in een x4 server. Ik heb de lijstjes doorgespit die hier en daar staan binnen dit topic, alleen blijkt vrijwel iedereen een i'tje te zijn of in v-mode te staan. Ik vraag me af of nog mensen geïnteresseerd zijn om starters te boosten.

Ik hoor het graag!
    • Kaiser Chief wrote:

Hoihoi!

Ik ga ook eens opstarten in Gemini, eens kijken wat het gaat brengen in een x4 server. Ik heb de lijstjes doorgespit die hier en daar staan binnen dit topic, alleen blijkt vrijwel iedereen een i'tje te zijn of in v-mode te staan. Ik vraag me af of nog mensen geïnteresseerd zijn om starters te boosten.

Ik hoor het graag!
      Ik denk dat je beter in een recentere uni kunt beginnen. In Vega ( 5x speed, minder mw, meer velden, cirkelvormig ) zijn er ook een aantal die je vast wel op weg kunt helpen. Ikzelf doe dat ook wel..

Board Moderator: Vragen - Algemeen - Ideas Planet - Uni 3 - Pegasus - Quantum - Taurus - Ursa - Vega - Zagadra - Antares

Forumregels | Spelregels
    • Nee hoor, gewoon aanmelden hier. Is een leuke uni en lekker snel :)

Ik ben beschikbaar mochten nieuwe spelers startersgs nodig hebben zonder verdere voorwaarden waar je het aan uit gaat geven. Ook voor verdere hulp, stuur gerust een bericht naar 'Doc Holliday' in Gemini.