Pinned Gemini ( 4x speed ): Startersgs + eventueel extra als je blijft spelen.

• Gemini ( 4x speed ): Startersgs + eventueel extra als je blijft spelen.

Het verbaast me dat Uni "Gemini" niet voller is dan de ~1.250 spelers die we nu hebben.

Het is de enige Nederlandse Ogame uni die op 4 speed! draait.

4 Speed dames en heren, dat betekend gewoon lekker door kunnen spelen, niet te lang wachten op je raidjes, crashes, gebouwen en onderzoeken.

Bij deze biedt ik iedere nieuwe speler die zich (via dit topic) aanmeld in GEMINI startgrondstoffen aan en extra grondstoffen voor als je langer wilt blijven spelen. ;)
      Ook is het mogelijk een kort lijstje van dichtstbijzijnde inactieven te krijgen zodat je gelijk aan de slag kan met raiden. Mooi geregeld toch?

Ik denk, dat namens heel Gemini, dit een prima idee is en dat ook andere spelers hier willen meedoen aan het doneren aan beginnende spelers.

Aan de actieve al bestaande spelers die aan deze actie willen meedoen, laat het weten in dit topic.
      Nieuwe spelers die zich wil aanmelden, geef het aan in dit topic en PM diegene die hier Startgrondstoffen aanbieden.

Op 23 oktober 2012 noteer ik:
      <-- 1.295 geregistreerde accounts.

Hopelijk zijn het er over een maand stukken meer. ^^ ^^

Spelers die startersgs willen leveren

• Demonfreak
      • MeneerDeBaas
      • FunanyoneXL
      • Cato
      • Maikiejj
      • Tu1n
      • The Flie
      • djensen
      • schaamtel00s
      • juze
      • Fidel Castro
      • Jillian
      • Ares
      • Tryit

rey@17-01/23h~zou je ajb geen gebruik willen maken van de [c ], [w ] en admin tags?

The post was edited 1 time, last by Demonfreak ().

• Na een paar maandjes ogamenloos door het leven te gaan ben ik er weer aan begonnen. Vorige week acca gemaakt in wat me de leukste optie leek, nl. gemini
      4x speed is inderdaad heel leuk spelen en het bouwt wel vlot op.

Ben niet op zoek naar startersgs, maar wou het even toejuichen dat er hier ook zo'n initiatief bestaat :)
    • C Source Code

1. Op verzoek van Hitsugaya Toushiro heb ik deze even verplaatst naar Gemini ---> Diplomatie. Hier is het beter op z'n plek :)
      2. ~ Potentie [24-10-12 20.20] Weer terug verplaatst naar Algemeen op verzoek van TS.
    • Potentiel00s wrote:

C Source Code

1. Op verzoek van Hitsugaya Toushiro heb ik deze even verplaatst naar Gemini ---> Diplomatie. Hier is het beter op z'n plek :)
      Hier is dus niet beter op z'n plek. Als we graag nieuwe mensen in Gemini willen hebben dan ga je dat niet doen in een Gemini subforum. Want welke niet-Gemini speler leest dit?
    • Demonfreak wrote:

Potentiel00s wrote:

C Source Code

Hier is dus niet beter op z'n plek. Als we graag nieuwe mensen in Gemini willen hebben dan ga je dat niet doen in een Gemini subforum. Want welke niet-Gemini speler leest dit?

Hahaha, ja dat is natuurlijk een beetje dom :p
      Gewoon terug naar algemeen potentiel00s, anders leest niemand dit.

Maarre waarvoor ik dus post; mij kun je ook PMen voor startersgrondstoffen in Gemini!

The post was edited 1 time, last by MeneerDeBaas ().

• Ik zou graag startersgrondstoffen ontvangen... Ik heb dit account nog niet zo lang geleden overgenomen, dus ik kan wel wat gebruiken. Bovendien loopt astro 18 bijna af en heb ik de gs voor astro 19 nog niet bij elkaar... Hierbij wil ik dus graag de volgende spelers oproepen om mij te voorzien van de benodigde grondstoffen: Known, NoFunForAnyOneAtAll, Jillian en Ziltoid. Ik neem aan dat mijn coords wel bekend zijn bij jullie.

Na 1 januari komen eerst de n00bs uit mijn ally aan de beurt, daarna kijk ik wel even of ik nog een n00bje moet sponsoren...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Waarom wordt dit nu verplaatst? Dit heeft toch ook totaal geen zin zo, want welke niet gemini speler kijkt nu hier op een enkeling na... Wat een gefaal weer vanuit de modjes :P Terug verplaatsen of er moet weer een nieuw topic geopend worden in algemeen, wat ook weer zoveel werk is ^^
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Demon super initiatief !

Kan jij niet een aanmeldingslijst bij houden wie zich bij jou aanmeld dat je er een soort van sponsor aan koppelt?

Ik kan wel 5 nieuwe sponsoren in het begin.

Geef mij die 5 namen maar :)

Greets,

Cato
    • MeneerDeBaas wrote:

zo dat is beter, hier lezen veel meer mensen het :D
      miljoenen gratis grondstoffen als je begint in Gemini, start er nu! :)
      met 4x speed en flink wat startersgrondstoffen is je accountje zo opgebouwd!

Miljoenen gratis grondstoffen wil ik ook wel, die heb ik nu nog niet XD Ofja, als ik 1 mil deut 1 mil kristal en 2 mil metaal heb is het gewoon echt facking veel voor mij, meestal heb ik maar rond de 400 of 500k. max :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~