Jongens het gaat niet over planeet verplaatsing. Het gaat over een Ploffer. Dus een kolonie die je zonder maan gebruikt om enkel op een kolonie missie met of zonder je vloot verlegt om dicht innerstelsel bij je targets te leggen. Laten we daar deze topic aan wijden.
Ik weet hoe ik een planeet kan verplaatsen en wat de na- en voordelen zijn.
Ik wil weten hoe ik het beste in de huidige uni's een ploffer kan gebruiken.
Ik denk dat ik er al een beetje achter ben:
In ver gevorderderde uni's heeft het denk ik niet zoveel zin, maar in een jonge uni net als Nekkar denk ik dat hij wel van pas kan komen.
Met een jonge vloot enkel wat Zg en wat xx, kun je flink wat GS verzamelen op die manier.
Je bent een ninja vaak voor., denk ik zo.
Ik weet hoe ik een planeet kan verplaatsen en wat de na- en voordelen zijn.
Ik wil weten hoe ik het beste in de huidige uni's een ploffer kan gebruiken.
Ik denk dat ik er al een beetje achter ben:
In ver gevorderderde uni's heeft het denk ik niet zoveel zin, maar in een jonge uni net als Nekkar denk ik dat hij wel van pas kan komen.
Met een jonge vloot enkel wat Zg en wat xx, kun je flink wat GS verzamelen op die manier.
Je bent een ninja vaak voor., denk ik zo.
Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
Now water can flow, or it can crash.
Be water my friends... ;)
May the force be with U!
IRC: Obi12try
Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
Now water can flow, or it can crash.
Be water my friends... ;)
May the force be with U!
IRC: Obi12try