Miss & Mister Ogame.nl Verkiezing 2013

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Miss & Mister Ogame.nl Verkiezing 2013

    Miss & Mister OGame.nl

    Na het daverende succes van de vorige edities van de Miss & Mister OGame.nl verkiezingen, afgelopen jaren, keert deze verkiezing dit jaar weer terug!
    Deze verkiezing zal bepalen wie de leukste, knapste en meest geliefde OGamers zijn van .nl! Wil jij kans maken op deze titel? Plaats dan een foto van jezelf!
    Wil je dat niet? Vergeet dan vooral niet om te stemmen op degene die volgens jou deze titel verdient! De winnaars krijgen ook dit jaar weer de officiële Miss of Mister Ogame 2013 titel onder hun naam.
    Wie neemt het stokje over van Miss Hammy en Kyrillion? Of prolongeren ze zelf hun titel?

    De regels:
    • In het Fototopic zet je je foto.
    • In het Offtopic kan je over de verkiezing praten.
    • Flamen/trollen is ten strengste verboden!
    • Je hebt 14 dagen om je foto in te sturen, hierna zal een poll volgen zodat er gestemd kan worden.
    • De Standaard Forumregels zijn ook hier van kracht!



    Het Fototopic bevindt zich >HIER< en het Offtopic gedeelte staat >HIER<.

    Veel succes en plezier iedereen!

    Houd je je niet aan de regels, dan riskeer je een waarschuwing of een ban!

    trotse EX MOD en GO van Ogame.nl

    FCT YNWA
  • De voorrondes bij de heren zijn inmiddels van start gegaan!

    Er kan nu gestemd worden welke heren er naar die felbegeerde finale gaan.

    Van iedere poll gaan de 3 met de meeste stemmen naar de finale.

    Er kan gestemd worden tot 16 november. Hierna zal de finale volgen met een poll van 4 dames, en een poll met de 6 overgebleven heren.

    Stem jou favoriet dus nu de finale in!

    Stemmen kan hier:

    >>>> Voorronde 1 Mister Ogame.nl verkiezing 2013 <<<<
    >>>> 2e voorronde mister Ogame.nl verkiezing 2013 <<<<
  • Dames en heren van Ogame.nl!

    De finalisten zijn inmiddels bekend en de finales staan online!
    Net als bij de voorrondes had men 10 dagen om te stemmen! Er kan nog tot de 26e gestemd worden.
    denk goed na op wie je stemt, je stem kan NIET worden veranderd!

    Ik wens alle finalisten veel succes!

    De finale van de mannen vindt u >>>> De Finale! Mister Ogame verkiezing 2013 <<<<
    De finale van de vrouwen vindt u >>>> De Finale! Miss Ogame verkiezing 2013 <<<<
  • De Winnaars zijn bekend

    Dames en heren, Bedankt voor deze leuke competitie!
    Het was bij de dames al snel bekend wie zou gaan winnen. Bij deze wil ik Silk feliciteren met haar titel van Miss Ogame 2013.
    Bij de heren was het iets spannender daar was er een 2 strijd ontstaan tussen bergbeklimmer Oneday & Piloot in spe Esapo. Tot op de laatste dag is er niet heel veel duidelijk geworden over de winnaar. Tot vandaag dan. Oneday
    Gefeliciteerd met de titel van Mister Ogame 2013.

    De rest van de deelnemers wil ik bedanken voor hun deelname en het vormen van de spannende competitie!

    In de spoiler ziet u de winnende foto's nog 1 maal.




    Ik hoop Tot volgend jaar!

    trotse EX MOD en GO van Ogame.nl

    FCT YNWA