merge in juni!!!

    • merge in juni!!!

      vanaf wanneer kun je je doeluniversum kiezen?
      vanaf 2 juni

      Wanneer zal de verhuizing naar het nieuwe universum plaatsvinden?
      van 23 tot 27 juni

      Welke universums doen mee in deze mergeronde?
      Exodus: 1 (no ACS), 10 (x2, DiDF), 17
      Doel: 3

      Meer informatie over hoe een merge nu eigenlijk werkt vind je > hier <

      praten over de merge kan > hier <
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Nadat we de klachten van veel spelers van OGame.nl over de aanstaande merge overgebracht hadden naar Gameforge, kregen we de mededeling dat als tegemoetkoming en middenweg, uni 3 (de doeluni) omgezet zou worden naar 1x fleet/2x economy snelheid.
      Het blijkt nu dat dit is geworden 1x fleet/3x economy. Eerlijk gezegd weten we niet of Gameforge dit nog gaat aanpassen naar 2x economy, maar we verwachten dat dit x3 zal blijven.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Voor de mensen die nog niet zijn overgezet heb ik het volgende verzoek:

      Stuur een mail naar pendragon@ogame.nl met daarin de volgende gegevens duidelijk vermeld:
      * exodusuni (welke uni speelde je voor de merge)
      * nickname van het account
      * emailadres van het account

      Zet deze gegevens aub niet op board. Ten eerste zijn ze redelijk privacygevoelig. Ten tweede loop je het risico dat we een boardpost "missen".Nu werkt Gameforge niet in het weekend, zoals de meeste bedrijven dan vrij hebben.
      Dat betekent dat ik vanavond, morgen en overmorgen de gegevens zal verzamelen en dan zondagavond een mail ga versturen naar Gameforge met het verzoek de betreffende accounts handmatig over te zetten.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Ik wil graag iedereen bedanken die moeite heeft gedaan om oud-unigenoten te bereiken en ze op mijn mailadres te wijzen. Super dat jullie geholpen hebben!
      Ook wil ik graag Wish2Die, Dune en Rdet bedanken voor hun assistentie bij het zoeken naar misgelopen merges!

      Zojuist heb ik de verzamelde gegevens doorgegeven aan gameforge. Ik hoop dat ze het probleem snel op zullen lossen.
      Mochten er nog accounts zijn die problemen hadden bij de merge. Mail me! Dan stuur ik Gameforge gewoon een tweede lijst.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Even een update:

      Zoals beloofd heb ik zondagavond 29 juni een bugmelding gedaan naar GameForge met accountgegevens van 33 accounts die niet in uni 3 zijn gekomen.
      Maandag 30 juni is deze melding gelezen en kreeg ik bericht dat hij is doorgezet naar de personen die het moeten gaan oplossen.
      Mij is verzekerd dat iedereen die de keus voor het doeluniversum heeft gemaakt, geen probleem is en overgezet zal worden. Voor de mensen die de merge om wat voor reden dan ook gemist hebben, kreeg ik geen garanties.

      Daarnaast kreeg ik jammer genoeg niet de indruk dat Gameforge het een spoedeisende klus vond, dus heb ik aan onze CoMa Paso gevraagd of hij alsjeblieft wil proberen om wat invloed uit te oefenen zodat het snel opgelost zal zijn. Helaas heeft dit niet mogen baten.

      Sindsdien heb ik behalve mededelingen "dat ze hun best doen" niets meer gehoord.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • In de post van Rdet van afgelopen vrijdag

      Rdet wrote:

      Degene die vandaag online waren op IRC, hebben inmiddels meegekregen dat de vertraging bij het afhandelen van de niet gemergde accounts komt door ziekte van de medewerkster onder wiens verantwoordelijkheid dat valt.
      Dit werd verteld door Phelan (.director.customercare.GF), naar verwachting gaat de medewerkster maandag weer aan het werk, we kunnen dan bij Phelan informeren of dat inderdaad zo is.

      [19:03:57] <Phelan> lets wait if she really is back on monday
      [19:04:21] <Phelan> what you can say is that we have a sick dev and that the fix will be the first thing that she will do

      Laten we hopen dat dit dan inderdaad ook het geval zal zijn.



      Helaas, nadat ik vanochtend informatie vroeg of de dev ondertussen beter was, kreeg ik het volgende bericht van Phelan:
      She is still sick :(
      Probably again the entire week. What we can guaranty is a compensation for all those affected.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk