Maak Phase aan het lachen en verdien een coupon!!

    • Maak Phase aan het lachen en verdien een coupon!!

      Ola spelers en spelerinnen!!

      Zoals velen van jullie weten verdienen teamlers coupons met hun teamlerwerk. Nu speel ik al heel wat tijd niet meer, en verzuip ik ondertussen in de coupons :P
      Ik ben allerminst van plan om nog te gaan spelen, dus wil graag wat spelers blij maken met mijn coupons. In plaats van ze gewoon klakkeloos weg te geven verwacht ik er wel een wederdaad voor:

      MAAK MIJ AAN HET LACHEN

      Nu, dit is wellicht gemakkelijker gezegd dan gedaan. In het volgende topique: Het Grote maak Phase aan het lachen en verdien een coupon kunnen jullie allemaal grappige plaatjes of filmpjes posten. Wanneer een plaatje of filmpje mij laat lachen, dus echt irl lachen, zal ik het erkennen met een coupon ter waarde van of 3 of 10 euro.

      Ik ben niet heel gemakkelijk qua humor, en ik zit de halve dag op internet waarbij ik een hoop stuff al zie, dus het gaat geen gemakkelijke taak worden, trust me! Indien iemand een coupon verdiend heeft zal ik dat ook melden in dat topique, en mag degene daarna in zijn forum inbox een coupon verwachten van mij, zorg dus dat je inbox wel open is als je mee doet aan deze challenge :)

      Verder wil ik iedereen op het hart drukken: HOUD JE AAN DE FORUM REGELS!!!


      Ik heb om weg te geven: 8 coupons van 3 euro en 6 coupons van 10 euro!

      let the games begin!!!


      Phase
    • Het topic is gesloten omdat er een aantal mensen zich weer eens niet konden gedragen. Heel spijtig, en erg triest van de betreffende personen. Ik heb nog craploads aan coupons over en besluit ze dan maar zelf te houden want als het zo moet: dan hoeft het niet van mij.

      Wat een leuk idee was, is weer eens goed verpest door een aantal mensen. Thanks!