Ideeënwedstrijd graviton

    • Ideeënwedstrijd graviton

      Met regelmaat kijkt Gameforge of bestaande onderzoeken verbeterd kunnen worden. Ze hebben wel wat ideeën hoe dat kan, maar die ideeën hebben nog geen definitieve vorm gekregen.

      Deze keer zoekt Gameforge jullie hulp. Ze vragen of jullie mee willen denken over gravitontechniek en wat ze ermee zouden kunnen doen om het onderzoek van deze techniek meer zin te geven. Wat zou gravitontechniek kunnen gaan doen als je het onderzoekt naar level 2, 3, of nog hoger?
      Het voordeel hoeft niets met sterren des doods te maken te hebben, maar mag ook een totaal andere uitbreiding van de mogelijkheden geven voor OGame. Laat je fantasie de vrije loop. (hou wel rekening met balans in het spel en algemene spelervaring)

      Sluitingsdatum: 23 augustus 2015 om 23.59 uur.

      De beste drie ideeën van OGame.nl zullen worden doorgegeven aan Gameforge, waarna zij op een later tijdstip de beste ideeën van alle communities zullen kiezen en belonen met de volgende prijzen:
      • 1e prijs: 2x50€ Donkere Materie coupon
      • 2e prijs: 50€ Donkere Materie coupon
      • 3e prijs: 25€ Donkere Materie coupon


      Ideeën kunnen gepost worden in > Graviton wedstrijd: ideeën draadje < (let op, dit is géén discussiedraadje!)
      Discussie over deze wedstrijd en de ingeleverde ideeën kan in > Graviton wedstrijd: kletsdraadje <
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Voor OGame.nl is de beslissing gevallen:
      De ideeën van blaargh, kreela en dravik 2 zullen worden doorgegeven aan Gameforge en dingen dus mee naar de prijzen!
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • De winnende ideeën zijn bekend. Gameforge wil er op wijzen dat dit géén garantie is dat een van de ideeën ook daadwerkelijk wordt ingevoerd! Maar ze houden de mogelijkheid wel open.

      1. Wormhole (vanuit SK) ... Verschillende communities hadden een suggestie rondom een wormhole. Maar het idee vanuit .sk stond Gameforge bijzonder aan. Het idee vanuit .sk ging er van uit dat je twee punten in het universum met elkaar kon verbinden via een wormhole. Aanvullende voorwaarden: benodigde level graviton, schildtech, onderzoekslab, energietech en hypersruimtetech.
      2. Mining station op de maan waarmee grondstoffen gewonnen kunnen worden from space (vanuit DE)
      3. Gebouw voor DM productie (2x op ORG)



      Ideeën die ook de aandacht van Gameforge hebben getrokken zijn:
      - een soort van extra schildkoepel dat rond de planeet gelegd kan worden (van TR, ORG, SK en PT)
      - Betere aandrijving van de ster des doods (van IT, PT en RO)
      - beïnvloeding van de temperatuur op de planeet (van DE)
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk