Pinned Help, mijn account is verdwenen.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • heel vervelend dat iets wordt verwijderd waar je uiteindelijk wel voor betaald hebt...
      voel je het onrecht een beetje?
      als ik van te voren wist hoe de oplichters werken had ik het inderdaad wel voorkomen maar dat is niet het geval.
      inmiddels is er een aangifte gedaan van digitale diefstal jegens ogame en game forge.
      voor het geld wat er in het account zat hou ik 10 jaar een website in de lucht, zakkenvullerij noem ik niet meer en niet minder heeft geen zak meer te maken met een spel en entertainment aanbieden ;)
      walgelijk misselijk achterbaks maniertje om geld te verdienen, en dan een hele vrijwillige community die de boel draaide houden en GF de mogelijkheid geven om geld te verdienen op een achterbakse manier.
      die community van go's sgo's en admins hoort er te zijn voor de spelers die hun zuur verdiende centjes in het spel steken en niet voor de grootverdiener game forge.
      stop daar nu eens moeite in ipv simpel weg te zeggen helaas jammer en bedankt!
      en zijn ze moeilijk bereikbaar dan ga je dagelijks mailen bellen of weet ik wat, maar nu worden jullie misbruikt om ons spelers te misbruiken en eigenlijk 0 hulp te bieden.
      nogmaals belachelijk als alles zo zou werken heb je na je vakantie thuis geen gas en elektriciteit meer...
      4 weken niks gebruikt meneer/mevrouw u bent afgesloten....
      wereld op zn kop mensen doe je ogen open en ga er iets aan doen voor ogame echt de dood gaat vinden op het wereldwijde web.
      zo weer even een zegje gedaan benieuwd wat de heren die vrijwillig ogame beheren hier aan gaan doen
      hoogachtend Baba
    • Je bent met het maken van jouw account akkoord gegaan met de algemene voorwaarden die gelden voor Ogame, daarin staat het volgende:
      8.4
      Gameforge is gemachtigd om het gebruikersaccount te verwijderen indien er redenen zijn die dit rechtvaardigen (bv. indien gebruikersaccounts zonder lidmaatschap inactief zijn voor een langere periode).

      Wat dit betekent is dat zolang er betaalde DM op een account staat deze niet verwijdert wordt, echter wordt betaalde dm eerder opgemaakt dan verdiende DM, dat staat op meerdere plekken aangegeven.
      Wat er vermoedelijk is gebeurt, is dat je niet opgelet hebt of er nog betaalde dm op stond. Dat is natuurlijk naar, maar alles behalve de schuld van Gameforge.

      Verder wil ik je erop wijzen dat digitale diefstal niet bestaat in het strafrecht. Wil je toch even inlezen wat diefstal van digitale goederen betekent klik dan hier
    • knigge bedankt voor je reactie maar proef hier ook weer een operator die zich liever verstopt achter de regeltjes ipv zich hard te maken voor de spelers die hun centjes in het spel steken.
      ik zie sowieso niet op mobiel welke dm gekocht is en welke gevonden is, zou ook eerlijker zijn dit ergens heel duidelijk te tonen op elk accountje vind je niet?
      ga je nou eens hard maken voor de spelers en je niet verstoppen achter wat regels en agv, dan voeg je iets toe voor de spelers die hier geld aan uit geven niet op deze manier.
      je bent maar een pion die ook gewoon gebruikt wordt op het gf schaakbord, jammer dat er te weinig motivatie aanwezig is om echt eens iets te ondernemen richting gf.
      teleurstellend deze ontwikkelingen hoop ooit eens te lezen dat men hier iets aan gaat doen, dat zou naar mijn mening veel meer respect opbrengen bij veel spelers dan het verkapte verstoppertje spelen achter wat regeltjes die er zijn om geld te verdienen voor gf.
      maak je hard voor spelers die werken voor hun geld dan doe ik mijn petje af voor je ;)
    • @baba

      Sorry dat ik het zo zeg maar ik snap je gezeur op het forum niet. Als je een probleem hebt met GF kan je beter GF een mailtje sturen dan hier op het forum gaan klagen. De manier hoe jij aan het klagen bent heeft helemaal geen zin. Hier gaat niks van komen. Dat je boos bent kan ik begrijpen maar je moet wel de juiste wegen nemen als je je bericht op het juiste adders wilt laten bezorgen. Dit is en zal niet de juiste manier worden.

      Dus wat moet je doen?
      1. ga naar de GF website: gameforge.com/nl_NL/support Zoek daar wat je probleem en volg het stappen plan wat daar staat.
      2. Voer een tiket in wat op deze website kan support.gameforge.com/

      Simpel toch:).

      Btw je kan wel betaalde dm zien op telefoon(druk op het dm logo met je vinger).
    • beetje zeuren mag toch?
      als niemand zn mond open trekt denken we allemaal dat alles koek en ei is wat niet het geval is.
      hoop dat er ooit een admin opstaat die met gf in conclaaf gaat hiermee al zijn die verwachtingen tevergeefs denk ik zo.
      als dit zo gaat blijven ga ik mijn zuurverdiende centjes, want daar gaat het mij om, lekker in een ps4 stoppen ofzo, geen saves geen wekkertjes alleen een aan en uit knop en een game die nooit verwijderd wordt zelfs na 6 maanden kan ik dan nog gewoon spelen.
      als Sony dit zou doen met ps4 gamers kopen ze binnen no time een x box, gf werkt hiermee aan zn eigen ondergang en eerlijk gezegd mogen ze van mij ten onder gaan hieraan :)
      zou er de vlag voor uithangen met wimpel ;)
    • Hoi,

      Ik wil hier nog iets aan toe voegen:
      Wat Baba en Redstar hebben gedaan is niet verkeerd. Het forum is een goede manier om te zien wat er leeft. Het is idd verwarrend wat er gebeurd met gekochte DM als je te lang in Vmode bent en niet inlogt. Als je er een enquete over zou houden weten veel spelers hier niet van. Dus dit is een mooi medium om het toch duidelijk te maken? Wss is bij GF niet duidelijk wat hier speelt. Misschien dat dit wel wordt gedeeld, zodat er iig een duidelijkere methode wordt ontwikkeld. Wat is er moeilijk aan om een automatische reminder te krijgen in je email dat je nog betaalde DM hebt staan op je account in Vmode, of uberhaupt DM hebt staan?
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Obi12try wrote:

      Hoi,

      Ik wil hier nog iets aan toe voegen:
      Wat Baba en Redstar hebben gedaan is niet verkeerd. Het forum is een goede manier om te zien wat er leeft. Het is idd verwarrend wat er gebeurd met gekochte DM als je te lang in Vmode bent en niet inlogt. Als je er een enquete over zou houden weten veel spelers hier niet van. Dus dit is een mooi medium om het toch duidelijk te maken? Wss is bij GF niet duidelijk wat hier speelt. Misschien dat dit wel wordt gedeeld, zodat er iig een duidelijkere methode wordt ontwikkeld. Wat is er moeilijk aan om een automatische reminder te krijgen in je email dat je nog betaalde DM hebt staan op je account in Vmode, of uberhaupt DM hebt staan?
      dat zou idd een hele simpele oplossing zijn wat je dan zou mogen verwachten voor die knaken die wij erin stoppen, dat zou deze hele discussie ook overbodig maken waar ik wel een voorstander van ben.
      het is gewoon niet tof als je denkt iets te hebben wat je intussen zonder enige kennisgeving is ontnomen met teleurstelling als gevolg, tuurlijk had ik dit voorkomen als ik dit had geweten had ik het forum maar uit moeten pluizen :(
      jammer dat het zo moet gaan voor ons voorgestelde oplossing is een goeie manier, hoop dat er ooit 1 persoon gaat opstaan die hier werk van wil maken voor ons spelers.
      dat is uiteindelijk het doel van de discussie jullie erop attenderen dat het ook anders kan, denk daar eens over na voor er weer een simpel afschuivend antwoord komt.
      wij werken graag mee aan oplossingen 100%
    • Een team erop attenderen dat het anders kan, kan ook anders. Je kan niet oordelen over zaken die je niet weet, hoe weet jij nu welk teamlid waar voor op staat?

      Het idee dat het misschien wel aangegeven kan worden is misschien wel een goede. Een enquette vind ik niet nodig, want ik neem aan dat als je wat in een winkel koopt dat je je ook verdiept in wat je koopt en wat de voorwaarden zijn. Dit hoor je in dit geval dus ook te doen. Is het vervelend dat het je overkomt, jazeker, en geloof me het is ook mij overkomen dus ik ken het gevoel. Maar zeuren over iets waar het team ook niks aan kan doen heeft niet zoveel nut. Wel kun je een onderbouwd idee op het forum kwijt en uiteraard horen wij die ideeën graag.
    • Mijn oude account staat al jaren in vm en is nog steeds niet weg ivm dm wat erop staat.
      heel klein beetje dm, maar genoeg om als betaald dm gezien te worden.

      Stond er helemaal geen dm meer op aangezien je altijd haalt? als er dm op zou staan dan zou je account nog moeten bestaan.
      Als je er geen dm op had staan is het je eigen schuld aangezien je weet dat wanneer je er dm op hebt staan, je account niet verwijderd kan worden.
      Ex solo no1.NL
    • Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
      Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
      Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten.
      Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn.
      Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
      Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • paul-maximilianus wrote:

      Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
      Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
      Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten.
      Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn.
      Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
      Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.

      Accounts worden niet enkel verwijderd wanneer deze in vakantiemodus staat. Een waarschuwing bij het in vakantemodus gaan zou dus niet alle mogelijke situaties afdekken. Ik heb een tijdje terug hiervoor een suggestie ingediend (zie ook: [Accepted] Mail bij dreiging accountsverwijdering), waarbij via het ontvangen van een mailtje een speler op de hoogte zou worden gesteld van het bijna verwijderd worden van het account. Voor GameForge zou dit ook werken, daar spelers dan na inactiviteit ook terug naar het spel 'gelokt' kunnen worden. Helaas is deze suggestie nog niet geïmplementeerd. :(

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Wish2Die wrote:

      paul-maximilianus wrote:

      Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
      Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
      Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten.
      Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn.
      Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
      Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.
      Accounts worden niet enkel verwijderd wanneer deze in vakantiemodus staat. Een waarschuwing bij het in vakantemodus gaan zou dus niet alle mogelijke situaties afdekken. Ik heb een tijdje terug hiervoor een suggestie ingediend (zie ook: [Accepted] Mail bij dreiging accountsverwijdering), waarbij via het ontvangen van een mailtje een speler op de hoogte zou worden gesteld van het bijna verwijderd worden van het account. Voor GameForge zou dit ook werken, daar spelers dan na inactiviteit ook terug naar het spel 'gelokt' kunnen worden. Helaas is deze suggestie nog niet geïmplementeerd. :(
      Dan zit je ook nog met mensen (zoals ik) die een spam/game mailadres hebben die ik praktisch nooit check en dit soort mails dus uberhaupt niet zouden lezen :P


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • WaZ wrote:

      Wish2Die wrote:

      paul-maximilianus wrote:

      Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven.
      Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat".
      Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten.
      Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn.
      Als ik op mijn Taurus acca zie, net nadat ik terug van vakantie(mode) ben, staat er 34.046 op waarvan 15.100 betaald en had ik dus ook bijna Baba yaya zijn probleem kunnen hebben.
      Het moet in GF zijn voordeel zijn dat betalende spelers blijven dus zou ik een warn net als bij het laatste maanveld bezetten verwachten.
      Accounts worden niet enkel verwijderd wanneer deze in vakantiemodus staat. Een waarschuwing bij het in vakantemodus gaan zou dus niet alle mogelijke situaties afdekken. Ik heb een tijdje terug hiervoor een suggestie ingediend (zie ook: [Accepted] Mail bij dreiging accountsverwijdering), waarbij via het ontvangen van een mailtje een speler op de hoogte zou worden gesteld van het bijna verwijderd worden van het account. Voor GameForge zou dit ook werken, daar spelers dan na inactiviteit ook terug naar het spel 'gelokt' kunnen worden. Helaas is deze suggestie nog niet geïmplementeerd. :(
      Dan zit je ook nog met mensen (zoals ik) die een spam/game mailadres hebben die ik praktisch nooit check en dit soort mails dus uberhaupt niet zouden lezen :P
      Rooksignalen? Dat GameForge een server laat doorfikken en eventjes doorseint dat het account verwijderd gaat worden? Of een batsignal die in heel Nederland zichtbaar is? Maar wat als je dan op vakantie bent en die signalen niet kunt zien. Stel je bent bijvoorbeeld astronaut je zit in een ruimtestation even een maandje te chillen, wat dan? Tja, wellicht zit er dan toch ook een klein beetje eigen verantwoordelijkheid achter het beheer van je account....

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • lol dat dit nog steeds bezig is.... het leukste aan dit alles is dat men best vaak zegt ik weet zeker dat er nog gekochte DM opstond... waarop dan wordt gereageerd: weet je zeker dat het geen gevonden DM was?

      ik heb het al een keer eerder gezegd als GF echt goede bedoelingen heeft en wilt voorkomen dat DM kopende accounts iets minder snel worden verwijderd haal deze terugkomende probleem eruit...

      en dat is heel Simpel zorg ervoor dat GEVONDEN DM als eerst word opgemaakt, en daarna pas je gekochte DM.

      als de oplossing zo Simpel is waarom doen jullie er dan niets aan?
      Bijna Weekend!
    • Om het vanuit GF te bekijken, wat zou een commercieel bedrijf beter vinden.
      Eerst iets opmaken waarvoor je betaald hebt, of eerst iets gratis.

      Door het op deze manier te doen zal je eerder dm moeten kopen wat meer winst voor GF is.
      Of ik het met deze eens ben is een tweede en dat laat ik ook in het midden. Maar vanuit GF bekeken is dit de beste manier van werken.
      Al levert het ofcourse wel wat werk voor ons op zoals we keer op keer mogen zien.
      Daarom lijkt me het idee was wish gevraagd heeft en er gaat komen ook een mooie middenweg.
    • Knigge wrote:

      Om het vanuit GF te bekijken, wat zou een commercieel bedrijf beter vinden.
      Eerst iets opmaken waarvoor je betaald hebt, of eerst iets gratis.

      Door het op deze manier te doen zal je eerder dm moeten kopen wat meer winst voor GF is.
      Of ik het met deze eens ben is een tweede en dat laat ik ook in het midden. Maar vanuit GF bekeken is dit de beste manier van werken.
      Al levert het ofcourse wel wat werk voor ons op zoals we keer op keer mogen zien.
      Daarom lijkt me het idee was wish gevraagd heeft en er gaat komen ook een mooie middenweg
      begrijp ik.

      Maar hier verdienen hun dus juist minder aan, stel het zou mij overkomen... dan stop ik ook gelijk met het spel en zijn ze minimaal 1000 euro per jaar kwijt, dit is dus alleen n domme beslissing van GF :thumbdown:
      Bijna Weekend!