Pinned Help, mijn account is verdwenen.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • redstar wrote:

      dan zullen ze moeten goed antwoord hebben !!

      want ik heb namelijk dat probleem .. !

      ik had er een account dat ik bezit sinds 2008 speelde toen samen met mijn vrouw ...
      ik ben actief geweest tot rond 2012 en weer met af en toe beginnen spelen in 2014 toen was mijn account er nog ...
      er was toen plots iets nieuw !! je kon DM kopen er werd toen ook gezegd eenmaal er aangekochte DM op je account staat kan deze niet meer verwijderd worden !!
      klonk mij leuk en heb er toen direct ook het kleinste aantal DM opgezet .... in de loop de jaren is er een mooi aantal € aan DM ingegaan ....
      ik ben blijven spelen tot eind april ongeveer ... dit jaar !!!!

      nu wil ik me aanmelden zie ik dat het niet lukt hmmmmm....
      email adres bestaat niet meer .... hmmmm
      contact opgenomen met RENA .. die me alles mooi heeft uitgelegd en dan maar ineens een ticket aangemaakt voor een SGO ...

      wat betreft de aangekochte DM werd er toen plots wel verteld dat er evt nog GEVONDEN DM op kon staan ....
      blijkbaar was er dan plots de regel dat je AANGEKOCHTE DM eerst word gebruikt en daarna pas je evt gevonden DM .... :S wat volgens mij totaal niet kan !!!

      echter werd ik ook doorverwezen naar deze pagina waar ik dit plots te lezen krijg ...
      klopt ook niet want ik wist hier totaal NIETS van ... wat met spelers die hetzelfde meemaken of mij en niet weten dat er eventueel een forum bestaat .....

      denk dan ook eens aan de mensen die dit misschien nog niet weten ... ?
      er moet hoe dan ook een mogelijkheid zijn dat ik mijn account kan terug krijgen...
      vele spelers kenden me in uni 3 net zoals velen van jaren terug zelfs nog van 2008 ...
      ( maar om duidelijk te maken dat ik hier niets zit te verzinnen .. ! )

      d
      Je Go heeft je inderdaad doorverwezen om even een ticket aan te maken zodat er even verder gekeken kan worden. Je klacht word serieus genomen en ik raad dan ook even aan om dat af te wachten. Dat andere mensen bepaalde informatie niet lezen is hun eigen schuld. Bij vragen en onduidelijkheden zijn er genoeg manieren om achter de juiste info te komen.
    • Nou dan wordt het tijd dat je die uit je hoofd gaat leren Knigge dan kun je het op een normale manier aan je spelers uitleggen, ipv zo bot.
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Obi12try wrote:

      Nou dan wordt het tijd dat je die uit je hoofd gaat leren Knigge dan kun je het op een normale manier aan je spelers uitleggen, ipv zo bot.
      Als ik alles zou moeten uitleggen en niet er van uit zou kunnen gaan dan spelers simpelweg een agv of regels kunnen opzoeken en lezen, dan was ik voor de kleuters gaan staan.
      Het staat er overduidelijk, op meerdere plekken. Sorry als je dat niet kan zien of begrijpen dan geef ik de hoop op.

      De enige vraag die je kan hebben is of de dm betaald was of niet, maar dat is voor het risico van de speler die moet ook opletten.
    • Wat ik best dom vind aan dit alles is dat verkregen Donkere materie als laatste wordt op gemaakt.....

      als ik ergens kortings-bonnetjes heb dan maak ik die eerst op voor ik mijn geld besteed..... ( oke eigenlijk let ik nooit op kortingen :rolleyes: ) maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

      stel Redstar ging er van uit dat er nog DM (gekochte) op zijn account stond dan had zijn account niet verwijderd hoeven worden, als de gratis verkregen DM als eerst word opgemaakt.

      Stel dat anders gewoon in en voorkom voor het vervolg dit soort gevallen.

      @ Redstar echt balen van jullie accounts veel Succes met wat komt ^^
      Bijna Weekend!
    • @ knigge zoek een leven of reageer normaal.

      Dat moet dan een GO voorstellen ik denk dat je nog niet eens gepast bent voor de kleuterschool :D

      Maar ff ontopic ik snap je reactie redstar ben benieuwd wat er uitrolt.

      Al snap ik de regel opzich wel dat eerst gezochte dm wordt gebruikt, aangezien ogame anders niet heel lang meer draait zonder de dm boeren.
    • Zo is het dyrax! Normale en duidelijke reactie. :thumbup:
      Redstar ik hoop dat je hier wat aan hebt en hopelijk je accje terug. Zoiets kan gebeuren.... ;)
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Zoals Hysteria een stukje naar boven aangeeft is de situatie in behandeling bij de SGO, dus op dit moment kan er niet meer gedaan worden. Daarmee wil ik iedereen vragen het weer een beetje rustig aan te doen en het vooral gewoon vriendelijk te houden. Dit geldt direct als algemene waarschuwing voor het vervolg van deze discussie.
      ~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~

      ~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~
    • zaterdag een ticket aangemaakt en tot op heden nog geen enkel antwoord mogen ontvangen pfffff

      RoadRunner 07/07/2017 18:00 - Het is inmiddels wel vaak genoeg uitgelegd dat je voor uitsluitsel op bericht van de SGO moet wachten. Daarnaast is, zoals Hysteria hieronder aangeeft, je ticket reeds beantwoord. Voor dit bericht ontvang je een warn.

      The post was edited 2 times, last by RoadRunner ().

    • redstar wrote:

      zaterdag een ticket aangemaakt en tot op heden nog geen enkel antwoord mogen ontvangen pfffff
      Met dit soort meldingen moet de Sgo/admin het door geven aan GF. Ik zou zeggen dat de tiket al sinds maandag bij hun staat(ivm het weekend).
      Kom op Redstar je speelt al jaren ogame je weet dat GF nou eenmaal traag is. en dit afreageren op het GO team wat ''vrijwillig'' werkt geen nut heeft, en ook niet leuk is voor hun.

      Heb geduld
    • belachelijk, account wasat verwijderd...
      ticket al aangemaakt ben benieuwd naar de reactie.
      wel wil ik even iets toevoegen zelfs na het lezen van ieders reactie in dit topic, ik koop dm omdat het allemaal wat sneller gaat in het spel dus eigenlijk koop ik tijd...
      tijd waar jij en ik betaald voor krijgen ongeacht rang klasse of status, nu mijn accountje is gestolen, want daar gaat het wel even over hier is dus mijn tijd die in het account zat gestolen.
      praat je niet meer over uren eerder over weken, weken tijd die zo even gestolen worden evenals de verkorte tijd die met dm dus gekocht was.
      reinste oplichting naar mijn mening en pure diefstal algemene voorwaarden of niet, heb elke overschrijving nog in bezit toch weer aardig wat euro's die zo even gejat worden.
      men zou moeten registreren welk account dm verbruikt en welke niet en dan heb ik het over gekochte dm, nu heb ik betaald voor iets waar ik ooit eens plezier aan had en ondanks dat ik er tijd en geld in steek wordt het je toch afgenomen.
      te belachelijk voor woorden dit!!!
    • Baba yaya wrote:

      belachelijk, account wasat verwijderd...
      ticket al aangemaakt ben benieuwd naar de reactie.
      wel wil ik even iets toevoegen zelfs na het lezen van ieders reactie in dit topic, ik koop dm omdat het allemaal wat sneller gaat in het spel dus eigenlijk koop ik tijd...
      tijd waar jij en ik betaald voor krijgen ongeacht rang klasse of status, nu mijn accountje is gestolen, want daar gaat het wel even over hier is dus mijn tijd die in het account zat gestolen.
      praat je niet meer over uren eerder over weken, weken tijd die zo even gestolen worden evenals de verkorte tijd die met dm dus gekocht was.
      reinste oplichting naar mijn mening en pure diefstal algemene voorwaarden of niet, heb elke overschrijving nog in bezit toch weer aardig wat euro's die zo even gejat worden.
      men zou moeten registreren welk account dm verbruikt en welke niet en dan heb ik het over gekochte dm, nu heb ik betaald voor iets waar ik ooit eens plezier aan had en ondanks dat ik er tijd en geld in steek wordt het je toch afgenomen.
      te belachelijk voor woorden dit!!!
      Kijk, ik begrijp dat het vervelend is, maar als je account verwijderd wordt is dat toch echt je eigen schuld.