Wanneer gaat de meet plaatsvinden?
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
TimmiT wrote:
Wanneer gaat de meet plaatsvinden?
Anuvinda wrote:
Komt @Kreela ook?
Anuvinda wrote:
Komt @Kreela ook?
The post was edited 2 times, last by Kreela ().
Kreela wrote:
Als je het zo graag wilt...Lees de post hierboven...Hebben jullie me nou gepromoveerd tot Community Officer? Laten we die kroeg invaden minderjarigen zijn welkom als iemand op ze let natuurlijk hun ze zijn gebonden aan de Fanta en Coca Cola..Dan word ik wel de klaarover van de meeting RIP ME.Anuvinda wrote:
Komt @Kreela ook?
Kreela wrote:
Waarom niet een plaats die centraal staat...Wat dachten jullie van Hilversum nl-nl.facebook.com/cafevue/ lekker centraal alle treinen komen der langs.....Clubs zijn tot 5 uur open pak de ochtend trein op de weg terug.....Kreela staat op de pagina maar waar tja dat is de vraag.....Hoewel de Autisten DarkCrew....
Anuvinda wrote:
Ik las ergens dat de meeting in Bergen op Zoom was en niet in HilversumKreela wrote:
Als je het zo graag wilt...Lees de post hierboven...Hebben jullie me nou gepromoveerd tot Community Officer? Laten we die kroeg invaden minderjarigen zijn welkom als iemand op ze let natuurlijk hun ze zijn gebonden aan de Fanta en Coca Cola..Dan word ik wel de klaarover van de meeting RIP ME.Anuvinda wrote:
Komt @Kreela ook?
1 Guest