Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is
Meeting Ogame.nl
-
-
Anuvinda wrote:
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/ -
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
-
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/The post was edited 1 time, last by Kreela ().
-
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
-
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
-
Ik hoop het meneer @Anuvinda je begon weer aan een Quote piramide.....Hmm deze noob hoort der nooit bij te zijn...Ga maar slapen met de noodle crew...Alle zestien jarige lachen je uit,,,,,,De admins lachen mij uit door jou
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/The post was edited 1 time, last by Kreela ().
-
Gaat zeker cool worden zoals VAKER
-
-
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
-
-
-
Anuvinda wrote:
Oh wauw, dus @Kreela zit gewoon stoer te doen met valse info. Kreela, ga ergens anders mensen trollen. Of kom naar de meet.
Kreela wrote:
Anuvinda wrote:
Oh wauw, dus @Kreela zit gewoon stoer te doen met valse info. Kreela, ga ergens anders mensen trollen. Of kom naar de meet.
-
Volgens mij ben ik naar genoeg meets geweest zonder ooit in aanraking geweest te zijn met een Community Manager. Als ik met mijn maten ga zuipen in de kroeg hoeft er ook geen community manager aan te pas te komen. Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is. Wilt je er anders over praten @Kreela? Mijn PM staat voor je open.
-
Anuvinda wrote:
Volgens mij ben ik naar genoeg meets geweest zonder ooit in aanraking geweest te zijn met een Community Manager. Als ik met mijn maten ga zuipen in de kroeg hoeft er ook geen community manager aan te pas te komen. Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is. Wilt je er anders over praten @Kreela? Mijn PM staat voor je open.
-
En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Lord wrote:
En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen.
-
Heb me aangemeld....Ik zal me maatschappelijk gedragen...Als de aanvraag geaccepteerd word dat is de vraag...Tijd is op deze...
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests