Maanvernietiging bescherming

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Jillian wrote:

    Spacefighter wrote:

    Als een uni oud is en alle topspelers opeens bij elkaar in de ally gaan of de andere partij hebben weggespeeld krijg je vaak het "wij willen de de uni domineren"

    Als jij nu in Zagadra gaat spelen en je vliegt met meer dan 2 miljard winst rond (80% puin) ben jij gegarandeerd je manen kwijt
    ik vlieg in japetus rond met 20 miljoen punten aan vrachters, geen gevechtsvloot meer, en een hele alli die min of meer in vmodes staat, gestopt/gesloopt is...
    Ja, Zagadra zou wat meer mensen hebben die zouden gieren; verhaal blijft hetzelfde; saven op teruggetrokken plaatsing en probleem is opgelost. Je tijd beter inplannen, niet altijd je vloot thuis willen hebben voor die "gelukstreffer".
    In Eridanus sta je er ook alleen voor, want alle goeie spelers zijn in v-modus of zitten in JIGSAW en hebben grote vloten die je niet kunt ninja'en.
  • Beide partijen hebben naar mijn mening gelijk. Ja, je moet in principe onvoorspelbaar saven en plaatsing helpt ook. Maar zeker met verhoogde puin percentages, extra vlootspeed en verhoogde inkomsten door expo is de waarde van een maan gekelderd en gaat die veel te makkelijk neer met weinig moeite. Opzich ben ik wel voor een aanpassing daarin, lastige is hoe dan (halveren vernietigingskans stelt het probleem enkel uit).
  • JamesCameron wrote:

    Beide partijen hebben naar mijn mening gelijk. Ja, je moet in principe onvoorspelbaar saven en plaatsing helpt ook. Maar zeker met verhoogde puin percentages, extra vlootspeed en verhoogde inkomsten door expo is de waarde van een maan gekelderd en gaat die veel te makkelijk neer met weinig moeite. Opzich ben ik wel voor een aanpassing daarin, lastige is hoe dan (halveren vernietigingskans stelt het probleem enkel uit).
    Ze zouden net zoals bij expedities de kans op vernietiging moet aanpassen aan het gemiddeld puntenaantal van het uni (soms is het verschil tussen de nr 1 en de rest vaak erg groot) op een manier dat je nog manen kunt vernietigen, maar dat je gewoon veel meer rips moet sturen.

    Want wat is nu 60 rips voor iemand met bijna 300 mio punten.


    Bolder wrote:

    Azenomei wrote:

    Je kan altijd nog gaan v-hoppen. Dat vind iedereen de beste speelstijl. Af en toe uit v komen, slagje maken, posten, veren in je reet krijgen van de andere losers. En onkwetsbaar tegen maanvernietiging. Win-win.

    Je hebt het eindelijk door hoe het moet...
    Het is een spel, geel levenswijze... alhoewel mss voor sommige !
    Voor hem sowieso wel en dat kan gewoon. Ieder z'n ding he ;)
  • Eclipse wrote:

    Jillian wrote:

    Dit maakt echter maanvernietigingen in beginnende uni's weer "enorm duur" :S
    Is het in beginnende uni's sowieso niet duur om sterren te bouwen en manen te blazen.Heb nog niet vaak gehoord over een maanvernietigingen in beginnende uni's. Of zijn er al manen geblazen in Polaris?
    op kalyke.us was binnen een maand het maan vernietigen wel "normaal"

    Polaris is x1 vlootspeed.

    maan vernietigings missies worden daar pas iets zodra iedereen oud en grijs is..

    :love: Thanks Syrabi
  • Eclipse wrote:

    Ze zouden net zoals bij expedities de kans op vernietiging moet aanpassen aan het gemiddeld puntenaantal van het uni (soms is het verschil tussen de nr 1 en de rest vaak erg groot) op een manier dat je nog manen kunt vernietigen, maar dat je gewoon veel meer rips moet sturen.
    Want wat is nu 60 rips voor iemand met bijna 300 mio punten.


    Trolder wrote:

    Azenomei wrote:

    Je kan altijd nog gaan v-hoppen. Dat vind iedereen de beste speelstijl. Af en toe uit v komen, slagje maken, posten, veren in je reet krijgen van de andere losers. En onkwetsbaar tegen maanvernietiging. Win-win.

    Je hebt het eindelijk door hoe het moet...
    Het is een spel, geel levenswijze... alhoewel mss voor sommige !
    Voor hem sowieso wel en dat kan gewoon. Ieder z'n ding he ;)
    Voor sommige mensen is het verschil tussen hoppen en regulier in v-mode blijven erg lastig. Wellicht dat ze daaom zelf die speelstijl gebruiken. Ook zijn dit de losers die de v-hop compliment rondje trek in stand houden. Misschien komt Be-like-me ook nog even langs als hij merkt dat zijn hand leeg is.
  • Azijnzeiker schreef:

    Azenomei wrote:

    Voor sommige mensen is het verschil tussen hoppen en regulier in v-mode blijven erg lastig. Wellicht dat ze daaom zelf die speelstijl gebruiken. Ook zijn dit de losers die de v-hop compliment rondje trek in stand houden. Misschien komt Be-like-me ook nog even langs als hij merkt dat zijn hand leeg is.
    En wie bepaalt wat regulier inhoud?
    JIj met je vhope complex?
    Heb je niet in de gaten dat je zelf een loser bent?
    Een schijtertje eerste klas om niet uit vmode te komen..

    On topic,
    Nietjes bouwen en ervoor leggen
  • Ben ik de enige die de moeite van Azenomei waardeert? Dat die in een quote piramide Bolder verandert naar Trolder? :D
    Ik heb het idee dat inmiddels zo'n 1/3 van alle forum activiteit bestaat uit de eeuwige strijd tussen die 2. Ik snap wel dat Azenomei inmiddels ook vmode staat... Waar haal je anders net als Bolder de tijd vandaan om al die comments op het board rond te spreiden?
  • JamesCameron wrote:

    Ben ik de enige die de moeite van Azenomei waardeert? Dat die in een quote piramide Bolder verandert naar Trolder? :D
    Ik heb het idee dat inmiddels zo'n 1/3 van alle forum activiteit bestaat uit de eeuwige strijd tussen die 2. Ik snap wel dat Azenomei inmiddels ook vmode staat... Waar haal je anders net als Bolder de tijd vandaan om al die comments op het board rond te spreiden?
    Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal gebeuren?
  • Eclipse wrote:

    Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal gebeuren?
    Jij noemt het continue klagen, ik noem het niet meedoen met het hele "v-hoppen is super skills" complimenten clubje.
    Complimenteer iets wat complimenten waard is. Niet de "wij v-hoppers gebruiken de pay-to-win elementen van dit spel dus als iemand onze slagen niet leuk vindt nemen we dat heel serieus want het kost geld" lapzwansen die elkaar op de rug kloppen met elke neppe v-hop slag die ze maken.

    Maar je mag gerust doen alsof het super is allemaal hoor, topics genoeg om "mooie slag" of "goed bezig" te posten als ze weer iemand 100 rangen lager hebben gepakt omdat die een scheve save had toen ze uit v-mode kwamen.
  • Azenomei wrote:

    Eclipse wrote:

    Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal gebeuren?
    Jij noemt het continue klagen, ik noem het niet meedoen met het hele "v-hoppen is super skills" complimenten clubje.Complimenteer iets wat complimenten waard is. Niet de "wij v-hoppers gebruiken de pay-to-win elementen van dit spel dus als iemand onze slagen niet leuk vindt nemen we dat heel serieus want het kost geld" lapzwansen die elkaar op de rug kloppen met elke neppe v-hop slag die ze maken.

    Maar je mag gerust doen alsof het super is allemaal hoor, topics genoeg om "mooie slag" of "goed bezig" te posten als ze weer iemand 100 rangen lager hebben gepakt omdat die een scheve save had toen ze uit v-mode kwamen.
    Ik geef complimenten op slagen, niet op skills. Als er een slag is met miljarden winst dan is dat mooi en dan zijn ze goed bezig met mensen afstraffen die roekeloos met hun vloot omgaan, dat hoort gewoon bij het spelen.. Maar niet omdat ze v-hoppen, want dat vind ik zelf niet leuk. Maar jij zegt er continue iets over dat het niet eerlijk is en dat gs verdwijnen, enzo terwijl GameForge er niets iets aan gaat doen. Het genereert namelijk geen inkomsten en daar draait het toch om bij hen als bedrijf. Ook al klaag je er een miljoen of een miljard keer over, er gaat niks veranderen. Velen zijn het gewoon een beetje beu, want een klager klinkt negatief. En dat betekent niet dat iedereen akkoord gaat met v-hoppen, want ik geloof echt dat er veel mensen zijn die je gelijk geven, maar dat moet niet elke keer gezegd worden. Want als je herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt, dan kom je over als iemand die continue zaagt en das misschien je bedoeling niet. Maar het komt wel zo over en er moet toch sfeer zijn in een community denk ik dan, ook al ist internet en kun je ongestraft dingen schrijven. Dat stoort mij enorm en dat probeer ik je al lang duidelijk te maken, maar blijkbaar dringt het niet door.
  • Eclipse wrote:

    Ik geef complimenten op slagen, niet op skills. Als er een slag is met miljarden winst dan is dat mooi en dan zijn ze goed bezig met mensen afstraffen die roekeloos met hun vloot omgaan, dat hoort gewoon bij het spelen.. Maar niet omdat ze v-hoppen, want dat vind ik zelf niet leuk. Maar jij zegt er continue iets over dat het niet eerlijk is en dat gs verdwijnen, enzo terwijl GameForge er niets iets aan gaat doen. Het genereert namelijk geen inkomsten en daar draait het toch om bij hen als bedrijf. Ook al klaag je er een miljoen of een miljard keer over, er gaat niks veranderen. Velen zijn het gewoon een beetje beu, want een klager klinkt negatief. En dat betekent niet dat iedereen akkoord gaat met v-hoppen, want ik geloof echt dat er veel mensen zijn die je gelijk geven, maar dat moet niet elke keer gezegd worden. Want als je herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt, dan kom je over als iemand die continue zaagt en das misschien je bedoeling niet. Maar het komt wel zo over en er moet toch sfeer zijn in een community denk ik dan, ook al ist internet en kun je ongestraft dingen schrijven. Dat stoort mij enorm en dat probeer ik je al lang duidelijk te maken, maar blijkbaar dringt het niet door.
    Je doet nu net alsof ik het interessant moet vinden dat mensen zich aan mij storen. Ik stoor me aan de "we moeten positief blijven ook al is het shit" vibe. De v-hop slagen zijn nooit "mooi" of "goed bezig". Negatief? Nou en, wat is dit? Disneyland? Niet iedereen is positief over alles, niet iedereen is het eens met wat jij vindt en het allerbelangrijkste, niet iedereen vind alles wat er gebeurd "mooi" of "goed bezig". Het lijkt wel of iedereen meteen begint te huilen zodra ze iemand tegen komen die dingen die ze doen niet "mooi" of "goed bezig" vinden. Hoe functioneren die mensen in het echte leven? "ik krijg commentaar op iets wat ik doe, dus nu ga ik in een hoekje huilen en gillen dat ze gek zijn, drammen of negatief zijn.
  • Azenomei wrote:

    Eclipse wrote:

    Ik geef complimenten op slagen, niet op skills. Als er een slag is met miljarden winst dan is dat mooi en dan zijn ze goed bezig met mensen afstraffen die roekeloos met hun vloot omgaan, dat hoort gewoon bij het spelen.. Maar niet omdat ze v-hoppen, want dat vind ik zelf niet leuk. Maar jij zegt er continue iets over dat het niet eerlijk is en dat gs verdwijnen, enzo terwijl GameForge er niets iets aan gaat doen. Het genereert namelijk geen inkomsten en daar draait het toch om bij hen als bedrijf. Ook al klaag je er een miljoen of een miljard keer over, er gaat niks veranderen. Velen zijn het gewoon een beetje beu, want een klager klinkt negatief. En dat betekent niet dat iedereen akkoord gaat met v-hoppen, want ik geloof echt dat er veel mensen zijn die je gelijk geven, maar dat moet niet elke keer gezegd worden. Want als je herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt en herhaalt, dan kom je over als iemand die continue zaagt en das misschien je bedoeling niet. Maar het komt wel zo over en er moet toch sfeer zijn in een community denk ik dan, ook al ist internet en kun je ongestraft dingen schrijven. Dat stoort mij enorm en dat probeer ik je al lang duidelijk te maken, maar blijkbaar dringt het niet door.
    Je doet nu net alsof ik het interessant moet vinden dat mensen zich aan mij storen. Ik stoor me aan de "we moeten positief blijven ook al is het shit" vibe. De v-hop slagen zijn nooit "mooi" of "goed bezig". Negatief? Nou en, wat is dit? Disneyland? Niet iedereen is positief over alles, niet iedereen is het eens met wat jij vindt en het allerbelangrijkste, niet iedereen vind alles wat er gebeurd "mooi" of "goed bezig". Het lijkt wel of iedereen meteen begint te huilen zodra ze iemand tegen komen die dingen die ze doen niet "mooi" of "goed bezig" vinden. Hoe functioneren die mensen in het echte leven? "ik krijg commentaar op iets wat ik doe, dus nu ga ik in een hoekje huilen en gillen dat ze gek zijn, drammen of negatief zijn.
    Je mist het punt en verdraait mijn woorden weeral. Das niet erg, als je zo wil zijn, be my guest.