@monfy
Het gaat niet om eigen belang, het gaat erom dat ik het idee idioot vind
Als ik dan even de veiling van pega erbij pak van gister:
20 veilingen
5 spelers die boden
2 van mijn alliantie
3 van andere
9 veilingen gingen naar mijn alliantie
9 naar overig
dan kijkende naar de hoogte van de biedingen:
1x boven 2m, gedaan door een noob die het vaker doet
2x boven 100k 1x door mijn alliantie 1x door overig
de rest van biedingen 5k of lager bij winst booster.
Dan kom ik terug op wat ik als eerste zei, het gaat niet om dominantie het gaat erom dat het idee idioot is.
Ja ik kan zoals ik voorheen ook wel eens deed dagen lang de veilingen binnenhalen maar ik ben ook lui.
De situatie die jullie hier scheppen is vooral een probleem in u3 voor mijn gevoel maar ook als ik naar mijn overige speel/go uni's kijk zie ik het niet.
Dus als jullie voor u3 de veiling weg willen, dan stel ik voor dat @Wish2Die even een berichtje naar GF stuurt om de veiling bij jullie weg te halen.
Het gaat niet om eigen belang, het gaat erom dat ik het idee idioot vind
Als ik dan even de veiling van pega erbij pak van gister:
20 veilingen
5 spelers die boden
2 van mijn alliantie
3 van andere
9 veilingen gingen naar mijn alliantie
9 naar overig
dan kijkende naar de hoogte van de biedingen:
1x boven 2m, gedaan door een noob die het vaker doet
2x boven 100k 1x door mijn alliantie 1x door overig
de rest van biedingen 5k of lager bij winst booster.
Dan kom ik terug op wat ik als eerste zei, het gaat niet om dominantie het gaat erom dat het idee idioot is.
Ja ik kan zoals ik voorheen ook wel eens deed dagen lang de veilingen binnenhalen maar ik ben ook lui.
De situatie die jullie hier scheppen is vooral een probleem in u3 voor mijn gevoel maar ook als ik naar mijn overige speel/go uni's kijk zie ik het niet.
Dus als jullie voor u3 de veiling weg willen, dan stel ik voor dat @Wish2Die even een berichtje naar GF stuurt om de veiling bij jullie weg te halen.