Veilingen Updaten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • DJ Tiësto wrote:

      bassie36 wrote:

      Mooi die veilingen, brengt zoveel emotie met zich mee kennelijk. Ik zeg: handhaven, alleen al daarom.
      Ik had ook niet verwacht dat het zo gezellig zou worden :P

      @Discordia; tjah als iemand belachelijk veel DM wil uitgeven om voor elke planeet, elke week een booster te hebben dan be my guest. Heb het nu over de veilingen en wat voor gedrag daar te zien is en ach op sinds ik dit topic heb aangemaakt zie ik al wat meer namen die gs boosters winnen, kleine winst in ieder geval, misschien is het t weer maar dat zien we vanzelf wel :thumbsup:
      Er zijn best wel aardig wat dingen af te kopen dus daar heb je al geen boosters meer voor nodig.
      Wat ik me tevens af vraag is wat iemand aan 84 metaal/krisal/deut boosters heeft in een week.
      Ik zie hier mensen klagen die regelmatig planeten verplaatsen,officieren gebruiken enz enz die moeten niet gaan zeuren over een veiling waar ze zelf weinig moeite voor willen doen :)
      Ps voor het geval ik ben niet tegen dat mensen dm gebruiken,voor we dat gezeur weer krijgen.
    • whaha ik vind het echt Geniaal XD

      al moet ik wel Zeggen dat ik in Draco ook wel aardig ver kan gaan met de veilingen :whistling:

      voor ik echt actief was in u3, dacht ik altijd van ik ben best wel gierig op de veilingen, maar toen kwam het of niet het hij nja misschien toch het..... Flexie ..... als ik me bod met 1000 verhoogd had had hij me al gelijk overboden en voor dat ik mijn counter bod met 1000 kon doen had hij hem al 6x met 1000 verhoogd XD

      toen was ik echt opgelucht en dacht gelukkig dan ben ik nog niet zo slecht ^^ , in Draco laat ik zat veilingen aan me voorbij gaan, tuurlijk heb ik een hoop rivalen daar en nee die laat ik er absoluut niet mee weg komen ^^

      alliantie leden en vrienden altijd wel, iets wat bij flexie geen optie was, vriend of alliantie lid who cares veiling moest altijd van hem zijn XD

      nu first, ja wat kan ik over hem zeggen.... om heel eerlijk te zijn niet veel als ik hem vergelijk met flexie van zijn veiling gedrag, was flexie een stuk dominanter.

      bij beide en dus ook deels bij mezelf kan je zeggen van wat is je probleem het is maar een spel :thumbdown:

      gelukkig geld mijn kleine gierigheid alleen voor mn rivalen :saint:

      en echt serieus man u3 veilingen zijn nog nooit zo chill geweest, I LIKE IT :love: :thumbsup:

      ohja flexie ik vind dat je het wel heel erg persoonlijk opneemt
      Bijna Weekend!

      The post was edited 1 time, last by dutchpride ().

    • discordia wrote:

      Wat zitten jullie toch te miepen over dat iemand 6x de veiling verhoogt voor je kan drukken.
      Als je gewoon zelf 10k meer bied moet hij 10x drukken,en als hij dat redt bied je 20k meer
      miepen is het niet echt, legde een beetje uit hoe hij bied.... snap ook niet hoe je dat er uit halt.... mja zal wel meer over jezelf zeggen, sws doet iemand dat bij mij dan bied ik gewoon gelijk een paar mil hoger dan heb je de kans dat hun als nog verhogen door dat hun snel +1000 klikken en zijn ze lekker veel kwijt :D vind ik alleen maar leuker :D

      eigenlijk vind ik jouw poste dus meer gemiep stop eens met dat gemiep ^^
      Bijna Weekend!
    • monfy wrote:

      ik heb er al eens aan gedacht om zelf maar eens een nieuwe spelregel aan uni3 toe te voegen. Flexie en first pakken daar ongeveer alle veilingen en in het verleden was het zelfs zo dat flexie lowranks ging bedreigen als ze op de veiling bezig gingen.

      Misschien leuk om de regel te hanteren dat ze maximaal 3 veilingen per dag mogen pakken :D als ze toch meer pakken komen daar gepaste maatregelen voor (6)
      Dit is juist geniaal aan Ogame, ingame bedreigingen zijn toegestaan en het is een war game. Ik weet nog goed dat heel vroeger ik ook mijn ziel verkocht door goedkoop deuterium te handelen. Todat ik later elke idioot die me spyde hun moon ging opblazen. Ik heb hier goede herinneringen aan. Vond het geweldig dit dreig element binnen ogame. Mag nooit en ten nimmer aan getornd worden wat mij betreft.

      Wel moet er natuurlijk goed gehandhaafd worden op scripts omtrent veilingen. Maar net als in de echte wereld mag een lack of handhaving nooit het beleid bepalen. Handhaving moet altijd goed uitgevoerd worden en moet ook als uitgangspunt hebben dat het goed wordt uitgevoerd.

      I can haz Super Cheap

      ~Thundersheep : I'm the only "one" who fears the one
    • Thundersheep wrote:

      monfy wrote:

      ik heb er al eens aan gedacht om zelf maar eens een nieuwe spelregel aan uni3 toe te voegen. Flexie en first pakken daar ongeveer alle veilingen en in het verleden was het zelfs zo dat flexie lowranks ging bedreigen als ze op de veiling bezig gingen.

      Misschien leuk om de regel te hanteren dat ze maximaal 3 veilingen per dag mogen pakken :D als ze toch meer pakken komen daar gepaste maatregelen voor (6)
      Dit is juist geniaal aan Ogame, ingame bedreigingen zijn toegestaan en het is een war game. Ik weet nog goed dat heel vroeger ik ook mijn ziel verkocht door goedkoop deuterium te handelen. Todat ik later elke idioot die me spyde hun moon ging opblazen. Ik heb hier goede herinneringen aan. Vond het geweldig dit dreig element binnen ogame. Mag nooit en ten nimmer aan getornd worden wat mij betreft.

      Geen woord aan toe te voegen :D
      Gebruik je gewoon je machtspositie zou ik zeggen. Als ik naar Pegasus kijk, waarin ik zelf actief ben, dan merk ik dat er van enkele spelers buiten de alliantie nog een actieve houding op de veiling te vinden is. Verder zijn veel spelers buiten de alliantie in vakantiemode gedoken. Op een gegeven moment kunnen wij het ook niet meer helpen dat wij nog de enige actief zijn op de veiling :)
    • Nou gaat het de laatste dagen ook een beetje vreemd in Quantum met de biedingen. Voor een kristallen booster brons 41 miljoen dokken is vlgs mij een beutje veel. Maar als hij dat wil dokken ervoor be my guest. Je moet de momenten afwachten dat die druif er niet is. (maar das haast onmogelijk hij lijkt er wel 24/7 te zijn) Al met al veilingen leuk item maar veel heb je er niet aan. (koop ze wel met dm is makkelijker)
      You will find me at the deep end of space
    • ik maak ook wel gebruik van veilingen en ik vind het prima dat ze er zijn
      alleen wat hier in het begin van de discussie werd aangehaald, is dat er mensen zijn die continu op de bied knop blijven drukken zodat jij geen bod kunt doen.
      Het moet toch wel mogelijk zijn dat je op de veiling niet over jezelf heen kunt bieden? In het echt doe je dat op een veiling toch ook niet?
    • Caspertvanmierlo wrote:

      ik maak ook wel gebruik van veilingen en ik vind het prima dat ze er zijn
      alleen wat hier in het begin van de discussie werd aangehaald, is dat er mensen zijn die continu op de bied knop blijven drukken zodat jij geen bod kunt doen.
      Het moet toch wel mogelijk zijn dat je op de veiling niet over jezelf heen kunt bieden? In het echt doe je dat op een veiling toch ook niet?


      Met die laatste zin van jou heb je een heel goed punt, daar zou na mijn mening ook nog wel naar gekeken worden..


      Dit gedeelte is in het algemeen bedoeld:

      Verder de veiling zoals die nu is, tja sommige uni's krijg je de boosters voor een prikkie en bij sommige moet flink betalen.
      Het is zoals het is, en ja er zijn "irritante" spelers die steeds over zichzelf heen bieden maar als jij een booster echt wil hebben kan je hem ook te slim af zijn om random getallen in te voeren en te klikken.
      Ja dan is die wat duurder dan je gehoopt had, zo is de veiling hiero nu eenmaal..
      Er zijn genoeg dingen die je er tegen kan doen, het is en blijft alleen de vraag, wil je dat..