Rechten voor Likes

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Wish2Die wrote:

      Rena wrote:

      Ik ben niet zo'n fan van een like knop... Ik houd wel van inhoudelijke discussies.
      En we hebben facebook al voor de like-hunters.

      Ik snap wel dat het voor sommige dingen handig kan zijn hoor, maar in mijn mening heeft het weinig meerwaarde.
      Wish2Die likes this. :whistling:
      Ik snap wel waarom de like button aanlokkelijk is, ik hou ook meer van inhoudelijke discussies maar niet alles hoeft daar per se op uit te draaien. :) Ik zal dit draadje eens doorschuiven, kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan geen beloftes maken verder, maar het op zijn minst het uitzoeken waard. :)
      Als er nu een Like button was kon ik dit Liken . :P
    • Rey Nemaattori wrote:

      Fixed, iedereen is nu weer gelijk en niemand kan meer liken.

      Also, dit hoort *eigenlijk* thuis in Ideeën & Suggesties...
      Dit klopt niet, ik zie af en toe nog steeds een Like verschijnen.
      Hebben jullie gewoon onderling afgesproken geen likes meer te geven om dit op te lossen? :P

      In andere landen, waar ze exact dezelfde forums gebruiken, lijkt dit wel mogelijk voor iedereen. Waarom dan hier niet?
    • Hoi,

      Goed nieuws!

      Het is nu duidelijk dat het wel mogelijk is voor iedereen om likes uit te delen.

      *knip*

      Op andere communities is dit ook zo ingesteld, dus ik ga er vanuit dat nu iemand actie gaat ondernemen om dat hier ook zo in te stellen.
      Hoor graag feedback als het gelukt is! (ook als het niet lukt!)
      Bij vragen hoor ik het graag.

      RoadRunner 17/09/2018 23:35u - Edit wegens team-only info

      The post was edited 2 times, last by RoadRunner ().

    • Het gaat er niet om of het op dit forum mogelijk is om te liken of niet. In eerste opzicht was de jaloezie. 'Ik wil kunnen liken, want aan de overkant kunnen ze dat ooook.' In tweede opzicht kwam de verveling. 'Ja maar, als we niet kunnen liken, dan gaan we zielig doen en zeuren om dan onze zin te krijgen. Dat werkte ook toen ik 3 was, dus moet nu nog steeds kunnen doen.' Sommigen gaan zelfs door: 'Als ik niet kan liken vanaf morgen, dan ga ik op je trap poepen.' We never heard from those again...

      De like functie is al jaren uitgezet. Misschien dat het in sommige subforums niet beschikbaar is bij een bepaalde rang ( GO, MOD etc. ), maar what's the harm? Het werk alleen al om elke subforum langs te gaan bij de rechten van een bepaalde rang om te kijken of het vinkje wel uitgevinkt staat of niet. Ook al geef je dan iedereen de rechten van het liken, dan nog staan de dominante rollen bovenaan en hebben ze dan in sommige forums geen like mogelijkheid. Dan krijgen we het omgekeerde verhaal. Topic van de teamlers dat ze niet kunnen liken in uni3.
      Ik zie niet echt een toegevoegde waarde om een like button te hebben. Komt er dan ook een dislike button?
    • Ik stoor me meer aan de mogelijkheid van forum mods om wel te liken, maar wij niet. Hierdoor worden uitsluitend dingen geliked door de paar mensen die een compleet andere interesse hebben.
      Daarnaast maakt dit best wat belangenverstrengeling en manipulatie mogelijk. Een pluim voor het team wordt zo geliked, maar onderbouwde kritiek niet. Hierdoor lijkt het alsof de pluim door iedereen als overheersende mening geldt, terwijl het slechts de mening van die ene teamlid is.
    • blaargh wrote:

      Ik stoor me meer aan de mogelijkheid van forum mods om wel te liken, maar wij niet. Hierdoor worden uitsluitend dingen geliked door de paar mensen die een compleet andere interesse hebben.
      Daarnaast maakt dit best wat belangenverstrengeling en manipulatie mogelijk. Een pluim voor het team wordt zo geliked, maar onderbouwde kritiek niet. Hierdoor lijkt het alsof de pluim door iedereen als overheersende mening geldt, terwijl het slechts de mening van die ene teamlid is.

      Daar heb je gelijk in, maar je kunt het ook positief bekijken. Je kan zo wel nagaan waar hun mening ligt als er een topic of post geliked wordt op die manier. Wat je gaat krijgen met likes, naar mijn mening, is dat je ja-knikkers gaat krijgen. Als er al 3 likes zijn, dan is er tegenwoordig een debiele neiging ( kijkend naar facebook bijvoorbeeld ) om dan ook maar te gaan liken, want dan horen we erbij. Ik zeg niet dat iedereen zo is, maar je gaat onnodige likes krijgen wat dus meer een vertroebeld beeld gaat vormen over hetgeen wat er gezegd is.
      Post heeft 20 likes, zal wel goed zijn. We lezen het niet eens, maar we liken het gewoon....Hatseflats!

      Er zal niet eens meer gepost worden met de mening van die persoon, maar gewoon een like en klaar. Ik lees liever alle meningen van mensen of ideeën om zo met z'n allen naar een verbeterd doel te gaan.
      Just my 2 cents.
    • blaargh wrote:

      Ik stoor me meer aan de mogelijkheid van forum mods om wel te liken, maar wij niet. Hierdoor worden uitsluitend dingen geliked door de paar mensen die een compleet andere interesse hebben.
      Daarnaast maakt dit best wat belangenverstrengeling en manipulatie mogelijk. Een pluim voor het team wordt zo geliked, maar onderbouwde kritiek niet. Hierdoor lijkt het alsof de pluim door iedereen als overheersende mening geldt, terwijl het slechts de mening van die ene teamlid is.

      Ik vergeet nog wel eens dat niet iedereen die rechten heeft en dan like ik soms nog wel eens dingen, dus ik ben ook een van de schuldigen. Ik begrijp je bezwaar, ik zal proberen niets meer te liken. ;)

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.