ogame.fr nieuwe uni wezn

    • ogame.fr nieuwe uni wezn

      gaat er iemand spelen in de nieuwe uni wezn in fr?

      6x eco 4x vloot.

      ik ga er alvast :D

      maar kan iemand het even vertalen? frans is lang geleden? :p

      Bonjour !


      Petit post pour vous annoncer l'ouverture du nouvel univers !


      Son petit nom ? Wezn ! Ouverture programmée le 20/07/2017 !


      Caractéristiques :


      Flottes x4 / Economie x6
      Champs de débris 50% (uniquement flotte)
      8 galaxies
      25000 AM a la validation.

      Bon, dû à un soucis de compréhension entre la GF et nous, y'aura pas le
      système 8G/299 SS par G, vu que visiblement, comme ça a pas été fait
      depuis longtemps, ils ont peur que ça bug


      Donc, 8G/499ss seulement.

      Suite à plusieurs MP concernant le +25 cases, il s'avère que j'ai totalement oublié de demander cette option à la GF, my bad ! Bon, Nyoka va voir ce qu'elle peut faire, mais on ne vous promet rien ! Dans l'attente de nouvelles d'ici l'ouverture !
    • Hallo !Snel na de opening van het nieuwe universum te kondigen!Zijn naam? Wezn! Opening gepland op 2017/07/20!kenmerken:Vloot x4 / x6 EconomiePuin velden 50% (fleet alleen)8 sterrenstelsels25000 AM validatie.Nou, als gevolg van zorgen van begrip tussen de GF en wij, de y 'zal niet8G System / 299 SS G, zo zichtbaar als het niet is gebeurdlang, ze zijn bang dat deze bugDus 8G / 499ss alleen.Na diverse MP voor 25 dozen, het blijkt dat ik helemaal vergeten om deze optie te vragen om de GF, my bad! Nou, Nyoka zullen zien wat ze kan doen, maar het doet je niets beloven! in afwachting van verdere door het openen!ff
    • Bij dezen de vertaling (met mijn middelmatige Frans). Die is in ieder geval beter dan de Google Translate van TDR.

      PS: Ik ga niet spelen in deze uni.

      Hallo!

      Hierbij een kleine post om de opening van een nieuw universum aan te kondigen.

      Haar naam? Wezn! De opening staat gepland op 20/07/2017!

      De eigenschappen:

      Vlootsnelheid x4 / Economische snelheid x6
      50% puin (enkel voor vloot)
      8 Melkwegen
      25000 DM na activatie

      Echter, door een misverstand tussen Gameforge en ons, heeft ie geen 8 melkwegen met 299 stelsels, zoals je ziet, want ze hebben dat al lang niet meer gedaan en zijn daarom bang voor bugs.

      Vandaar, alleen 8 Melkwegen met 499 stelsels.

      Wat betreft de meerdere berichten die ik kreeg over +25 velden, ik moet toegeven dat ik dat compleet ben vergeten te vragen aan Gameforge, mijn fout! Nyoka kijkt wat ze kan doen, maar we beloven niets. We kijken aandachtig naar meer nieuws over de opening.
      Happily retired.

      Gewone 20%: 68
      Gevorderde: 47
      Expert: 21
      8 Solo Top 10
      RIPkill: 11483

      Solo #1 Andromeda
      AGS #1 Ogame.nl
      AGS #3 Ogame.nl