wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • inderdaad maar ze kunnen op deze manier helaas nog wel 5-10 jaar nl'se servers mergen en tegen de tijd dat het hier echt bijna dood is gaan ze merges met verschillende landen uitvoeren. Zo kan ogame nog wel heel wat jaartjes overleven(en de inkomsten van GF)
      maar een merge zou wel weer interessant zijn, een tijdje weer wat nieuwe spelers om je heen en drukte van verschillende grote fleetersgroepen. Todat een van die natuurlijk wordt gesloopt en er weer een nieuwe opstaat, as is life in ogame.. :)
    • monfy wrote:

      Helaas heeft het nl team hier niks over te zeggen
      Kijk monfy weet hoe het werkt :P

      Zelfs als het team wist dat er een merge aan zou komen dan zouden we nog steeds niks mogen zeggen tot daar toestemming voor is.
      Dus wanneer komt er een merge? Dat merk je en hoor je vanzelf.
      In de tussentijd kan je lekker itjes raiden en jezelf vetmesten voordat je bij een andere uni erin wordt gegooid, om vervolgens geprakt te worden. :P
    • Knigge wrote:

      monfy wrote:

      Helaas heeft het nl team hier niks over te zeggen
      Kijk monfy weet hoe het werkt :P
      Zelfs als het team wist dat er een merge aan zou komen dan zouden we nog steeds niks mogen zeggen tot daar toestemming voor is.
      Dus wanneer komt er een merge? Dat merk je en hoor je vanzelf.
      In de tussentijd kan je lekker itjes raiden en jezelf vetmesten voordat je bij een andere uni erin wordt gegooid, om vervolgens geprakt te worden. :P
      Zo gaat dat misschien bij jou @Knigge, de echt goede ogamers gaan dan namelijk heersen :P

      Ook als is een merge maar tijdelijk leuk, met de staat van sommige van de huidige uni's hoop ik ook dat er een merge gaat komen. Helaas kunnen we dat zelf niet bepalen
    • Die merges dat niet komen hebben de spel kapot gedaan dat is duidelijk!
      Niemand moet afkomen met zijn goedkope zever het is gewoon zo! De uni s lopen leeg.

      Ja ik weet ook dat NL hier niets aan kan doen dus ik verwijt jullie zeker niets! Dit is jullie fout niet.

      Vind het gewoon een schande van gameforge zelf!!
      Geen
    • Goku Ssb kaioken wrote:

      Die merges dat niet komen hebben de spel kapot gedaan dat is duidelijk!
      Niemand moet afkomen met zijn goedkope zever het is gewoon zo! De uni s lopen leeg.

      Ja ik weet ook dat NL hier niets aan kan doen dus ik verwijt jullie zeker niets! Dit is jullie fout niet.

      Vind het gewoon een schande van gameforge zelf!!
      Geen idee wat je nou precies zegt, maar ik ben het er volledig mee eens! Schandelijk die merges.


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • ratje281 wrote:

      gewoon overstappen naar de UK server..
      Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden..
      Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde
      Dus omdat jij hier geband wordt moeten wij allemaal maar mee emigreren naar internationale uni's? Dit is nou precies waarom merges slecht voor ons zijn!


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • ratje281 wrote:

      gewoon overstappen naar de UK server..
      Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden..
      Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde

      nu heb ik minimaal 4 jaar US server gespeeld en minimaal 2 jaar UK servers, maar het is ook weer niet zo dat het zoveel beter is dan hier hoor. tuurlijk, er spelen wat meer spelers maar zijn het meer actieve spelers? Mijn ervaring met de nieuwe servers is dat er wel 10k+ kunnen starten en dat je na een maand alweer op 1500 zit. Het DM geweld is vele malen groter dan hier wat het er niet zo zeer leuker op maakt en het daadwerkelijke aantal actieve spelers is nou niet meer zo groot dat het de moeite is om in de UK/US servers te gaan kijken. Een paar jaar terug was het echt de moeite om naar die servers te kijken en heb er zeker leuke jaren beleeft al denk ik dat nu overstappen met het idee dat er veel meer leven is in die servers jezelf een teleurstelling op gaat leveren. Het niveau daar is dan weer wel om te janken. Vooral in de US servers lopen er een stel rond die er geen donder van snappen. Vele malen meer dan hier in NL in ieder geval (en dat is al knap tegenwoordig...)

      Niet dat merges in .nl gaan werken. Heb er nu 2 meegemaakt en het is altijd hetzelfde verhaal. Eerste 3 maanden max heb je nog wat meer spelers, daarna stoppen er dermate veel dat je weer terug bij af bent. Laat gewoon het idee los dat er ooit nog iets van leven komt op dit spel en je bent al een heel eind. GF gaat niet meer investeren in een spel wat alleen maar terug loopt. Een nieuwe game uitbrengen levert vele malen meer op en dus kiezen ze daarvoor. Om die reden kun je het vergeten dat dit spel ooit weer de spelersaantallen van vroeger gaat halen.
    • klopt niet helemaal flugel.

      ik ben 4 jaar terug in DE gestart en omdat de rest ermee stopte ging mijn acca in vm..
      Mijn acca weggegeven, 2 jaar later weer terug gehad en nog steeds 5k plus mensen erin.

      internationaal accounts mergen is wel een goed idee..
      Ex solo no1.NL
    • WaZ wrote:

      ratje281 wrote:

      gewoon overstappen naar de UK server..
      Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden..
      Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde
      Dus omdat jij hier geband wordt moeten wij allemaal maar mee emigreren naar internationale uni's? Dit is nou precies waarom merges slecht voor ons zijn!
      Je moet het bericht geen invullingen geven zoals jij hem graag wil lezen.
      Ik geef hier alleen aan dat IK ben overgestapt naar de UK server en daar het aantal spelers veel hoger ligt dan in de NL server..
      Of mag dit niet?

      Er mag dus wel gezegd worden dat iemand maar moet stoppen om wat voor reden dan ook maar ik mag dan niet zeggen dat overstappen naar een andere server een uitkomst kan zijn?
    • ratje281 wrote:

      WaZ wrote:

      ratje281 wrote:

      gewoon overstappen naar de UK server..
      Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden..
      Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde
      Dus omdat jij hier geband wordt moeten wij allemaal maar mee emigreren naar internationale uni's? Dit is nou precies waarom merges slecht voor ons zijn!
      Je moet het bericht geen invullingen geven zoals jij hem graag wil lezen.Ik geef hier alleen aan dat IK ben overgestapt naar de UK server en daar het aantal spelers veel hoger ligt dan in de NL server..
      Of mag dit niet?

      Er mag dus wel gezegd worden dat iemand maar moet stoppen om wat voor reden dan ook maar ik mag dan niet zeggen dat overstappen naar een andere server een uitkomst kan zijn?
      Hmmmzz ik ben een nieuwe speler en ga eens op het forum kijken. Enige wat ik lees is negatief, spel is dood en ergste is nog dat de spelers die er zijn alleen maar op elkaar kunnen vitten, daar heb ik geen zin in dus ga wel wat anders zoeken.

      Ik ben een nieuwe speler en ga eens op het forum kijken. Wow wat een geweldige sfeer, ik ga zeker door ook al zijn er niet zoveel spelers en omdat ik het zo gaaf vind, het spel en de sfeer eromheen vertel ik het al mijn vrienden....

      Een betere wereld begint bij jezelf....

      Ontopic: zolang ik niet pega hoef samen te gaan vind ik alles best :paniek: