Legend.bdr wrote:
klopt niet helemaal flugel.
ik ben 4 jaar terug in DE gestart en omdat de rest ermee stopte ging mijn acca in vm..
Mijn acca weggegeven, 2 jaar later weer terug gehad en nog steeds 5k plus mensen erin.
internationaal accounts mergen is wel een goed idee..
wanneer gaat er een merge plaats vinden ?
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
ogame nl genoeg gesponsord gooi nl maar naar een andre server in buitenland met taal keuze dr in deze shit niet leuk meer met deze trieste spelers van nl
na jaren leer je echte spelers kennen ! zijn geen spelers maar gs wolven op naar buitenlandse server!The Real Villian
ban of warn maar het boeit me niks meer zoals heel ogame me doet! -
Fox Mccloud wrote:
ogame nl genoeg gesponsord gooi nl maar naar een andre server in buitenland met taal keuze dr in deze shit niet leuk meer met deze trieste spelers van nl
na jaren leer je echte spelers kennen ! zijn geen spelers maar gs wolven op naar buitenlandse server!
-
Wie is Fox nou weer?
-
Eventjes Ontopic :
In de UK servers werd er gesproken door de spelers over een merge dit jaar nog, als dit waar is zou er waarschijnlijk ook een merge plaatsvinden in de overige landen, omdat dit meestal gelijktijdig gebeurd -
Ach, vergeleken met andere landen heeft .nl nog best wat spelers, zijn landen die er veel dramatischer aan toe zijn hoe moeilijk dat ook te geloven is
Vind het zelf wel lekker rustig zo, scheelt saven14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Bob wrote:
Eventjes Ontopic :
In de UK servers werd er gesproken door de spelers over een merge dit jaar nog, als dit waar is zou er waarschijnlijk ook een merge plaatsvinden in de overige landen, omdat dit meestal gelijktijdig gebeurd
Er is in de UK zover dat ik kan zien geen merge die er aankomt, daarnaast nogmaals als wij het zouden weten en het zouden mogen vertellen zouden we het niet achter houden.
Oftewel ik zou lekker doorgaan hoe je nu speelt en een merge voor nu uit je gedachten zetten.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0