Gemini miner account aangeboden 13.985.507 (Plaats 96 van 1.118)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Gemini miner account aangeboden 13.985.507 (Plaats 96 van 1.118)

      Hallo,

      Enkele jaren geleden dit spelletje gespeeld, moest laatst ineens weer aan mijn account denken en besloten even in te loggen.
      Ik ben niet meer echt van plan om te gaan spelen, dus dacht ik laat ik mijn account maar weggeven.
      Wat info over t account:
      • 11 planeten met elk 36/31/32 mijnen.
      • 10 planeten hebben een maan.
      • Elke maan heeft een sprongpoort
      • Melkweg 1: 4 planeten; m2: 2 planeten; m4: 2 planeten; m7 3planeten en 1 planeet in melkweg 9.
      • Nagenoeg elke planeet is 230 velden of groter
      • Geen vloot aanwezig, ben gecrashed voordat ik stopte geloof ik
      • Er is 1 nanofabriek level 6 aanwezig, die in principe makkelijk naar 7 is te krijgen met deze mines.
      • 2 locaties aanwezig voor saven op plaatsing. De planeetsprijding in de melkwegen is steeds ongeveer in het midden.
      • Onderzoeken: energie 12; spionage en computer 13 (zoals je ziet nooit veel ingestopt, maar deze kan je makkelijk omhoogduwen met een paar levels alleen al met de mines), astrofysica 19, motoren 14/10/8, wsp 14/15/17 en plasma 14.
      • Overal staat een redelijke defence: 30 a 50k raket, 20-30k kleine laser; 2-3k gl; 700 gaus; 400 plasma; de schilden en nog 60 abr.
      Heb nog een hele zooi boosters in de investaris en donkere materie. Account heeft redelijke potentie (denk ik) en kan volgens mij zo tot een fleeter worden omgebouwd, de productie/labs e.d. zijn al aanwezig.

      Zoek iemand die gewoon plezier ervan kan hebben.

      Oja mensen die ik evt. nog ken gaan voor, ingame naam was/is Ares
    • Beste, na een aantal jaar geen ogame gespeeld te hebben wil ik het graag weer gaan proberen. Heb redelijk wat ervaring, speel dit spelletje al sinds begin uni3 maar heb ook hele periodes niet gespeeld. Ik heb altijd met veel plezier gespeeld, nooit echt in de top, maar meestal wel rond de top 100-150(toen er nog meer dan 2000 actieve spelers waren).

      Mijn forumaccount bestond niet meer, maar als ik op mijn accountnaam zoek kom ik toch nog redelijk wat oude slagen tegen(voor en tegen haha).

      Ik zou graag met plezier op jouw account willen spelen om te kijken wat ik er van kan maken.

      Mvg Heub
      :biggrin:
    • he Ares!

      We hebben nog samen gespeeld in gemini in het begin. Ik wil hem ook wel graag hebben. Ben daar destijds afgehaakt. maar zou wel een comeback willen maken. Speel op dit moment alleen nog rang 7 in Xalynth.

      Zal ik je even pm'en?

      Groetjes

      Rcthans