[TOT: 128.907.354.000] Sliv [SaD] & Chev [SaD] & Barry Badpak [SaD] & Mr-X [SaD] & He-man [SaD] vs. Monfy (A: 25.795.047.000, V: 103.112.307.000)

• Schattig vlootje monfy :P
      Als ik het nu dus goed begrijp stoppen alleen silv en monfy of denkt iedereen doei ?

Wat het ook is, ik denk dat sommige mensen blij zijn dat jullie gaan en anderen zoals mijzelf ach die vonden het vuurwerk wel leuk.
      Heren het gaat jullie goed in rl en wie weet begint het ooit weer te kriebelen ;)
    • Twas het wachten waard wat een vloot.

En zoals je zei betreft geen spios, zag al ruim een week dat je idd je planeetnaam had veranderd.

Vanuitgaand sliv is tenslotte niet voor niks gaan verplaatsen vanuit mw1 naar jouw inner.

Maar goed al had iemand die vloot gespot in de hoop misschien exxx, kaai, boerman uit vmode te halen, dan nog was de helft van het puin weggesnoept.

Had liever gezien dat je je vloot op een mega dikke defens in een paar keer had kapot geknald.

Jammer dat zo heeft moeten lopen maar idd ogame is bijna ten einde.

Kzou niet willen zeggen dat trots het juiste woord is betreft deze slag. Maar wat je hebt neergeknald in al die jaren zeker.

Beide succes real life

The post was edited 1 time, last by dyrax ().

• dyrax wrote:

Had liever gezien dat je je vloot op een mega dikke defens in een paar keer had kapot geknald.
      Jep dat was ook eerst ons plan. Maar toen gingen een aantal megadefs opeens in vmode ... ;(

Niemand ging ons slopen. Monfy savet al maanden niet meer en zelfs mijn vloot werd niet opgeruimd ondanks dat ik hem wekelijks liet liggen in MW1. We hebben zelfs een dikke vloot weggegeven aan JIGSAW (mijn oude account) met de hoop dat dit een beetje leven in de brouwerij zou brengen. Het mocht allemaal niet baten. Dus toen hebben we ze maar zelf gesloopt. GS wordt netjes verdeeld onder de lagere spelers binnen de ally.

We kunnen ook schroten (zoals Verbal en DBM) maar dit is toch leuker of niet? Niemand van [SaD] pretendeert dat dit geen geplande slag was.
      Happily retired.

Gewone 20%: 68
      Gevorderde: 47
      Expert: 21
      8 Solo Top 10
      RIPkill: 11483

Solo #1 Andromeda
      AGS #1 Ogame.nl
      AGS #3 Ogame.nl
    • monfy wrote:

Obi12try wrote:

Nou, mischien riskeer ik nu wel heel veel kritiek en commentaar, maar wat zijn jullie een ego's zeg. Hier zakt werkelijk mijn broek vanaf.
      Waarom? voor de hele uni was het wel duidelijk dat ik gestopt was volgens mij.... Mijn vloot heeft al die tijd op een planeet gelegen en heb de planeet naam veranderd naar Gratis af te halen. Zelfs dan word er geen actie ondernomen.
      Je kan dan toch moeilijk zeggen dat mijn oude alliantie niet op een itje mag vliegen ? :WS:

Mijn afscheid is van te voren besproken met de Go en Sgo van de uni ;)
      Ik zie het probleem ook niet. Jammer dat je gaat maar je hebt nu heel andere uitdagingen die je aan kan gaan :P
      Succes irl! Gr, Loki
      Grim Reaper denkt aan het milieu en vliegt deutneutraal! De vloot is gebouwd van 100% gerecycled materiaal, gedoneerd door gulle medespelers! Vlieg óók duurzaam en red ons universum...
    • Heel mooie slag heren en een zeer waardig afscheid van Monfy!

Ik denk niet dat er iemand is in uni3 die hem kon slopen, dus moest SaD het maar zelf doen! Mooier kan het toch niet worden!
      Al de rest die hier zitten te janken, zijn gewoon zielige figuren! (Plus het is bijna algemeen geweten dat bijna niemand van SaD zijn main fleet nog saved, dus als je wou kon je al veel eerder langsgaan!)

Ook wens ik Sliv veel succes id toekomst!
    • Leuk leuk leuk,

Monfy was leuk met je gespeelt te hebben Ogame , bootjes , lol tot diep in de nacht en af en toe even wat stress momentjes maar ook leuke momentjes gaan elkaar nog horen en ga je goed ga eerst maar eens aan je herstel timmeren xoxo ,

Sliv ook naar jou, het ga je goed succes met je carrière en niet te veel spleet oogjes pakken he ;) maar vooral niet teveel drinken anders moeten chev en ik wel een tijdje rijden om je naar huis te brengen ;)

Tot snel ciao
    • Ondacnks alles voelt deze slag nog altijd meer aan als een ruzie met je beste maatje. ;(

Monfy, bij deze GL@RL. Begrijp je keuze en dit spel is al jaren voorbij. daar hebben de makers zelf voor gezorgd.

Sliv, veel success met de start van je carriere.

Beiden dank ik jullie voor de vele leuke tijden in Ogame. En vooral voor de "UberStressKipMomenten" in de nachten :biggrin:

(a) _ - * Today a legend is born! * - _ (a)
    • Het was te verwachten dat dit zou zou komen, ook logisch aangezien er niet echt een andere groep is die zijn vloot kon neerhalen :P
      T is in ieder geval een mooie uitzwaaihit geworden, één die zeker nog wel even zal blijven bestaan in de top hits op .NL! Succes IRL Monfy, het waren altijd spannende tijden met jou in de buurt, soms wat meer mazzel dan anders maar al om al geduchte tegenstander :thumbsup: Sliv, jij ook veel succes IRL, klinkt als een interessante start van je carrière. Gelukkig niet zo veel last van jou gehad maar desalniettemin veel plezier in china.

En aan de overige gelukkigen, succes met het spenderen van alle gsjes maar dat moet vast wel goed komen :thumbup:
    • Wat iedereen denkt zal me een worst zijn hij heeft gewoon een hele nette vloot gebouwd en had de tijd om te fleeten en heeft dit ook netjes gedaan.
      Oude vloten in zijn rc gestopt en spelers die tegenwicht konden geven hebben hun vloten door de schredder gehaald i.p.v. tegenwicht te geven.
      Ook ik heb wel pogingen gehad van SAD om mijn vloot te pakken (niet van Monfy) maar heb ook altijd alles netjes kunnen saven.
      Monfy je was een leergierige speler en hebt de dingetjes die ik je heb aangeleerd goed begrepen en je kennis verder vergroot en verfijnt.
      Het ga je goed in rl en voor een ieder die het nog niet door heeft ik ben dus de bewuste Hans waar hij het over heeft.

:bye:
    • Crazy wrote:

wat een ontzettend onzin dit! thanx voor he totaal naar de kl*te helpen van de nog wel leuke uni in ogame...
      We hadden ook niet de verwachting dat jij dit ging begrijpen, niet voor niks dat je vlootje zo vaak in onze recs verdwenen is :whistling:

Je zou eigenlijk moeten denken..... Wat leuk, 2 super actieve fleeters uit de uni stoppen, misschien kunnen we nu wel iets betekenen ;)
    • Ik heb de ogame handboek van 10000 pagina's al een tijdje niet meer gelezen, maar ik meen mij te herinneren dat afscheidshitjes niet meetellen voor de top 10's, en dat de winst naar de GO gestuurd moesten worden?
      De tag Nieuwe AGS #1 moet dan ook afscheidshit worden.
      Vast wel een SGO of FMOD die dit kan verduidelijken, die maken dit dagelijks mee :)

@monfy & @Sliv, uiteindelijk stopt iedereen, jullie alleen wat later dan de meeste mensen. succes, sterkte en veel plezier in de offline wereld :D
    • Sliv wrote:

Jep dat was ook eerst ons plan. Maar toen gingen een aantal megadefs opeens in vmode ...
      ik kreeg in game een berichtje met het bovenstaande tekst van sliv..... ik weet dat ik in ieder geval niet in de Vakantie modus zat.

al werd mij gezegd dat ze mijn def zouden bashen met 2 man 2x full fleet en dat hun de verlies niet zou uitmaken. zelf beter gezegd ik ging hier vanuit ik had als een bezetene Deut op gekocht voor astro 24, en hadden ze langs gekomen had ik op de laatste moment nog een hoop sterren erbij gebouwd :D.

tuurlijk is deze oplossing beter voor mij maar niet alle grote turtle's zaten in de VM.

Monfy nogmaals het beste Sliv jij ook veel plezier in China dat moet een leuke belevenis worden! Geniet er van jullie 2

en ik houdt het hier voor gezien :)

Trouwens in zekere zin kun je inderdaad zeggen dat SaD de uni dood heeft gemaakt, maar toch hebben ze er ook juist flink leven in geblazen, kei veel actie, spanning en super veel kijk plezier, met Grote dank aan Monfy :thumbsup:
      Bijna Weekend!
    • blaargh wrote:

Ik heb de ogame handboek van 10000 pagina's al een tijdje niet meer gelezen, maar ik meen mij te herinneren dat afscheidshitjes niet meetellen voor de top 10's, en dat de winst naar de GO gestuurd moesten worden?
      De tag Nieuwe AGS #1 moet dan ook afscheidshit worden.
      Vast wel een SGO of FMOD die dit kan verduidelijken, die maken dit dagelijks mee
      Ik zal het speciaal voor jou nog een keer uitleggen.

Iedereen had de kans om mij te slopen, mijn vloot lag op een planeet en zelfs mijn planeet naam is aangepast naar gratis af te halen.
      Omdat ik zeker wou zijn dat dit als een top 10 gezien zou kunnen worden, heb ik het van te voren besproken met de GO en SGO ;)

In gesprek met Hysteria heb ik afgesproken dat mijn oude alliantie pas zouden gaan vliegen als ik itje zou zijn.

Nogmaals, iedereen heeft de kans gehad maar de rest ondernam zoals gewoonlijk geen actie
    • Crazy wrote:

wat een ontzettend onzin dit! thanx voor he totaal naar de kl*te helpen van de nog wel leuke uni in ogame...
      Euhh? De nieuwe spelers die wij geholpen hebben doen het nu aardig goed hoor. Ook hebben we accounts weggegeven aan spelers buiten onze alliantie. Ik denk dat het tekenend is dat het juist de oude rotten hier zijn die gefrustreerd zijn met [SaD] en veel nieuwe spelers het wel prima vinden.

dutchpride wrote:

Sliv wrote:

Jep dat was ook eerst ons plan. Maar toen gingen een aantal megadefs opeens in vmode ...
      ik kreeg in game een berichtje met het bovenstaande tekst van sliv..... ik weet dat ik in ieder geval niet in de Vakantie modus zat.
      al werd mij gezegd dat ze mijn def zouden bashen met 2 man 2x full fleet en dat hun de verlies niet zou uitmaken. zelf beter gezegd ik ging hier vanuit ik had als een bezetene Deut op gekocht voor astro 24, en hadden ze langs gekomen had ik op de laatste moment nog een hoop sterren erbij gebouwd :D.

tuurlijk is deze oplossing beter voor mij maar niet alle grote turtle's zaten in de VM.
      Jij bent (nog?) geen AGS #1 hè. Dat was het criterium. ^^
      Happily retired.

Gewone 20%: 68
      Gevorderde: 47
      Expert: 21
      8 Solo Top 10
      RIPkill: 11483

Solo #1 Andromeda
      AGS #1 Ogame.nl
      AGS #3 Ogame.nl
    • Mensen, niet veel van al die kritiek aantrekken... :rolleyes: .het is een mooie vlootshow geworden :thumbsup: en over smaak valt te twisten :P Dit is jullie keuze, als anderen andere keuzes willen, moeten ze grote vloten bouwen zodat ze het anders kunnen doen ^^
      Doen ze dat niet hebben ze maar 1 klein k*tdingetje wat ze kunnen doen en dat is deze vlootshow afzeiken :whistling: Laat de zieligen onder ons deze vlootshow afzeiken en wees zelf trots op deze vlootshow ;)

GLIRL voor de stoppers en spendeer de goodies wise voor de doorzetters :P

Ga de grote slagen wel missen ;(
      't rakkertje met de x in zijn naam