Veilingmeester

    • Veilingmeester

      noem mij een slechte verliezer... maar het valt mij op dat speler Kraai in Ursa wel erg vaak de veiling weet te winnen... en dan vraag ik mij af hoe hij dat doet. Ik zou haast denken dat er een seintje wordt gegeven als de laatste 5 minuten beginnen, want ik heb hem nog nooit eerder dan dat een bod zien uitbrengen...

      Hoe zit Dat?
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik....

      k geloof dat dit gebruikt mag worden volgens de regels, alleen gebruik ik het zelf niet hoef geen alarm te krijgen.... en zelf timen wanneer die afloopt is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk... alleen dan moet je echt niets beters te doen hebben XD
      Bijna Weekend!
    • dutchpride wrote:

      toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik....

      k geloof dat dit gebruikt mag worden volgens de regels, alleen gebruik ik het zelf niet hoef geen alarm te krijgen.... en zelf timen wanneer die afloopt is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk... alleen dan moet je echt niets beters te doen hebben XD
      Als de tool Link hier tussen staat dan is die toegestaan, staat die er niet tussen dan mag hij niet
    • dutchpride wrote:

      toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik....


      Normaal gezien worden volgens mij alleen tools en script toegevoegd op deze lijst die het makkelijker maken om te spelen en dus niet om het makkelijker te maken om punten te behalen. Een tool voor aflopende veilingstijden lijkt mij dan ook niet toegestaan aangezien dit boost voor het makkelijker maken om punten te behalen
      Yoshi


      Ex SGO
      Board Moderator
      Yoshi@ogame.nl