ps 4 slim of ps 4 pro.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ps 4 slim of ps 4 pro.

      hey allemaal.

      ik heb eens een vraagje.

      ik ben van plan een playstation 4 te kopen nu mijn ploeg meedoet in fifa 18 ^^

      nu heb ik een vraag welke ik best zou kopen.

      ik speel enkel en alleen fifa 18 en af en toe eens cod.

      ook is mijn tv al +- 5 jaar oud plasma flatscreen.
      (weet niet of die 4k graphics van de pro hier goed op functioneren?)

      ps 4 1TB slim + fifa 18 = 349 €
      ps 4 1TB pro + fifa 18 = 449€

      dank bij voorbaat!
    • Als je op 4K wilt gamen heb je minimaal een 4K tv nodig.
      Dus je je tevreden ben om fifa te spelen op 1080p(Full HD) zou ik voor de PS4 gaan.



      hier is nog een video die ongeveer het verschil laat zien.

      denk er wel aan dat een nieuwe ''goede' 4K niet echt zo goedkoop is(500 +)

      Dus het licht meer aan je eigen smaak en je budget.
      Wil je 4K gamen? dan moet je een ps4 pro en een nieuwe tv kopen.
      Ben je tevreden met je huidige tv set dan zou ik een ps4 slim kopen.
    • Als je enkel fifa en af en toe cod gaat spelen, dan is een 1TB versie een beetje zonde van je centjes lijkt me. Met 500GB aan opslag ben je dan al ruim voorzien en kun je meer dan uit de voeten. Of daar bundles met fifa van zijn weet ik niet, maar het zou in je uitgaven kunnen schelen. De 1TB versies zijn wel goedkoper per hoeveelheid geheugen, maar ja, als je die extra ruimte niet gebruikt, dan is dat het misschien niet waard zeg maar. Zelfde met meer geld uitgeven voor de pro versie zonder gebruik te kunnen maken van de pro functies. :P

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • In principe werken de spellen tegenwoordig niet meer van de CD af maar worden deze spellen geïnstalleerd op je playstation nadat je de CD erin hebt gestopt. Ik denk dat je per spel wel moet rekenen op tussen de 20 en 40GB aan ruimte dat het zal gebruiken (fifa 17 was bijvoorbeeld 40GB). Met 500GB kun je dus gemakkelijk fifa en cod spelen zonder problemen qua opslagruimte. Als je verder niet van plan bent meer te spelen is 500GB dus meer dan voldoende. Als je van plan bent meer te doen (meer spellen, veel downloaden, etc) dan is de 1TB een goede optie. Maar zo niet, kun je net zo goed jezelf geld besparen en voor een 500GB versie gaan. :P

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Ik merk weinig verschil bij die PRO, alleen dat het 4K is. Dat is ook de reden waarom ik hem gehaald heb, maar aangezien je geen UHD TV heb, zou ik voor de normale gaan. Tenzij je van plan bent op korte termijn alsnog een UHD TV te kopen.

      Laat maar, zie nu pas dat het een oud topic is. :$

      If you do not change direction, you may end up where you are heading.