[TOT: 4.295.416.000] powercow [Section5] & Scaapiee [Section5] vs. Admiral Adama [PATH] & Middnight [Syndicat] & McSmiley [Team six] (A: 3.259.338.000, V: 1.036.078.000)

• [TOT: 4.295.416.000] powercow [Section5] & Scaapiee [Section5] vs. Admiral Adama [PATH] & Middnight [Syndicat] & McSmiley [Team six] (A: 3.259.338.000, V: 1.036.078.000)

Om een lang verhaal kort te maken ...

We hebben allemaal wel een eitje te pellen met Section5.
      Admiral Adama kwam met een geweldig plan naar boven om als lokkertje te spelen voor Powercow en/of Scaapie.
      Ik en McSmiley rustig wachten tot Admiral Adama inkomende aanval zag verschijnen en ons zou verwittigen.
      Alvast bedankt aan mijn collega's voor de spannende namiddag!

Uiteindelijk na tijdje wachten verscheen dan toch iets op de radar.
      Alle puin is ook binnen bij de verdedigers.

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-10-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller powercow [Section5]

Slagschip 3.095
      Bommenwerper 1.100
      Licht gevechtsschip 120.601
      Zwaar gevechtsschip 11.322
      Kruiser 10.112
      Vernietiger 5.139
      Interceptor 3.955
      Spionagesonde 2

Aanvaller Scaapiee [Section5]

Zwaar gevechtsschip 9.802
      Kruiser 9.846
      Slagschip 4.989
      Interceptor 4.992

Verdediger Admiral Adama [PATH]

Klein vrachtschip 1.378
      Groot vrachtschip 2.831
      Licht gevechtsschip 36.771
      Kruiser 8.120
      Slagschip 3.114
      Spionagesonde 111
      Bommenwerper 30
      Vernietiger 1.404
      Interceptor 2.540

Verdediger Middnight [Syndicat]

Klein vrachtschip 25.000
      Licht gevechtsschip 100.000
      Zwaar gevechtsschip 17.750
      Kruiser 25.000
      Slagschip 10.000
      Spionagesonde 9.990
      Interceptor 5.000

Verdediger McSmiley [Team six]

Kruiser 9.700
      Slagschip 5.000
      Interceptor 4.000

Na het gevecht ...

Aanvaller powercow [Section5]

Vernietigd!

Aanvaller Scaapiee [Section5]

Vernietigd!

Verdediger Admiral Adama [PATH]

Klein vrachtschip 378 ( -1.000 )
      Groot vrachtschip 1.304 ( -1.527 )
      Licht gevechtsschip 10.192 ( -26.579 )
      Kruiser 5.767 ( -2.353 )
      Slagschip 2.912 ( -202 )
      Spionagesonde 17 ( -94 )
      Bommenwerper 30 ( -0 )
      Vernietiger 1.397 ( -7 )
      Interceptor 2.470 ( -70 )

Verdediger Middnight [Syndicat]

Klein vrachtschip 7.063 ( -17.937 )
      Licht gevechtsschip 28.119 ( -71.881 )
      Zwaar gevechtsschip 7.425 ( -10.325 )
      Kruiser 18.000 ( -7.000 )
      Slagschip 9.458 ( -542 )
      Spionagesonde 1.581 ( -8.409 )
      Interceptor 4.893 ( -107 )

Verdediger McSmiley [Team six]

Kruiser 6.976 ( -2.724 )
      Slagschip 4.692 ( -308 )
      Interceptor 3.916 ( -84 )

De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller heeft een totaal van 3.259.338.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.036.078.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.292.366.500 metaal en 707.401.500 kristal.

De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De verdediger(s) hebben het puin.

Totale samenvatting winst/verlies:

Samenvatting aanvaller(s)

Metaal: -1.883.237.000
      Kristal: -1.108.395.000
      Deuterium: -267.706.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.259.338.000 eenheden verloren.

Samenvatting verdediger(s)

Metaal: 590.870.500
      Kristal: 400.993.500
      Deuterium: -28.174.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 963.690.000 eenheden winst gemaakt.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.4

Succes met de rebuild voor de verdedigers.
    • Super boys!
      Eindelijk die mannen van Section5 eens goed te pakken.
      Wraak voor Vlindergert! Hij zou heel content zijn!

Middnight mooi je samen te zien werken met een team six lid!
      Sterk!

Smiley weer top van je! Laatste weken sterk bezig, je had me bijnaaa ingehaald!

Adama super! De eerste keer dat we Powercow hadden gepakt waren we al met 5 dus kon je niet mee. Deze keer is het prijs!!
    • Allereerst, het was een fijne samenwerking met 3 verschillende fleeters uit 3 verschillende allianties, leuk gedaan mannen! Bedankt dat ik deel uit mocht maken van je plannetje Admiral Adama :)

Adama lag al sinds een uur of 11 te wachten op een geheime locatie... Uren vlogen voorbij, spio-sondes vlogen wel voorbij op zijn vloot maar er kwam maar geen actie. Ik was er al bijna zeker van dat zijn ploffer gevonden was, tot ik een berichtje kreeg van een aanval!. ik had niet extreem veel tijd maar ik kon mooi halten op 2sec voor de vloot. Plots kreeg ik een bericht dat de aanvalsvloten vertraagd waren! Dus mocht ik pullen en opnieuw launchen... -_- mijn lg's konden jammer genoeg niet meer mee

Ik heb vernomen dat er wel vertraagd werd, maar niet lang genoeg? als iemand offline lijkt, moet je toch langer als 10 seconden vertragen hea, zeker met een AGS-partner ;) Jammer voor jullie Powercow en Scaapie, een geluk voor ons!

Ook heb ik vernomen dat Powercow al zijn recc's gepulled heeft na de slag, dit verdient zeker een complimentje, en alle respect van mij. Dit is lang geleden dat ik zo'n sportiviteit gezien heb, chapeau :thumbup: anders was de mooie winst wat minder mooi geweest :)

Ook allebei bedankt voor de sportieve reacties, hopelijk slapen jullie er nog een nachtje over voordat jullie beslissen om er mee te stoppen...
      Ps Linkeloutje stopt er mee en de eerste fout van Section5 is er al, komop heren, bewijs eens dat jullie de nummer 1 fleetersally van Xalynth zijn ;)

grtzz Vegertje/Mcsmiley

Thx Kruimel ^^

Post was edited 1 time, last by straatveger ().

• Dat is een geweldige klapper heren, RESPECT!! Mooie samenwerking en een enorme dreun :)

Power ffies mijnen en hop vlootje stampen dan maar weer :) shit happens.. en inderdaad sec of 10-20 vertragen met ags' jes echt minimaal ;) maar zo leren we dagelijks bij

Succes met de rebuild Power Scaapie en de defenders.
      Tot de volgende keer..
      Voormalig JIGSAW in Andro, Section 5 Andro, verder gespeeld in o.a. Barym, Gemini, Pegasus, Quantum etc... en nu? Uni 3 JIGSAW, in Xalynth in Section5 en dan maar Yakini bij GZV ! :D
    • Mooi plan uitgevoerd. Verdiend een sportieve reactie. Probs voor de samenwerking.
      Power en Scaapie gewoon doorgaan. Hoort erbij.
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

May the force be with U!

IRC: Obi12try
    • De gevreesde ninja slaat weer toe in Section5, was al weer effe geleden natuurlijk maar uiteraard is het weer een S5 lid die er in vliegt daar wij ook het meeste fleeten en de rest liever afwachtend een valletje probeert om zo dan maar eens iets voor elkaar te krijgen.
      Dat gezegd hebbende een mooie samenwerking met een dikke profit valletje heeft weer eens gewerkt, have fun met de goodies.
      power en scaap goeie rb en fleet on weer straks ;)
    • ja heren mooi gedaan , paar sec. voor impact zag ik activiteit maar geen tijd genoeg om te pullen (vloog in formatie ) en scaapie op werk,had wel vertraagt maar snel alleen pullen doe je dan ook niet.

vond het inderdaad wel vreemd dat de vloot er de hele dag lag, en dan gaat het kriebelen.
      maar als iedereen perfect speelt en geen risico neemt is er geen bal aan.

en valt er hier niks te schrijven.
      jully hebben het eerlijk verdient en we gaan gewoon door net als voorheen .
      weekend ben ik wel vaker eff in V-mode nu even bij komen ,heb nog meer hobby,s
    • Power toppertje :) en Scaapie Topper!... zo hoort het gewoon doorgaan stoppen is voor watjes ;)
      Voormalig JIGSAW in Andro, Section 5 Andro, verder gespeeld in o.a. Barym, Gemini, Pegasus, Quantum etc... en nu? Uni 3 JIGSAW, in Xalynth in Section5 en dan maar Yakini bij GZV ! :D
    • na een lange dag van veel wachten en daarna vooral veel heen en weer vliegen van grondstoffen moest er ook nog gewerkt en gesport worden, maar hier dan ook nog even een reactie van mijn kant.

Vooral de sportieve reactie van powercow na de slag in woord en gebaar (door de recs te pullen) verdiend veel respect. Zeker na zo'n groot verlies.

Een plofplaneet om de hele dag op te verblijven en niets te doen. Inloggen op mijn telefoon was er niet bij, want dan logt ie standaard in op de hoofdplaneet he.
      Geduld werd rond 14.00 uur beloond met de rode aanvalslamp.
      Het was even hectisch, want we wisten dat als de aanval gelaunched zou worden het een minuten tot secondenspel zou worden om op tijd alles te plaatsen. De eerste aanvalstijd werd ruim 1,5 min later nadat power zijn 2e wave met nietjes erin had geplaats. Pullen en opnieuw sturen lukte maar ten dele door middnight.
      Uiteindelijk rolde er een sim uit en besloten we om de actie door te zetten

Middnight en Mcsmiley, dank voor de goede samenwerking en het mooie resultaat.
      Scaapie en powercow good luck en succes met de rebuild!
    • Mannen het was een top actie en tevens een top reactie.
      Jammer dat ik wederom niet mee kon vliegen door nap's die ik heb met andere spelers.

Maar jullie konden het zo te zien prima zonder mij :thumbup:

Iedereen een glrb toegewenst
      [IMG][/IMG]

Uit gouden korenaren schiep god de Maastrichtenaren. Uit het restant de rest van het land :)
    • Wat tof! De grootste slag van het universum toch wel even neergezet.. De sportieve reacties word ik blij van, maakt het toch weer een leuk universum om in te spelen. Defenders, have fun met de goodies. Attackers, GL@RB, anders is het ook maar saai. Ik zie uit naar de volgende nr.1 hit, al zal dat wss nog een tijdje duren!