OGame.nl

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

• New

Beste spelers,

Vanaf maandag 26 oktober worden de prijzen van de grondstoffenverkoopfunctie aangepast naar de 3:2:1 ratio's.
    De kristalprijs blijft onder de 120.000 DM.
    Metaal en Deuterium zullen veranderen naar de 3:2:1 ratio's.
    Ze hebben de volgende basisprijs:

Metaal: 60:000 DM
    Deuterium: 180:000 DM

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Pinned [TOT: 25.325.782.000] TheDutchRitual [Ex Play] vs. Sniper (A: 5.291.958.000, V: 20.033.824.000)

9

StewieGriffin

Nieuwe series november 2020

2

Notuul

Wie reageert er na jou?

1,465

Notuul

[TOT: 4.271.672.000] Zippp vs. Kaasridder [RoT] (A: 170.000, V: 4.271.502.000)

12

Azenomei

Pinned Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours

1,053

Lord

Recent Activities

• @BeLikeMe, doe niet zo hypocriet. Je teamgenoot in Uni.3 staat erom bekent dat hij slagen en accounts koopt. Bij deze warning voor off-topic gaan! Inde 31-10 15:10.
  • Notuul -

Replied to the thread Nieuwe series november 2020.

Leuk initiatief, al zit er niet echt wat voor mij bij! eerst maar star trek discovery en the mandalorian kijken :D
  • Notuul -

Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

Klopt discord is niet veel meer idd sinds ze de oude, waar het wel gezellig was, hebben verwijderd ! Eindbaas kom maar door !?
  • gambit -

Replied to the thread Nieuwe series november 2020.

Geweldig dat je dit doet HT, The Liberator for the glory and honor for those who have fallen. Saved ofcourse voor het beleven van oude tijden, al lijkt me deze minder van kwaliteit, de echte zack had er minstens bij moeten zijn. Flight Attendant, lijkt…
  • Hitsugaya Toushiro -

Posted the thread Nieuwe series november 2020.

Thread
    Iedere maand probeer ik nieuwe series aan te kondigen die zullen beginnen in de maand opvolgend van de aankondiging. Voor iedere serie zal er dan ook een trailer bijgevoegd worden. Om de hoeveelheid dat het maandelijks met zich mee kan brengen, zal…