OGame.nl

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Vijf minuten logging time

4

Wadloper

expeditie nonsens 9NX

13

MiniMe

[TOT: 11.602.000] RPM989 [FUE] vs. Renegade Solar (A: 3.088.000, V: 8.514.000)

0

[TOT: 99.230.000] ElPapzakko vs. Reborock [TFO] (A: 19.020.000, V: 80.210.000)

0

[TOT: 174.318.000] Pathlessbowl [MVP] vs. Xh1zors [TFL] (A: 18.476.000, V: 155.842.000)

0

Recent Activities

• Wadloper -

Replied to the thread Vijf minuten logging time.

Ik denk dat dit kan met boosters net zoals werf , gebouwen en onderzoeken
  • MiniMe -

Replied to the thread expeditie nonsens 9NX.

Als je goed leest zie je dat je tot 9 keer meer donkere materie kan krijgen op expeditie. De kans dat je expeditie lukt veranderd niks met deze actie. En heeft ook geen invloed op de grondstoffen of vloot die je kan vinden.
  • TimmiT -

Replied to the thread Vijf minuten logging time.

Quote from Villain: “Hoe zit het met speed uni's? blijft de timer het zelfde, of gaat dat naar beneden? Wat als je meer dan een officier's aan hebt staan? blijft de tijd het zelfde, of gaat dat naar beneden? als je bezig bent met inloggen , komt er…
  • Goed voor iedereen ...Goed van vele aanvallen Ik besloot om hier te posten, ik ging naar spion en ik zag deze 96 gevechtsschepen stoppen en ik begon snelIk verontschuldig u allen voor het feit dat de vertaling niet goed is, omdat ik Portugees ben en ik
  • Goed voor iedereen ...Goed van vele aanvallen Ik besloot om hier te posten, ik ging naar spion en ik zag deze 96 gevechtsschepen stoppen en ik begon snelIk verontschuldig u allen voor het feit dat de vertaling niet goed is, omdat ik Portugees ben en ik
  • Spot, sim & fly eigenlijk, succes met de rebuild!
    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-01-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ElPapzakko ________________________________________________ Licht gevechtsschip 10.938 Kruiser
  • Spot, sim & fly eigenlijk, succes met de rebuild!
    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-01-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ElPapzakko ________________________________________________ Licht gevechtsschip 10.938 Kruiser
  • Bij de buurman op de koffie
    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-01-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pathlessbowl [MVP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.700 Licht gevechtsschip