Search Results

Search results 101-120 of 146.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Bedankt voor het vliegen heren, was een gezellige nacht. Strakke planning & goede executie. Maar nu eerst onze eigen wonden ook likken, want de rebuild gaat een enorme logistieke operatie worden xD Mja, luxe probleem denk ik. Unknown het ga je goed irl. Edit: Voor ik het vergeet, nog even een shout-out aan onze grote n00dle TDR, die was naar de verkeerde maan gesprongen nadat hij geploft had. Waardoor het allemaal 15 minuten langer duurde..

  • Ik denk dat iedereen vanuit zijn eigen perspectief misschien net wat kleine verandering erbij had gewild. Deze spec verandering voor mij (gemini) is een vooruitgang ten opzichte van wat we hadden, maar wat mij betreft nog steeds een achteruitgang op waar ik vandaan kwam (vega met x5 speed en 70% puin). Maargoed, al met al redelijk tevreden, maar we zouden geen echte hollanders zijn als er geen kleine dingen meer te zeuren zijn he..

  • Quote from Wish2Die: “ De grens van 70% is ook niet aanpasbaar. Deze is van tevoren afgesproken en is reeds lager dan bijvoorbeeld in .org worden gehanteerd. Daar is het pas bij 80% een wijziging. De resultaten zijn 'as is' en de aangegeven wijzigingen zijn degene die plaats zullen vinden. ” Ah wij hebben al een lager percentage dan .org. Oke Helder. Thanks voor de toelichting

  • Quote from Wish2Die: “Gemini: Totaal aantal uitgebrachte stemmen: 64 Vlootsnelheid 5x | 25 stemmen | 39.1% Economiesnelheid 5x | 1 stem | 90.6% voor 5x (of hoger) 6x | 4 stemmen | 89.0% voor 6x (of hoger) 7x | 53 stemmen | 82.7% voor 7x Puinveld 40% | 6 stemmen | 65.7% voor 40% (of meer) 50% | 36 stemmen | 56.0% voor 50% Deutconsumptie 80% | 1 stemmen | 75.0% voor 80% (of minder) 70% | 6 stemmen | 73.4% voor 70% (of minder) 60% | 2 stemmen | 64.1% voor 60% (of minder) 50% | 39 stemmen | 60.9% vo…

  • Quote from Flugel25: “*levert *jouw *betekent (hierna gestopt met corrigeren... 3 fouten in de eerste zin lijkt me genoeg zeggen) Goed, als we voortaan normaal Nederlands kunnen blijven typen dan leest het wat makkelijker. Bij voorbaat dank. Dan wat betreft de inhoud. Ik heb het hier niet over veiling en wat je nog meer op noemt maar over een hitje van een paar 100m winst waarbij de winst enkel groter wordt naarmate def kleiner wordt. Met oog daarop lijkt me bashen voor meer winst me een prima m…

  • Quote from Flugel25: “1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt? 2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt. Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc. 3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wordt meteen geroepen naar een voorbeeldfuncti…

  • Quote from WaZ: “Dat zijn dan dus de leden van TROL. Om het even samen te vatten wordt het erg gewaardeerd om vooral niet te raiden, op de veiling te bieden en ons te spioneren. Het staat jullie natuurlijk vrij om te bekijken hoe daar op gereageerd wordt, allemaal in het kader van winst natuurlijk. ” Dit is direct in strijd met de huidige regelgeving omtrend spelbederf. (ondanks dat ik vind dat de regels te streng zijn) Ik vind het zeer kwalijk dat een groot deel van de groep mensen die dit onde…

  • Quote from Devil_Lord: “Tja, dat je een "potentieel target" verliest omdat je op reguliere basis gaat handelen is logisch. Maar om geld te moeten betalen zodat je niet wordt aangevallen? Lol. En als je zonder NAP handelt, ga je dan alsnog je handelaar aanvallen? Vrachtschepen counteren na een trade? Disgusting. ” Er is zoiets als pushing. Ergo, er mag hooguit gehandeld worden voor voordeligere ratio's, het sturen van gs naar een hoger geplaatste speler is niet toegestaan. Ik denk dat in het mere…

  • Quote from swami_dude: “Hmm ik ben aan het zoeken, maar vloog ik met 2 gv en 4 xers ofzo? Want ik heb wel eens dat ik zulke raidjes niet check omdat ze voor mij niet veel voorstellen... Geen idee waar het precies om gaat, denk dat menigeen kan beamen dat ik normaal altijd terug trek als ze een berichtje sturen. Maar ja soms let ik niet heel goed op als het niet mijn main is die vliegt. ” Ik zou me niet zoveel zorgen maken als ik jou was. Ik denk dat de meesten wel zien wat hier aan de hand is.

  • Quote from thjazi: “waardoor ik solo als het zo doorgaat nooit aan de grote jongens kan tippen. ” Het zou toch ook niet eerlijk zijn als jij kan tippen aan iemand die er heel veel meer tijd in stopt dan jij? DM is niet de oorzaak hiervan, maar maakt het verschil wel nog iets groter. Quote from swami_dude: “Ben het verder wel met je eens dat ze die DM uit het spel mogen halen ” Rly? Hoe snel haalt GF dan de stekker uit ogame? Ja, het creerd ongelijkheden, zeker in het begin van een uni, maar dit …

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Flugel25: “Iedereen een beetje water bij de wijn doen... Toch wel één van de meest lachwekkende reacties die ik heb gelezen. Bij deze merge was het vrij simpel, je had namelijk 3 keuzes: - 1x vlootspeed (wellicht max ophoging naar 2x) = u3 - 2x vlootspeed (wellicht max ophoging naar 3x/4x) = Pegasus - 4x vlootspeed (wellicht max ophoging naar 5x/6x) = Gemini in de basis maak je dus al een keuze voor speed. Je weet ook dat u3 de meest traditionele uni is en dus weinig gekke dingen zal …

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Alpatsjino: “Quote from ReformeD: “Quote from Kaj: “Def naar puin is voor mietjes, idem voor hoger percentage naar puin ” Grappig, ik zou het precies anderom zeggen.Def naar puin zorgt ervoor dat je je shit op orde moet hebben en niet achter een def kan blijven liggen zonder in te loggen. Al verwacht ik niet dat def naar puin uberhaubt een poll optie wordt. Wel zonde, ik kom uit vega en had geen opties om als doeluni een def naar puin uni te kiezen terwijl ik dit wel graag gewild had.…

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Kaj: “Quote from ReformeD: “Grappig, ik zou het precies anderom zeggen. Def naar puin zorgt ervoor dat je je shit op orde moet hebben en niet achter een def kan blijven liggen zonder in te loggen. Al verwacht ik niet dat def naar puin uberhaubt een poll optie wordt. Wel zonde, ik kom uit vega en had geen opties om als doeluni een def naar puin uni te kiezen terwijl ik dit wel graag gewild had. ” Nu is het enorm satisfying om een turtle te kunnen slopen - iemand die zich veilig waande …

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Kaj: “Def naar puin is voor mietjes, idem voor hoger percentage naar puin ” Grappig, ik zou het precies anderom zeggen. Def naar puin zorgt ervoor dat je je shit op orde moet hebben en niet achter een def kan blijven liggen zonder in te loggen. Al verwacht ik niet dat def naar puin uberhaubt een poll optie wordt. Wel zonde, ik kom uit vega en had geen opties om als doeluni een def naar puin uni te kiezen terwijl ik dit wel graag gewild had. Quote from Alpatsjino: “Quote from Khan: “Ec…

  • De eerste niet-defbash HoF. shoq gl rb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Reformed [NBAM] ________________________________________________ Interceptor 20.000 _________________________________________ Verdediger shoq [300] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15.000 Groot vrachtschip 16.000 Licht gevechtsschip 2.052 Zwaar gevechtsschip 63 Kruiser 1.100 Slagschip 150 Recycler 1.000 Spionagesonde 150…

  • Quote from Hitsugaya Toushiro: “Om deze redenen zeg ik het op pauze zetten van boosters, die velen alleen "gratis" ontvangen, gewoon nee tegen. Voor de officieren op pauze zetten zeg ik ja. Het is al meermaals aangekaart in de loop der jaren. GF verandert er tot nu niets aan, alleen een keer de prijzen aangepast van de officieren en het leuker maken om ze alle 5 te kopen. Discussie zal nog wel jaren voortgaan over dat onderwerp. ” In princiepe ben ik het met je eens. Helaas blijkt in de praktijk…

  • Quote from Flugel25: “Quote from DutchGoD: “misschien een stom idee (misschien is het idee er al, heb niet alles gelezen..), maar als je de lage unis voor de komende maanden tot aan de merge een eco boost geeft van eco x20 ofzo dan trek je de unis nog enigszins naar elkaar toe. Wanneer komen die merges eigenlijk? Ik zag dat t in oktober zou gebeuren, maar zie nergens meer iets ervan ” Prachtig dit. Nu beschik ik over één van de top accounts van .nl, maar dit soort ideeen zouden er echt voor zorg…

  • Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je uitpakt. ” Jullie hebbe…

  • Antigame nog wel toegestaan of niet?

    ReformeD - - Spel

    Post

    Yep, goede toelichting Wish2Die. Goed bezig