Search Results

Search results 141-146 of 146.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    ReformeD - - The Docks

    Post

    Quote from Bolder: “Het is een ding wat ik gebruik om te kunnen spelen. ” Je bedoeld dat je zonder V-mode hoppen niet kan spelen? Misschien een snelcursus fleetsaven? Zo moeilijk is het niet hoor.. ;x Ik speel nu 2 jaar in Vega, geen enkele keer ben ik V-mode ingeweest. Ook niet met een zomervakantie in China, kwestie van goed plannen. Dat is het spel, goed kunnen plannen, kan je dat niet kan je beter stoppen. Uiteraard moet het altijd beschikbaar zijn voor onvoorziene omstandigheden, maar in pr…

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    ReformeD - - The Docks

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from swami_dude: “Een aanvalsblokkade heeft de normale gebruiker dan weer te veel last van vind ik... Als ik dan uit vmode kom kan ik gewoon 2 dagen niet spelen, wat heeft dat voor zin. Als ik dadelijk 2 weken op vakantie ga gebruik ik de vmode waarvoor die in het spel zit. Beetje vreemd om mij dan ook te straffen als ik terug kom. Ik vind niet dat vmode gestraft hoeft te worden, slechts de abusers, van mijn part met tussenkomst van de GO. Neem in de regels op dat als j…

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Deurwaarder: “Quote from Finkeltje: “Ik ga absoluut ongelukkig worden als ze zomaar de vlootsnelheid van u3 omhoog gooien. Ik heb zoals Knigge al zei idd bewust voor 1x gekozen. Van 2x naar 3x zou ik ook niet willen. Waar mijn planeten zijn en de niveaus van mijn motoren zijn zo afgesteld dat ik een tijd kan saven die ik prettig vind dus als de vlootsnelheid omhoog gaat wil ik minstens zes gratis herplaatsingen krijgen om dat aan te kunnen passen. Plus dat het verlagen van mijn hyperr…

  • Zoals titel al aangeeft, het spioneren vanuit de berichtenbox werkt niet meer. De foutmelding :"Fout, geen schepen beschikbaar" wordt weergegeven. Zelfs als er gewoon spio zondes liggen.

  • Maanvernietiging bescherming

    ReformeD - - The Docks

    Post

    Iedereen kan gepakt worden, de variabele is hoe moeilijk je het de aanvallende partij wil maken.. er zijn genoeg mogelijkheden om je vloot veilig te stellen, maar daar is enige planning en skill voor nodig. Naar mijn idee is het eerder te lastig dan te makkelijk, zeker gezien V-mode abuse.

  • Vanaf hoeveel grondstoffen vlieg je?

    ReformeD - - Spel

    Post

    Hangt heel erg af van het universum waar je speelt. O.a.: -hoe oud is het universum -hoeveel def heb je (en is er def naar puin) -hoeveel er te halen is bij anderen -hoe ver potentiële aanvallers weg liggen (brandstofkosten) Dus er is geen eenvoudig antwoord te vinden op deze vraag zonder meer informatie.