Search Results

Search results 141-159 of 159.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Kamikaze, bedankt om hier even de orde te bewaren en bedankt voor de succes wens Ik zie dit (nog) niet als een persoonlijke afkraak, daarvoor staan ze te laag op mijn ranking Kom gerust langs in Spica en aanschouw FEAR

  • De meeste spelers in Spica kennen me ondertussen wel al. Na wat avontuurtjes gehad te hebben bij NOOB, wordt het tijd om iets zelf te doen . Voor zij die me nog niet kennen, ik ben Senna, grondlegger van FEAR. Binnen OGame heb ik al enkele ervaringen, sommige spelers in Spica kennen me maar al te goed. Omdat OGame een spel van lange adem is, help ik graag anderen om samen met mij een sterke maar degelijke alliantie op te zetten! Ondertussen hoor ik je al denken "wie of wat is FEAR?". Helemaal te…

  • Hey @jorda, graag ere wie de eer toekomt Ik wens je de winst toe van die knappe slag. Maar ik denk dat die pepper niet helemaal eerlijk is geweest tegen jou. Onze pepper kan nauwelijks met een tool werken en geen idee wat ie jou allemaal wijs maakte, maar ik heb even de vliegtijd laten bereken. Kortweg, pepper kan het (nog) steeds niet. Geen idee of ik hier wel die screenshot mag posten van onze Discord, maar anders stuur ik die wel graag prive naar je toe

  • Terzijde @propjai, rookie numbers die vloot #throwbackToGoodOldRheaTimes

  • Even een kleine steunbetuiging aan @propjai Naar mijn ervaring heeft hij wel zijn zaakjes meestal op orde. Als hij offline lijkte te zijn, wel ... try him Voor je het weet is de vloot weg en vlieg je voor niets. Na de belachelijke crash op mezelf, heeft Propjai wel wat lessen getrokken. Als zijn vloot er lag, was dit enkel en alleen omdat hij met een noodgeval zat/zit of omdat ie in slaap is gevallen. Ik denk dat ik best wel mijn mening mag geven na talloze uren vlootbespreking met Propjai op Di…

  • Lag er al een halve dag te liggen... vliegen dan maar Jammer dat ie in v-mode is gegaan na de slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [NOOB] ________________________________________________ Interceptor 4.000 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 2.000 Reaper 750 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Captain Sedna [HIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 700 …

  • Ik denk dat we kunnen vaststellen dat NOOB niet met zich laat sollen. De meeste personen van 30plus hebben een stevige klapper gekregen of hebben zelfs de alliantie verlaten of zichzelf in v-mode geplaatst. Een echte vredesverklaring zal er wel niet komen denk ik aangezien er zo goed als geen reactie op de oorlogsverklaring is gekomen. Best flauw vind ik zelf. Maar goed... laat deze dan maar 30 dagen "uitzitten"

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [NOOB] ________________________________________________ Interceptor 2.000 Bommenwerper 750 Vernietiger 500 Reaper 750 _________________________________________ Verdediger Koga [30plus] ________________________________________________ Groot vrachtschip 220 Licht gevechtsschip 10 Zwaar gevechtsschip 5 Kruiser 1 Kolonisatieschip 1 Recycler 15 Spionagesonde 32 Zonne-energiesatelliet 12 Rake…

  • Hier de CR thread van de oorlog tussen NOOB en 30plus

  • In lang vervlogen tijden werd er regelmatig een oorlogje aangemaakt. Tijd om bepaalde dingen van onder het stof te halen Wij verklaren de OORLOG aan 30plus voor volgende redenen: Er is geen enkele manier om iet wat normaal te spreken over aanvallen op een lid van NOOB. Ze reageren best aanvallend en zenuwachtig als je een berichtje stuurt. Tijd om daar iets aan te doen lijkt me. De eisen om deze oorlog te stoppen: - totale ontbinding van de alliantie 30plus - totale vernietiging van een van beid…

  • Wel... deze vloot lag er al enkele dagen verloren bij. Zijn meester niet waard eigenlijk, steeds slechts gesaved of gewoon verlaten achtergelaten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [NOOB] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.000 Interceptor 4.401 Bommenwerper 543 Vernietiger 492 Reaper 596 _________________________________________ Verdediger Technocrat Pioneer [HIVE] _____________________…

  • Hallo iedereen Ik stel mezelf even voor, Senna is the name. Mogelijks hebben enkele van jullie al ondervonden wat mijn speelstijl en dat ik wel wat ervaring heb op OGame. Zelf heb ik de mooie kans gekregen om NOOB te versterken en hiervan mee een raid/fleet alliantie te maken. Ondertussen kunnen jullie al enkele gevechtsrapporten terugvinden op het forum Omdat we voorlopig met 3 zijn, is het vrij nutteloos om een potje te kaarten, vandaar een warme oproep aan medespelers om ons te joinen. Zoals …

  • De eerste HOF dan maar Zijn vloot lag er al even rustig te liggen... Wel eerst wat plasma's afgeschoten met raketjes alvorens ik er over heen wals De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [NOOB] ________________________________________________ Interceptor 2.225 Vernietiger 390 Reaper 400 _________________________________________ Verdediger Proconsul Crux [HIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [NOOB] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Klein vrachtschip 200 _________________________________________ Verdediger babayaga01 [GEN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 74 Groot vrachtschip 49 Licht gevechtsschip 30 Zwaar gevechtsschip 26 Spionagesonde 2 Raketlanceerder 26 Kleine laser 55 Gausskanon 225 Kleine planetaire schild…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna ________________________________________________ Interceptor 500 _________________________________________ Verdediger Ba ul [HIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 23 Groot vrachtschip 23 Licht gevechtsschip 128 Zwaar gevechtsschip 112 Kruiser 74 Slagschip 24 Recycler 20 Spionagesonde 48 Bommenwerper 8 Zonne-energiesatelliet 30 Interceptor 14 Raketlance…

  • Iemand moet het eerste rapport posten... Een kleine slag in een nog jong universum De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [TIG] ________________________________________________ Interceptor 400 Reaper 55 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger anunnaki [Origin] ________________________________________________ Groot vrachtschip 827 Recycler 7 Spionagesonde 132 Zonne-energiesatelliet 150 Vern…

  • Tijd om nog eentje te posten lijkt me GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [TIG] ________________________________________________ Interceptor 1.000 Vernietiger 2.000 Reaper 750 _________________________________________ Verdediger Rud ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.565 Groot vrachtschip 752 Licht gevechtsschip 655 Zwaar gevechtsschip 54 Kruiser 33 Slagschip 96 Recycler 20 Spionageso…

  • Al even was ik op zoek naar zijn vlootje. En toevallig lag het ineens stil te liggen op een maan naast mijn maan. Jammer van zo'n foutje. GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [TIG] ________________________________________________ Interceptor 2.829 Vernietiger 3.181 Reaper 503 _________________________________________ Verdediger babayaga01 [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.125 Gr…

  • Wel, het is eindelijk tijd om een noemenswaardig slagje te posten. Volgende keer je expo sturen van een van je manen en niet gewoon van je planeet. Het was fijn de lanx eens te gebruiken Juice, succes met de rebuild en tot de volgende keer dat we elkaar treffen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [TIG] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Slagschip 2.000 Interceptor 457 Bommenwerper 150 Vernietig…