Search Results

Search results 41-48 of 48.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Herken de Ogen!

    RastaMen - - Thuisplaneet

    Post

    mih.jpg

  • Herken de Ogen!

    RastaMen - - Thuisplaneet

    Post

    Natalia Dyer

  • expeditie nonsens 9NX

    RastaMen - - Klachten en bugs

    Post

    Met de vorige 9x dm actie had ik pas na 124 expeditie’s dm gevonden. Het is inderdaad treurig af en toe.

  • 2855-Screenshot-1-jpg board.en.ogame.gameforge.com/i…0879-minimum-planet-size/ Van dit forum.

  • Vlootverzending

    RastaMen - - Klachten en bugs

    Post

    Heb het probleem zelf ook. Ook de spionage sondes die niet willen terug keren bug is weer aanwezig.

  • Ik heb het account nooit overgenomen of iets, het account staat ook gewoon onder mijn eigen e-mail adres. Vreemd genoeg werkt de account verwijderings optie niet. Ik kan klikken wat ik wil, maar het prullenbak icoon komt niet tevoorschijn. Misschien is het enkel een bug in uni 3?

  • Ik kan mijn account niet verwijderen in uni 3. Als ik verwijder account aanvink, en vervolgens klik op instelling gebruiken, dan mis ik het prullenbak icoon aan de linkerkant. Gek genoeg is dit enkel gaande in uni 3, de overige universums waar ik speel (gemini en draco) kan ik mijn accounts wel gewoon verwijderen.

  • Donkere materie 9x event

    RastaMen - - Algemeen

    Post

    Nu is er een event met 9x meer hoeveelheid aan donkere materie te vinden tijdens expeditie's. Ik ben 6 uur vanochtend begonnen met het versturen van expo's, en heb er 38 expo's opzitten. Het resultaat is 0,0 gevonden donkere materie. Zijn er meer spelers die hier moeite hebben met het vinden van donkere materie tijdens expeditie's met de 9x meer donkere materie events? Ik krijg haast het idee dat met deze event de kans om donkere materie te vinden tevens met 9x verminderd is.