Search Results

Search results 21-40 of 73.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • wrom altijd engelse talige convert Maar prima slag idd hasan sukur, hasan zout

  • agree that, kan ook al maanden niet mobiel inloggen, blijft idd hangen in het ronddraaiende puntjesvenster van alles geprobeerd, telefoonswitch, instellingen etc

  • Mijn verhaal

    Chuckles - - Afscheidsforum

    Post

    eens met hoe Supermercado het verwoorde, maar heb je na de laatste fusie niet wat veel hooi op je vork genomen door speeduni's te bespelen? anyway GLIRL, ooit stoppen we allemaal wel eens gr Lance (~Quantum)

  • Draadjes idee 2.0

    Chuckles - - Ideas Planet

    Post

    je gaat het niet winnen, .. maar ik steun je

  • voor v-modehopstylehofs heb ik weinig begrip glrb The Script

  • BUG

    Chuckles - - Klachten en bugs

    Post

    Beste spelers, Ook vandaag heeft Gameforge weer een update online gegooid en ons na tijd laten weten dat het gebeurt is. Er is vandaag om 14:00uur een update geweest om een bug uit het spel te halen. Er waren mensen die niet konden inloggen door een fout bericht. Dit moet nu verholpen zijn. Het is mogelijk geweest dat je inlog problemen of uitgelogd bent vandaag rond 14:00 uur. Met vriendelijke groet Het Admin Team Dus wat dan ?? Wat voor Bug, De Handelaar BIG Handelaar BUG ??? VERTEL Dan

  • Quote from Freakertje: “Oei oei oei… een projectje helemaal verkeerd gegaan. Ik dacht bij deze getallen dat je voor astro26 wilde gaan, maar je hebt nog maar astro23... Met de kosten van 1,5 - 3,1 - 1,5 miljard en een spaarpotje van ruim 11,9 - 5,7 - 1,4 miljard snap ik totaal niet waarom je niet wat metaal hebt verhandeld voor deuterium, dan had je zelfs met het allerslechts ratio al bijna voldoende deuterium gehad voor niveau 25 nádat je niveau 24 aan had gezet... ...... Das omdat die handelaa…

  • handelaar

    Chuckles - - Klachten en bugs

    Post

    Iedereen, Afgelopen tijd zijn er vervelende bugs tevoorschijn gekomen waaronder die in u3 met betrekking tot de handelaar. Het probleem ligt bij gameforge en wij vragen vaak na hoever ze zijn voor een oplossing. Helaas kunnen wij zelf hier niks aan doen... sad.png Ik hoop op jullie begrip. Mogen er nieuwe bugs komen, altijd melden! Wordt enorm gewaardeerd door ons. Groetjes, Jullie Ogame Team -------------------------------------------------------------------------------------------------- Verve…

  • handelaar

    Chuckles - - Klachten en bugs

    Post

    spijker op zn kop Rewind ~ en als de teamlers-nl ook zo eens hun thuiswerkkoppen bij elkaar zouden steken was dit mss na 2 dagen weer fris maar ja teamlers, die hebben zat dm voor de handelaar, wat boeit hun dat als iemand niet open doet als ze met hun vinger op de deur kloppen

  • handelaar

    Chuckles - - Klachten en bugs

    Post

    er wordt niet geluisterd, er wordt niet gehandeld, en als je er iets van zegt, pleuren ze je topic er gewoon van af, of anders op slot er zit geen haast achter, het is achteroverleunen, en ons uitlachen nederland 2.0

  • handelaar

    Chuckles - - Klachten en bugs

    Post

    wanneer wordt het gefixt? en is het uberhaupt een bug, blift dit zo ? Communiceer eens naar ons!! een topic over dit item kan wel op slot worden gegooid er zijn wel meerdere topics die voor minder op dicht zijn gegaan

  • ik begrijp het is toch allemaal vreemd, zoiets kan ineens optreden, en je hebt je te schikken wanneer iemand even achter zn keyboard gaat zitten er zijn spelers (klanten) die hier hun spel op afstemmen belachelijke toestand

  • Kan dit gefixt worden aub !!! dit duurt veel te lang !!

  • Het 'wat als'- spel

    Chuckles - - Thuisplaneet

    Post

    Dan kan geert Wilders dat ook Wat als je vrouw/vriendin een bezoek voor een verjaardag heeft geregeld op vrijdagavond, terwijl je eig alleen bier wilt drinken en ogame

  • BeLikeMe stopt er mee

    Chuckles - - Afscheidsforum

    Post

    tok tok de kip weer in het hoenderhok met alle respect maar degene die het hardst op t board roepen dat ze t voor gezien houden komen net zo hard weer terug

  • Handelaar

    Chuckles - - Ideas Planet

    Post

    Quote from LoneRanger: “Ik heb hetzelfde probleem. Er zijn spelers die 24/7 i’tjes zitten te raiden. Daarom ligt er altijd weinig als ik een keer wil raiden. Kan er ingesteld worden dat spelers niet neer dan 50 raids per dag kunnen doen en maximaal 1x per dag dezelfde kolo? Nu hebben mensen met meer tijd een voordeel en word ik langzaam weggedrukt. Oneerlijke concurrentie dus. Kunnen we DM ook afschaffen? Ik zie spelers die veel afkopen en die daardoor harder groeien. Mensen met veel geld hebben…

  • vaag idd ja, zelf nog niet gehad wel vaak dat mn handelaar al klaar staat, terwijl niet geroepen weg 3,5 dm, omdat de ruil die er staat net niet is wat je doorgaans doet

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Chuckles - - Algemeen

    Post

    Quote from blaargh: “De plaatjes lijken me wel vrij duidelijk, ik durf wel een gokje te wagen wat we kunnen verwachten. Ik ben benieuwd hoe dicht ik in de buurt kom met mijn voorspelling RECHTS ONDER: Dit lijkt vrij duidelijk op een wagen op wielen Met een stevig anti-lucht geschut erop. Dit wordt een verdedigingsvoertuig, wat flexibel 1 of meer antiballistische raketten vrij over de planeet kan verplaatsen. Dit lijkt dus de perfecte maatregel te worden tegen samenspannende vijanden met een hoop…