Search Results

Search results 21-40 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • MiniMe

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Welkom bij de club Minimans. Bedankt voor je inzet en alles.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Ik snap het probleem van de merge niet. Mijn account dat al jaren in vakantiemodus staat is probleemloos overgegaan naar een andere uni waar die nu jaren in vmodus zal staan.

  • Syrabi

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Heeft even geduurd, maar daar zit ze dan eindelijk als admin. Veel plezier / succes met je nieuwe functie.

  • Goed idee voor de spelers, slecht idee voor de buidel van GF. Ik denk dat dit een idee/voorstel is dat GameForge al jaren negeert simpelweg omdat het laten verlopen tijdens v-modus spelers forceert actief te spelen of opnieuw geld uit te geven.

  • Quote from Kreela: “Misschien wel weer eens tijd. Ben wel wat veranderd niet zo wild meer als toen ik 21 was. I am in. ” Wild is niet het woord wat ik zou gebruiken om je gedrag op de meets dat je erbij was te beschrijven

  • Ik zoek advocaten

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Ik weet niet of je hier een advocaat gaat vinden, maar succes in je zoektocht.

  • Vraag - verhoging maankans

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from LordCrono: “Quote from Wish2Die: “Quote from Zwijn: “En hoe krijg je die bonus dan?? ” Dat is afhankelijk van de stand van de maan in het echte leven. Volle maan is verhoogde kans uit mn hoofd gezegd. ” You must be joking right? Ik krijg met een 1667 lgs vloot altijd 23%.. ” Ik ben heel serieus.

  • Vraag - verhoging maankans

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from Zwijn: “En hoe krijg je die bonus dan?? ” Dat is afhankelijk van de stand van de maan in het echte leven. Volle maan is verhoogde kans uit mn hoofd gezegd.

  • Syrabi

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Heuj, das een bekende naam Toch weer kriebeltjes dus uiteindelijk. Veel plezier!

  • Board upgrade

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Is er al meer over gedeeld?

  • Expo

    Wish2Die - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from fearlessz: “Quote from Alpatsjino: “Soms heb je geluk, soms heb je pech ” Als je niets anders te melden heb als dit...ga dan lekker andere topics vervuilen ” Nja, an sich heeft hij wel gelijk. Ook met betere kansen voor expos vanwege de klasse zul je goede dagen en minder goede dagen hebben. Dat is helaas het nadeel van 'kansen'. En een reeks van afnemend goede resultaten, tja, dat zal ook regelmatig voorkomen. Kijk maar naar de hoeveelheid mensen die na 20 kansen nog steeds geen maan…

  • Hysteria

    Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Bedankt voor alles lieve Hyssie Jammer dat je stopt, maar voor elke deur die dichtgaat, gaat er weer een ander open. Succes met wat je verder allemaal van plan bent om te doen.

  • Knigge

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Het is jammer dat men zelfs bij een vertrek nog ff proberen een steekje na te geven. Succes met whatever je gaat doen Kniggeltje

  • Quote from Spacefighter: “het waren 15 vrachters. Maar dan zal dat het wel geweest zijn. Zal dan net geen 100 deut hebben liggen ofzo. Ik zal rouwen om mijn vrachters en weer door ” Noob Space

  • Had je wel deut er ook liggen? Volgens mij kost een succesvolle vlootontsnapping namelijk ook deut.

  • Vechio

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Klapstoeltje: “Quote from Vechio: “Quote from Gorilla: “Welkom en weinig succes ” Ik had al in de gaten dat t zo'n mannetje is, kan ik wel hebben. Bedankt iedereen iig, jij ook Gorilla ” dus je had al een vooroordeel? voordat je uberhaupt weet wie het is en hoe diegene is? dat voorspelt niets goeds in de toekomst maar succes iig namens deze ex-teamler ” Ja want iemand die zegt 'weinig succes' heeft zoveel potentie voor positiviteit inderdaad. Veel succes en plezier in het team Vechio!

  • Opiniepeiling

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from Spacefighter: “Quote from Wish2Die: “Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'. ” N=1 Chris? Iemand is toch voor je pick-up line gevallen namelijk. Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he ” Mja en de rest van het land besloot 'toevallig' gelijk ineens niets meer met de EU te maken te willen hebben... Ben maar direct gestopt op m'n 'hoogtepunt' voor die pick…

  • Opiniepeiling

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'. Moet zeggen dan Dune veel dingen heel mooi verwoord heeft. De communicatie vanuit en met GameForge is vaak zeer slecht en het moeten opvangen van het gedoe wat ontstaat als zij fouten maken is veelal ondankbaar werk. Het is helemaal pijnlijk als je letterlijk GF hebt verteld hoe dingen mis gaan als ze iets op een bepaalde manier doen en dat ze het dan alsn…

  • Laat duidelijk zijn dat degenen die hier de gaarste opmerkingen plaatsen ook degenen zijn die nooit daadwerkelijk naar de afgelopen paar meets zijn gekomen en enkel echt keihard aandacht tekort komen of zo. De meets zijn altijd super gezellig en ja het is best een dwaze boel soms maar qua seks, drugs en Mocro's valt het reuze mee. Ik ben als het goed is weer van de partij ook.

  • Hysteria

    Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieverd.