Search Results

Search results 121-140 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Beste spelers, Yoshi heeft inmiddels besloten om weer het oranje jasje aan te trekken en zal SGO Minime als GO ondersteunen in Pegasus. Met vriendelijke groet, Het Game Team

  • Quote from Takeoff: “Ik vind het een goed initiatief ondanks dat ik de specs in mijn uni al perfect vind. Klein vraagje, waar kan ik de poll vinden? (wanneer deze beschikbaar zijn) ” De voor jou unieke link naar de poll zul je ingame ontvangen in je berichten inbox.

  • Beste spelers, Hier kunnen jullie discussiëren over de polls die binnenkort live gaan met betrekking tot het wijzigen van de specs in een universum, zie ook: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum Mochten er naar aanleiding van de post nog vragen of onduidelijkheden zijn, gooi deze dan even hier in. Ik kan niet altijd direct een antwoord beloven, maar zal mn best doen wanneer ik een momentje heb ze zo duidelijk mogelijk te beantwoorden en indien nodig de vraag door…

  • Beste spelers, Een tijdje terug zijn wij het proces gestart om in bestaande universa de specs zoals bijvoorbeeld de eco-snelheid te verbeteren in bestaande universa (zie Wijzigen specificaties van bestaande universa). Helaas is dit toen op pauze komen te staan doordat de merge er tussendoor kwam. Nu is de merge inmiddels grotendeels afgerond en is het project ook weer door ons opgepakt. In overleg met Lorovus (onze Community Manager) hebben we een plan gemaakt en op zeer korte termijn (deze week…

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Quote from DJ Tiësto: “Is er ook al een datum bekend wanneer de specwijzigingen weer worden opgepakt? ” We zijn er inmiddels al weer mee bezig.

  • Waaaaaaat, Hysteria in een HOFje? Bel de krant, de apocalypse komt eraan Leuk slagje hoor dames, GLRB Pathless, die paar kruisers zijn zo weer terug neem ik aan.

  • Community Letter

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Nu ook in het Nederlands, met dank aan @Hitsugaya Toushiro

  • Beste spelers, Met de merge is de indeling van het team een beetje op de schop genomen. In de beginpost van dit draadje vind je de nieuwe indeling zoals deze inmiddels actief is! Met vriendelijke groet, Wish2Die

  • Fearlessz

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd met je full Fearlessz.

  • Chill die billen lieve dramaqueen Er wordt aan gewerkt, GameForge is ervan op de hoogte maar ze hebben nog enkele probleemaccounts die eerst nog overmoeten. Wanneer alles gemerged is zullen ze pas al die inactieven die met vmodus zijn overgezet corrigeren naar zonder vmodus als ik het zo lees. Dus wat dat betreft nog eventjes geduld.

  • Wintertijd

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Hoi Swenno, De vliegtijd verandert niet, dus dat betekent dat de vloot netto evenlang onderweg blijft, wintertijd of niet. Hij zal dan dus om 9 uur thuiskomen (hij blijft maar 12 uur vliegen namelijk). Ingame wordt al rekening gehouden bij de tijden met de wintertijd wijziging. De aankomsttijd die je ingame ziet toont dus al de correcte aankomsttijd.

  • Merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    De planeetvelden zijn aangepast: Server Merges

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Het probleem met de planeetvelden in de doeluni's in groep 2 is inmiddels verholpen. Xalynth, Zagadra en Wasat hebben alledrie nu +30 velden toegepast staan. Dit geldt niet enkel voor nieuwe kolonies, maar heeft ook effect op de grootte van reeds bestaande planeten. Met vriendelijke groet, Het Ogame Team

  • Merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from L3ct3r: “Quote from Lord: “Quote from L3ct3r: “Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde. ” Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen. ” Nee heb er gekregen, …

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Vertaling (met dank aan @Baksmurfje): Quote: “Hallo,omdat we vanochtend werken aan de migratie van accounts, hebben we te maken met een klein probleem dat voorkomt dat mensen zich via de Lobby kunnen aanmelden bij de doelserver met het gemigreerde account.We zijn ons bewust van het probleem en werken momenteel aan een oplossing die binnen de komende uren zal plaatsvinden. ” Ter info, accounts met ontbrekende vmodus hebben deze alsnog gekregen. Gf is nu aan het evalueren welke schade er daardoor …

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Helaas zit ik op mn werk en kan ik onderstaande niet vertalen, maar wil het hier toch even delen: Quote: “Hello, as we are working on the accounts migration this morning we face a small issue that prevents people from being able to log in into the target server with the migrated account through the Lobby. We are aware of the issue and are currently working on a fix that will happen within the next couple of hours. ” Er zijn nog andere zaken die met de merge niet helemaal goed gaan…

  • OGame Pets

    Wish2Die - - Archief

    Post

    Beste spelers, Vandaag zijn de winnaars van deze wedstrijd bekend gemaakt! Er waren in totaal 107 inzendingen, bedankt voor het delen van jullie leuke foto's. De foto's zullen later op de social media platformen waarop GameForge actief is gedeeld worden. Na een anonieme stemming onder de medewerkers van GameForge voor Ogame, zijn de volgende winnaars uit de bus gekomen: 1. Lucien le Pingouin 77.jpg 2. NoMoreAngel 22.jpg 3. Mouche Magique 103.jpg 4. Bender T Rodriguez 94.jpg 5. Yun 85.JPG 6. Luma…

  • Beste spelers, Ter voorbereiding van de merge is er vandaag last minute (rond 15:00) nog een update geweest op de Ogame.nl speelservers. Het kan zijn dat je heel kort wat downtime daarvan hebt ondervonden. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

  • Merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Hier reageren kan nooit kwaad, gezien wij als team onder andere daaruit de feedback halen om door te spelen naar GameForge. Dat is altijd nuttig, dus laat gebrek aan wijzigingen vanaf hun kant je vooral niet van reageren onthouden.

  • Hier kunnen jullie discussieren over de langverwachte nieuwe uni Fidis, die binnenkort bij ons de deuren opent: Nieuw Universum: Fidis - 25/10/2018. ~HT @24-10-'18/02:20 | Algemene waarschuwing hier gegeven.