Search Results

Search results 81-100 of 139.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Puin ruimen nu ook gelukt

  • Ruim puinveld doet het ook niet

  • He Moosie man! Zeker lang geleden, hier alles goed bij jou ook? Kom je weer spelen?

  • Uni3 stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Is er al iets bekend wanneer er eventueel een poll komt?

  • Quote from Azenomei: “Rukbunker ” Knip, gaat nergens over.... by Inde 1-12 rond 19:00 Riolering!

  • Hitsugaya Toushiro

    ExXx - - Ex teamleden

    Post

    Gedwongen vakantie? * 2 * Yukihira Soma * [RoT] * 405 749 682 * -296 495 410 * -42.2%

  • Quote from Woozy: “Quote from Kikero: “Hoe vermijd je dat mensen adhv VPN/4g extra accountjes maken om zichzelf - binnen de regels - te pushen via de marktplaats? "Ik wil geen vloot, maar niemand koopt het voor dezelfde prijs als in de werf, dus moet ik het goedkoper aanbieden. Dat dat andere account toevallig altijd diegene is die ze oppikt kan ik toch niets aan doen?" Lastig, dit... ik ben ook grote fan van het concept, maar er moet al iets heel goeds bedacht worden om het misbruik tegen te ga…

  • Account logt telkens uit

    ExXx - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Jillian: “Quote from MisterE: “Ik dacht juist dat die logout iets tegen scripters was. Aangezien je met 1 klik weer terug in de game bent is het voor een normale speler een kleine ongemakkelijkheid. Voor een autoclicker of script daarintegen kan dit snel roet in het eten gooien. ” het is verschrikkelijk irritant ook als normale speler; probeer je timen, wordt je eruit gegooid... doei timing.. ” Dat dus..

  • Volgens Smeagol was hij niet meer te pakken, ik dacht van wel. Iets met 3 maal is.. Glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Interceptor 1.500.000 _________________________________________ Verdediger smeagol [DEMA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 112.219 Groot vrachtschip 43.803 Licht gevechtsschip 50.068 Zwaar gevechtsschip …

  • Uni3 stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “@Gotyn Nee niets flawed...je kan prima 1 dag skippen, maar niet zoals het kon nee...niet op dezelfde manier idd en niet met dezelfde deutkosten (alhoewel dit niet uit maakt volgens je eigen beredenering, als je er voor kiest om je bult gs te transporteren met een paar ton bootjes dan mag het wel wat kosten, dat is het een nadeel van je speelstijl...) maar zo moeilijk is het ook weer niet hoor!..Dus je kan wel degelijk een dag skippen, al moet je dan even verder kij…

  • alliantie Motu

    ExXx - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from motu: “Quote from BeLikeMe: “Ren je weer weg voor een paar maanden als je wordt gecrashed? Volgende x netjes de aanvallers feliciteren! Succes met je dominantie in deze uni ” zeg blaffende hond wanneer bijt je eens?vele woorden maar aanvallen ho maar.. Bij deze roep ik je op om mij aan te vallen en rapport hier te plaatsen zodat iedereen kan zien dat je niet alleen maar woorden maar ook daden hebt . En anders zal iedereen je keihard uitlachen en buig je dus wel degelijk voor mij . ik …

  • Uni3 stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Eco 10 Onderzoek 20 Vloot x4 50-30% deut 6 MW. Wel zo eerlijk als je ooit nog eens met de rest van de wereld gaat mergen.

  • Quote from motu: “Quote from Martin Garrix: “Verklaar dan ook ff de oorlog aan CCG... Wij zullen de laatste zijn die voor je buigen! ” zeg wel iets dieper buigen mag hoor ” Dat zeg ik meestal tegen vrouwen, niet pixels op een scherm. Kneus.

  • Bijstellen specs UNI 3 na migratie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Quote from Spacefighter: “kunnen mensen gratis mergen naar Zagadra? Of hoe werkt dat precies? Want dan zouden de heren die naar hogere speed willen naar Zagadra kunnen gaan en zou u3 eventueel weer naar 1x Speed kunnen gaan. ” Dan hadden we daar in eerste instantie wel voor gekozen, maar 6x speed is weer teveel van het goeie. Wil wel graag even rustig kunnen poepen

  • Bijstellen specs UNI 3 na migratie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Goeie, ik wil graag weer 4x speed en 50% deut. Kom maar op met die poll of token.

  • Ga maar weer onder de brug liggen met je grote waffeltje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Interceptor 1.000.000 _________________________________________ Verdediger de Zwerver [JIGSAW_1] ________________________________________________ Klein vrachtschip 41.798 Licht gevechtsschip 21.358 Slagschip 1 Kolonisatieschip 1 Recycler 54 Bommenwerper 452 Vernietiger…

  • Def kwam net na slag online dus geen na-raids, sportieve reactie gehad dus glrb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Interceptor 1.000.000 _________________________________________ Verdediger Mike035 [JIGSAW_1] ________________________________________________ Klein vrachtschip 33.075 Groot vrachtschip 359.216 Licht gevechtsschip 17.497 Zwaar gevechtsschip 799.9…

  • Zag CoopRab al een paar keer vliegen op een itje, even laten gaan en toen maar besloten terug te timen. Tipgever bedankt, jouw deel komt eraan. Zip was weer gezellig, credits gaan naar jou De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp [Next] ________________________________________________ Vernietiger 400.001 _________________________________________ Aanvaller Sexxie Exxie [Next] ________________________________________________ Vern…