Search Results

Search results 21-40 of 262.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from paul-maximilianus: “Fijne slag al had ik die ouwe ic thuis gelaten en 150 k kruisers en 150 k heins mee genomen bij 1500 k lg. Dan neem je wat snelvuur mee tenminste. ” ik vloog een mw over, 250k hein is over 2 stelsels al zo'n 80m deut... Deut technisch is dit met afstand het beste, zeker tegen rips.

  • Quote from Hysteria: “Ik mis je plaatje. Lekker bezig! ” zat in college en netwerk stond het kopiëren van de url niet toe, dus helaas..

  • Vannacht uit vm gekomen en er waarschijnlijk vergeten weer in te gaan of vergeten te saven. Dat kost je dan de helft van je punten. Vliegkosten en recs ongeveer 220m On 13-01-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Light Fighter 2.036.023 Battlecruiser 150.539 _________________________________________ Defender Max ________________________________________________ Small Cargo 8.010 Large Cargo 9.300 Light Fighte…

  • Quote from BeLikeMe: “wow al zulke hoge mines ? 250k reapers damm! hoeveel opslag mag dat hebben ? ” Mines vallen wel mee, maar dat mag altijd wel hoger. Opslag 4.75miljard als ik me niet vergis.

  • Quote from Unreal: “bugje gevonden.. de reaper gsen neemt hij niet mee in de winst gedeelte .. tijd voor een update dus Puin (nieuw): 5,679Miljard => 153497 Recycler - 3,266Miljard - 2,412Miljard Gemijnd na gevecht: 1,419Miljard => 76749 Hein - 816,745M - 603,094M Puinvelden (over): 4,259Miljard => 115123 Recycler - 2,45Miljard - 1,809Miljard ” De reapers geven als het goed is een apart rec rapportje die je ook in de converter kan gooien. Daardoor komt de winst in ieder geval wel al goed in te s…

  • Ik had zin in soep. Glrb. On 08-01-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Reaper 250.000 _________________________________________ Defender jackals5 [LIGAS] ________________________________________________ Small Cargo 205 Large Cargo 612 Light Fighter 2.107 Heavy Fighter 613 Cruiser 125 Battleship 137 Recycler 581 Espionage Probe 5.058 Solar Satellite 19 Deathstar 1 Battlecruiser 6 Crawler 350 Pathfinder 27 R…

  • Event 100m gs per keer kopen

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    in euro's, een eurotje of 150 voor 100m deut. Dan ga ik er van uit dat je 50% dm actie doet.

  • Quote from Deurwaarder: “weet je zeker dat het afkopen was en niet halveren? een onderzoek kan je namelijk eerst halveren en dan pas afkopen. ” precies je koopt per 50% af, dus als je op 40% zit ga je naar 90% ect. Dus het is wrs halveren geweest ipv afkopen.

  • Berekening aantal crawlers

    Knigge - - Spel

    Post

    Je hebt helemaal gelijk HT, i stand corrected :p

  • Berekening aantal crawlers

    Knigge - - Spel

    Post

    We hebben oprecht geen idee, misschien weet de coma meer anders weten alleen de devs het. @Lorovus What the reasoning for the multiplier, also is the amount of 0.0002/3 correct because ingame the amount is 0.02/3.

  • Vechio

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Welkom en succes met de trial, al komt dat wel goed

  • Opiniepeiling

    Knigge - - Spel

    Post

    Quote from Spacefighter: “Quote from Wish2Die: “Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'. ” N=1 Chris? Iemand is toch voor je pick-up line gevallen namelijk. Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he ” Ik mis de like knop.

  • Ik moet zeggen dat het inderdaad irritant is. Al wil ik er wel op wijzen dat (althans bij mij) de banner omhoog komt voordat ik inlog. Daarnaast geldt het advertentie vrij spelen per uni waar je commander hebt en niet voor het account. Het argument van betalende speler heeft daarmee geen werking. Dat gezegd hebbende het is een ontiegelijk irritante ad.

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Knigge - - Algemeen

    Post

    Dus simpel gezegd als je de keuze hebt tussen gs kwijtraken omdat je niet alles kan saven of dat de att het meeneemt. Ja je kan het gebruiken om te saven. Beter zou zijn als de marktplaats direct op slot gaat bij een aanval en dat aanbiedingen van gs door de speler aangevallen ook raidbaar wordt. Dit alles op de betreffende planeet/maan.

  • trashsim laad rapporten niet

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Hier hetzelfde maar Trashsim is niet iets van GameForge. Dus je zal bugs bij het Trashsim team zelf moeten melden.

  • Opiniepeiling

    Knigge - - Spel

    Post

    Quote from Nautilus: “Naar mijn idee wordt er nu gekeken naar absolute aantallen, maar hoe zit het met relatieve aantallen? Is de playerbase niet gewoon enorm afgenomen, het aantal uni's enigszins gelijk gebleven en moeten er GO's uit een veel kleinere pool gevist worden? Also: GF is natuurlijk gewoon een grafbedrijf. Nul communicatie vanuit GF naar team of vice-versa, behalve aankondigingen. Je wordt van bovenaf niet serieus genomen maar spelers houden je wel verantwoordelijk. Een onhoudbare po…

  • Opiniepeiling

    Knigge - - Spel

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “Je hoeft je niet aangesproken te voelen, met jou heb ik geen slechte ervaringen wat betreft het team, integendeel. Dat terzijde...ook GO's kunnen fouten maken, en jij kan wel voor jezelf spreken maar je kan dat niet garanderen voor een ander. Natuurlijk is elke situatie anders, die variatie is er maar als team streef je er toch naar om dit zoveel mogelijk consequent te doen en zo eerlijk te zijn om het door te spelen mocht je ook maar een beetje twijfel te hebben o…

  • Opiniepeiling

    Knigge - - Spel

    Post

    Ik denk dat we niet te veel moeten afdwalen van het oorspronkelijke topic Nick. Maar je weet net zo goed als ik dat het veel leuker is om mensen in de gaten te houden en dan uiteindelijk toe te slaan. Denk je nu echt dat ik mijzelf dat plezier zou misgunnen ? Daarnaast als jij oprecht bent en zou kunnen samenwerken in een team, why not. Het is namelijk niet dat alleen mensen met een blanco strafblad team mogen worden. Sterker nog ik ben ook een keer gebant en toen was ik al GO. Betekent wel dat …

  • Opiniepeiling

    Knigge - - Spel

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden? Teamlers kunnen forum/ingame situaties niet objectief beoordelen als ze van te voren al geschiedenis hebben met de persoon in kwestie...dan helpt het niet als 9/10 collega's de teamler in kwestie blind steunen... ” Het mes snijd op dit punt aan twee kanten natuurlijk. De collega's die zaken beoordelen zien net als degene die iets constateert hetzelfde. Het is niet dat er zomaar iets gedaan wordt, er wordt een do…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Knigge - - Algemeen

    Post

    Quote from Vechio: “Quote from Jillian: “oh welke mail? ik gooi dat soort troep echt semiautomatischonbewust de prullenbak in ” Ja ik normaal op, viel toevallig op vandaag.Leuk dat ze alles via de mail uitleggen, maar wekt wel de verwachting dat het deze week een keer komt. Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2 ” Dan ken je GameForge nog niet, als je het hoort is het 1 week van te voren.