Search Results

Search results 81-100 of 262.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Blijmakers!

    Knigge - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Ik loop achter op het gevogelte maar raiden is saai, mag ik de gs

  • Xalynth vernietigde planeet

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from MiniMe: “Ook bij verwijdering van account kan het gebeuren. Echter heb ik ook niet na gedacht over het koloniseren en dat zal hier waarschijnlijk gebeurt zijn. ” maar dan alleen bij verwijdering door de speler zelf dacht ik, iig de laatste tijd geen verwijderde planeten gezien bij mij terwijl er toch flink wat accs verdwenen zijn.

  • Xalynth vernietigde planeet

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from MiniMe: “Dit betekend dat het account waar de planeten van waren verwijderd is. Dit kan door de speler zelf zijn gebeurt of door te lang niet ingelogd te zijn en geen DM op het account heeft. Het is natuurlijk mogelijk dat er meerdere accounts te gelijk verwijderd zijn waardoor er zoveel vernietigde planeten zijn. ” Bij normale verwijderingen krijg je geen vernietigde planeten, dit gebeurt als de speler zelf zijn planeten/manen verwijderd. Het kan ook gebeuren door verplaatsingen van …

  • Smoothly

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Voor de rest succes als GO Smoothly, maar dat moet met dat groene ding die wat apart is (hoi @Yoshi) wel goedkomen.

  • Fidis is vandaag gestorven,

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Knigge: “k denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen in jouw downfall laat zien hoe blind je bent ten opzichte van het spel. Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop e…

  • Fidis is vandaag gestorven,

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Storozhevoy: “jammer dat iedereen elkaar aftrekt en niet de echte problemen onder ogen ziet, ik wens monfy en zippy veel plezier op een lege server in de top 100 staan er 42 in vmode echt iets om trots op te zijn. ” Ik denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen i…

  • Fidis is vandaag gestorven,

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    Prachtige slag Monfy en Zippy. Ik denk dat dit topic de hit alleen nog maar meer zoet maakt. Ga zo door en kennelijk gefeliciteerd met het heer en meester zijn in Fidis, veel plezier ermee heren. Meer van dit enzo.

  • Quote from MiniMe: “Er is een update geweest dat schepen brandstof in een aparte tank mee nemen. De tank voor het brandstof is net zo groot als de opslag van het schip zonder Hyperruimtetechniek. Met de nieuwe update van Hyperruimtetechniek wordt alleen de opslag van het schip vergroot niet de opslag voor je brandstof. Als je bij bommenwerpers kijkt zie je dat de opslag standaard 500 en is dus de opslag van je brandstof ook 500 en zal dus niet groter worden. ” Edit: Xxx mini je hebt altijd gelij…

  • Merge van Fidis

    Knigge - - Algemeen

    Post

    Quote from GGMM: “Quote from Jillian: “eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is. Over blok voor je kop hebben gesproken ” Het is beide werk. Quote: “Werken (arbeid) Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn. In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden…

  • mergen van servers

    Knigge - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from discordia: “De eigenlijke fout van de leegstroom ligt natuurlijk wel bij GF.als die niet om de 2 maanden een nieuwe uni opent dan heeft stoppen nadat je gecrasht ben niet heel veel nut aangezien het te lang duurt voor je weer kan beginnen . Nu is het max 2 weken wachten en je kan weer beginnen om te proberen op 1 te komen,helaas lukt dat dan weer niet voor de meeste en kunnen ze het binnen no time weer proberen. Dus of ze moeten niet te snel nieuwe unis openen of meer 1e plaatsen make…

  • Vraag over de handelaar (ratio's)

    Knigge - - Spel

    Post

    het niet alleen qua deut, de 3-2 en 2-1 zijn ook de metaal naar kristal en vice versa. Als jij de easy way out wilt en handelt dmv dm dan zou je vaak een negatiever ratio krijgen dan de min maar dat noem je de prijs voor gemakzucht.

  • Vraag over de handelaar (ratio's)

    Knigge - - Spel

    Post

    Daarom relatief doe dat zelf soms ook nog wel maar het is niet echt worth ivm deut naar metaal/kristal.

  • Vraag over de handelaar (ratio's)

    Knigge - - Spel

    Post

    Jillian heeft gelijk, deut kopen via handelaar is nooit voordelig. Voor de rest gs kopen via handelaar, tja deut naar metaal of kristal is voordelig of kristal naar metaal. De andere kant op is al snel relatief kostbaar.

  • Vraag over de handelaar (ratio's)

    Knigge - - Spel

    Post

    tussen 3-2-1 en 2-1-1 Dus minimaal 2 metaal voor 1 deut, maximaal 3 metaal voor 1 deut. Min 1 kristal voor 1 deut, max 2 kristal voor 1 deut. Min 1.5 metaal voor 1 kristal, max 2 metaal voor 1 kristal.

  • Vogel!

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Welkom @Flugel25 Die opleiding gaat helemaal goed komen met onze gekke renner, succes in Hyperion

  • Django

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Welkom Django en pas op met Yoshi, het is soms een aparte jongen

  • Hitsugaya Toushiro

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Lekker bezig HT

  • Prioriteit DM soorten omswitchen

    Knigge - - The Docks

    Post

    Quote from Kreela: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren. ” Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet beter bekend als een cooldown period. ” Ik vond het getrol idd wat minder, welkom terug. Maar ja het zou…

  • the-point-you-30719018.png Je gaat er van uit dat wij als game team spelers verwijderen, waarom zouden dan spelers met perma's die alles stappen doorlopen hebben blijven bestaan? Denk heel even na voordat je iets op het forum gooit. Het enige wat jij kan doen is opletten op bij jouw eigen dm en dan kan je meer dan 30d offline zijn. Het komt weer terug op het punt dat telkens gemaakt moet worden, je bent oud genoeg om je zaken onder controle te hebben. Doe je dat niet dan heeft maar 1 iemand er l…

  • Hoezo, dan moet je eerder opnieuw dm kopen? Bedrijfstechnisch is het logisch.